Ja wat?quote:
Ik heb jou ook gezien, zag je tijdens de pauze de zaal uit lopen geloof ik. Heb morgane ook nog gezien toen ze voor de film de zaal in liep.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:11 schreef Coiler het volgende:
[..]
Ja wat?
Ik zag je wel in de Carolus, bij de brandslang staan praten tijdens te pauze...
Dankje! Hier kan ik wat meequote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:21 schreef Mikkie het volgende:
Euh... pannenkoeken? Wraps? Friet? Tortellini? Uitsmijter?
Volgens mij een spijkerbroek!quote:
Nee, dus voor mij stond je niet voor lul. Al zijn er vast nog tig andere bezoekers die je stiekem uitgelachen hebben :")quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:25 schreef Coiler het volgende:
Zag je ook dat ik eerst verdwaasd rond stond te kijken en toen eerst naar boven liep om achterlangs naar de andere kant te lopen, wat dus niet kan
quote:
Leer D_K kennenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:31 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Moet jij altijd van die bijdehante opmerkingen maken?
Jij maakt vriendenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:35 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]![]()
nee sinds deze week gebruikt TNT officieel hier in regio zuid dit apparaat bij het bezorgen van pakketten. Inscannen bij binnenkomst, alles registreren, naam/handtekening en scans op moment van uitreiken/inpakken, alles komt direct in het systeem te staan. Volgens mij een ding van misschien wel 1000 euro![]()
Liet hem uit mijn hand vallen, met het touchscreenveld op de stenenGevolg is duidelijk
Had de primeurquote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jij maakt vrienden. Misschien een koordje maken aan de volgende en dat koordje aan je broek hangen ofzo?
Gewoon de schuld geven aan een Marokkaan! Die wilde hem jatten en met gevaar voor eigen leven heb je hem weten te behouden op wat beschadigingen na!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jij maakt vrienden. Misschien een koordje maken aan de volgende en dat koordje aan je broek hangen ofzo?
heheh, vast wel jaquote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nee, dus voor mij stond je niet voor lul. Al zijn er vast nog tig andere bezoekers die je stiekem uitgelachen hebben :")
quote:Een 19-jarige leerling van het ROC Nijmegen heeft deze week een feestelijke diploma-uitreiking op zijn school bruut verstoord.
De leerling die zelf ook een diploma kreeg, spoot vlak na het officiële gedeelte met een busje pepperspray in de zaal met zo’n honderd leerlingen, hun ouders en broertjes en zusjes. Daarna ging de jongen er in een al klaar staande auto vandoor.
Zo’n twintig volwassenen en kinderen kregen last van prikkende ogen en hoestbuien. De feestelijke borrel die na afloop gehouden zou worden, viel daardoor compleet in het water. De school gaat vandaag aangifte doen. ,,Wat bezielt iemand om zoiets te doen?’’, vraagt woordvoerder Erik Lelieveld zich af. ,,Toen hij zijn diploma kreeg zei hij heel blij en trots te zijn.’’
De school vermoedt, na het bekijken van videobeelden, dat de negentienjarige leerling hulp gehad heeft van andere medeleerlingen. ,,Het lijkt te gaan om een zieke en uit de hand gelopen eindexamenstunt, maar dat kunnen we nog niet met zekerheid zeggen’’, aldus Lelieveld. De school heeft alle aanwezigen een brief gestuurd over het incident.
Ehm.... neem aan van wel.... moet je even googlen welke routes er gelopen word en of de wegen dan niet afgesloten zijnquote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:22 schreef allsystemshalt het volgende:
Kan ik met de auto tijdens de 4-daagse in duckenburgh komen?
![]()
Wil m'n dinnetje bezoeken maar of dat gaat lukken?
waar kom je vandaan? vanaf de a50 sowieso, a73 ook, en vanuit arnhem zou ik via ewijk rijden ivm de oranjesingelquote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:22 schreef allsystemshalt het volgende:
![]()
we hebben een uitzwaaimeet topic, de dinsdagochtend om 4 uur ofzoquote:
Om Nijmegen heen rijden en afslag Dukenburg of Nijmegen zuid nemen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:22 schreef allsystemshalt het volgende:
![]()
Dat moet kunnen ja. Als je zorgt dat je over de A50 of de A73 komt, kun je bijna overal komen, het zijn enkel de routes binnendoor die dicht zitten.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:22 schreef allsystemshalt het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Goedemorgen![]()
Mijn eerste bewuste vrije zaterdag, dat ik ook echt niks hoef te doen
En terecht. Dat heb ik ook gedaan toen ik na weet ik veel hoeveel jaar een folderwijk op zaterdag en daarna meer dan vijf jaar horeca daarmee stopte en ook eens op zaterdag vrij wasquote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
SorryMaar ik heb like 3 jaar altijd op zaterdag gewerkt dus ik geniet er ff van
Zeg dat voortaan maar niet meer SLP, iedereen blijft spontaan wegquote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Geen idee, het werkende leven hakt erin. Ga vanavond iig, volgende week vrijdag iig. Maar daartussen wordt echt moeilijk, en dat is kut.
Jij wel?
Ik ben er denk ik elke dag bijquote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik bedoel dat ik naar de feesten ga, of dat nou Dollars is of de waalkade zien we dan wel weer.
Haha nerds.. ik zou dan echt te lui zijn om nieuwe te halenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
Werkse LR
IB en ik hadden net pizzadeeg faal, vorige keer was het deeg een beetje droog dus we dachten we doen er nu extra olie bijMaar vorige keer hadden we geen mixer dus met de hand gekneed, en nu was het dus één grote plak zooi
IB is maar nieuw deeg halen
Hee, dat ken ik ergens van. Niet dat werken, maar die file. Vorige week over de heenreis een uur, de terugreis vier en een half uur.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:20 schreef LastRequest het volgende:
Jeetje kneiterlang in de file net.. Nu ga ik werken bij the Eagles
Altijd gaan. Ik moest vanavond ook werken, pas tegen elven in de stad maar toch nog even kunnen ouwehoeren op de Waalkade bij Wolter Kroes. Nu alweer thuis, want half zeven de wekker. Maar: het is maar één week zomerfeesten, dan moet je niet klagen over weinig slaap en gewoon gaanquote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:38 schreef LastRequest het volgende:
Ik ben best kapot, en was eigenlijk van plan gewoon de auto naar huis te pakken.. maar het ziet er wel erg gezellig uit in de stad. Dus mijn dilemma is nu: lekker naar huis en de kroeg in, of hier de stad in en morgen om 8:45 richting huis
Mja het is nu gewoon stappen alleen dan extra druk.quote:Op zondag 19 juli 2009 00:58 schreef Californium het volgende:
nou.... meeste mensen zitten bij een verjaardagen zouden daarna nog de stad in gaan! Jah.... nog niets gehoord dus ik ga wel lekker bedje in heur
Dat is idd wel zo! dat vind ik dan ook wel weer best wel jammer eraan laat maar zeggenquote:Op zondag 19 juli 2009 01:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mja het is nu gewoon stappen alleen dan extra druk..
Ik ben ook meer van het 's avonds een beetje biertjes drinken, ouwehoeren, mensen kijken en wat podia bezoeken dan echt het stappen na twaalf uur. Dan krijg je weer dat gezeik met entree betalen en ondertussen als haringen in een ton op elkaar staan.
Ja dat is ook waar, maar ik heb vaak zoiets als ik dan nog de kroeg in duik, dat het dat qua sfeer toch echt niet haalt bij de avonden buitenquote:Op zondag 19 juli 2009 01:04 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat is idd wel zo! dat vind ik dan ook wel weer best wel jammer eraan laat maar zeggenMaar de sfeer is ook gewoon goed en jah... ik weet niet.... om om 12 uur het bed in te gaan vind ik dan ook wel weer zo wat!
Jah.... de sfeer haalt het zowiezo niet neequote:Op zondag 19 juli 2009 01:07 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja dat is ook waar, maar ik heb vaak zoiets als ik dan nog de kroeg in duik, dat het dat qua sfeer toch echt niet haalt bij de avonden buiten. Dan denk ik toch al snel van 'mja, laat maar...' Meestal ga ik dan dus toch maar naar huis (nu ook omdat ik regelmatig vroeg op moet de volgende ochtend), omdat ik weet dat ik er daarna toch weinig meer aan vind...
Daarom, dan heb je een goed excuus. Ik ken mezelf ook wel dat als ik niet hoef te werken, de kans veel groter is dat ik nog ergens blijf plakken. Prima stok achter de deur, dusquote:Op zondag 19 juli 2009 01:13 schreef Californium het volgende:
[..]
Jah.... de sfeer haalt het zowiezo niet neeen als je moet werken is het toch makkelijker om naar huis te gaan jah
whehe....quote:Op zondag 19 juli 2009 01:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Daarom, dan heb je een goed excuus. Ik ken mezelf ook wel dat als ik niet hoef te werken, de kans veel groter is dat ik nog ergens blijf plakken. Prima stok achter de deur, dus.
Btw... zou jij niet nog eens voor mij gaan strippen?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |