10.000 is mogelijk dit jaar ja, maar 15000 gaat nog heel lang duren.quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:49 schreef pberends het volgende:
http://finance.yahoo.com/(...)10%2C000-By-Year-End
Stocks Are Cheap! Bull Sees Dow 10,000 By Year-End
http://finance.yahoo.com/(...)hs%2C-Lemonides-Says
Dow 15,000, Here We Come: Stocks Going to New Highs, Lemonides Says
Geweldig dit.
Met een kleine portie short gegaan, als er afgelopen week al een short moment was, is dit hem.quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:26 schreef Vandergeld het volgende:
Verloop is onduidelijk, aex kan nog een keer naar 273-276, maar dat we nu bezig zijn met correctie naar 260-263 is ook mogelijk. Afstand nemen van de markt blijft het beste.
maar waarop? Weer die huizencijfers? Ben benieuwd hoeveel daarvan bestaat uit executie verkopen...quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:48 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Niks, de beurs is bezig met een topje aan het maken
Cijfers zijn RUIS.quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:55 schreef RvLaak het volgende:
[..]
maar waarop? Weer die huizencijfers? Ben benieuwd hoeveel daarvan bestaat uit executie verkopen...
Klopt ja, de cijfers waren al bekend om 16:00. De beurs reageerde er een kwartier nauwelijks op, maar ging daarna pas gestaag omhoog. Puur sentiment.quote:
Moet jij niet een opmerking maken over een mooi short moment, want dit is de eerste in wekenquote:Op donderdag 23 juli 2009 17:00 schreef pberends het volgende:
[..]
Klopt ja, de cijfers waren al bekend om 16:00. De beurs reageerde er een kwartier nauwelijks op, maar ging daarna pas gestaag omhoog. Puur sentiment.
Ja, dit blijft een mooi short moment. Maar dan moet je wel wat geduld hebbenquote:Op donderdag 23 juli 2009 17:02 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Moet jij niet een opmerking maken over een mooi short moment, want dit is de eerste in weken
Dit najaar worden de bulls weer compleet onzeker. Let maar op.quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:06 schreef Lemans24 het volgende:
Als de beurs morgen weer daalt, al is het maar tien punten, dan is dit natuurlijk een mooi short moment.
ALS de beurs daalt! Want ja, die onzekerheid...
Verschil tussen een handelaar en een particulier? Handelaar koopt laag en verkoopt hoog, particulier koopt hoog en verkoopt laag.quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:13 schreef m0m0 het volgende:
Dit kan nog interessant worden morgen. Denk dat ik weer Long ga.
ben je daar niet twee weken te laat mee?quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:13 schreef m0m0 het volgende:
Dit kan nog interessant worden morgen. Denk dat ik weer Long ga.
Ik had ruwweg 275-325 voorspelt deze zomer, al maanden geleden.quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:19 schreef Zero2Nine het volgende:
Ik had 280 voorspeld als high voor 2009, daar knallen we wel doorheen als het zo doorgaat.
Juistquote:Op donderdag 23 juli 2009 17:17 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Verschil tussen een handelaar en een particulier? Handelaar koopt laag en verkoopt hoog, particulier koopt hoog en verkoopt laag.
Laat ik het dan anders zeggen: denk dat ik mijn ing sprinster niet weg doe.quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:17 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Verschil tussen een handelaar en een particulier? Handelaar koopt laag en verkoopt hoog, particulier koopt hoog en verkoopt laag.
TA gezien wel maar ik heb het idee dat de beurs daar haast niet meer naar kijkt.quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:25 schreef LXIV het volgende:
Als we op dit niveau sluiten dan is de weg naar de 310 vrij.
En ING moet eens door die 8,35 heen!
Maar wat is de consensus van analisten? Dat we door de 272 breken en dat we vrolijk een extra leg up omhoog krijgen. Ben benieuwd of de consensus gelijk krijgt.quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:25 schreef LXIV het volgende:
Als we op dit niveau sluiten dan is de weg naar de 310 vrij.
En ING moet eens door die 8,35 heen!
Gaat ook niet gebeuren, eerst een punt of 10-15 corrigerenquote:Op donderdag 23 juli 2009 17:42 schreef pberends het volgende:
[..]
Maar wat is de consensus van analisten? Dat we door de 272 breken en dat we vrolijk een extra leg up omhoog krijgen. Ben benieuwd of de consensus gelijk krijgt.
Die 276 van je is idd gekomen zegquote:Op donderdag 23 juli 2009 17:45 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Gaat ook niet gebeuren, eerst een punt of 10-15 corrigeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |