Alleen onder de 9,50.quote:Op donderdag 23 juli 2009 09:13 schreef Lemans24 het volgende:
Ik zou bijna opnieuw KPN aanschaffen...
Begin van een correctie bedoel jequote:
In de serie pberends flauwekul hebben we er weer eentje te pakken.quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:23 schreef pberends het volgende:
[..]
Marktcap van Crucell is nu al groter dan menig AEX-fonds hoor.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:30 schreef komopzeg het volgende:
[..]
In de serie pberends flauwekul hebben we er weer eentje te pakken.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:30 schreef komopzeg het volgende:
[..]
Crucell : 1,13 miljard
AEX kleintjes:
Boskalis 1,49 mld
TomTom 1,63 mld
Wereldhave 1,17 mld
Wolters Kluwer 3,85 mld
Bam 0,79 mld
Nou heb er toch nog eentje gevonden! Menig... niet dus.
Dit is geen "mening" waar je het over eens kan zijn of niet. Het is gewoon aantoonbaar onjuist. Dan heb ik er geen problemen mee om dat even aan te tonen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:54 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Ik ben 't ook vaak niet met 'm eens maar dit is gewoon pakken om te pakken.
Man man man, wat kan jij zuur reagerenquote:Op donderdag 23 juli 2009 11:30 schreef komopzeg het volgende:
[..]
Crucell : 1,13 miljard
AEX kleintjes:
Boskalis 1,49 mld
TomTom 1,63 mld
Wereldhave 1,17 mld
Wolters Kluwer 3,85 mld
Bam 0,79 mld
Nou heb er toch nog eentje gevonden! Menig... niet dus.
Het zal voor pberends inderdaad een vervelende ervaring zijn dat hij plotseling gecorrigeerd wordt door iemand met verstand van zaken. Het voordeel van zeer vervelende figuren zoals ik is dat ze kennis meenemen waar anderen hun voordeel mee kunnen doen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:18 schreef pberends het volgende:
Man man man, wat kan jij zuur reageren![]()
Menig is inderdaad overdreven, maar je reactie is nog meer overdreven.
http://www.behr.nl/Beurs/aexnext.html
Crucell heeft een hogere omzet dan BAM, Boskalis en Wereldhave. Niet slecht.
Overigens, door zeer vervelende figuren zoals jou zal dit topic nog meer doodbloeden. Dat je het even weet.
Hangt er vanaf wat je plannen zijn. Heb je achtergrondkennis en financiele ruimte? Diepgravende boeken over optie theorie kan ik je wel aanraden, maar dat is niet voor iedereen zinnig. Beleggen voor beginners kan meestal een betere start zijnquote:Op donderdag 23 juli 2009 11:43 schreef AQuila360 het volgende:
Ik ben trouwens net klaar met stage en heb nu dus een weekje of 8 vrij en nu wou ik me er iets meer in gaan verdiepen. Raden jullie hier een bepaald boek aan of een site waar wat dieper op optie's en turbo's en dat alles wordt ingegaan?
quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:13 schreef komopzeg het volgende:
[..]
Het zal voor pberends inderdaad een vervelende ervaring zijn dat hij plotseling gecorrigeerd wordt door iemand met verstand van zaken. Het voordeel van zeer vervelende figuren zoals ik is dat ze kennis meenemen waar anderen hun voordeel mee kunnen doen.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:18 schreef Drive-r het volgende:
[..]
![]()
pberends is erg - maar jij bent ook niet de minste zeg! Beetje bescheidenheid siert de mens, zou ik zeggen.
Da's eigenlijk van voor mijn tijdquote:Op donderdag 23 juli 2009 14:20 schreef pberends het volgende:
[..].
komopzeg lijkt een beetje op Willem Oltmans... zou hij dan toch niet dood zijn?
Het gaat toch niet enkel om de hele korte termijn?quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:26 schreef Vandergeld het volgende:
Verloop is onduidelijk, aex kan nog een keer naar 273-276, maar dat we nu bezig zijn met correctie naar 260-263 is ook mogelijk. Afstand nemen van de markt blijft het beste.
Wel als je de beurs gebruikt als veredeld gokpaleis.quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:52 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het gaat toch niet enkel om de hele korte termijn?
Kansberekening heet zoietsquote:Op donderdag 23 juli 2009 14:54 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wel als je de beurs gebruikt als veredeld gokpaleis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |