Klinkt nu al als een geniaal topic, nietwaar.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:09 schreef iszinloos het volgende:
Top nummer.. top serie... chicks die zoenen.
Hé, die ken ik! Althans, één nummer van hem: Like Humans Do . Staat standaard op je computer als je Windows XP installeert.quote:
CRUISE CONTROLquote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:47 schreef BigKahuna het volgende:
MAAKT ZO'N LUL OP FM EEN EIGEN GOAL, GAAT IE BIJ DE GRENS KLAGEN DAT HET BUITENSPEL WAS![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!
Boh!quote:
Vanessa Carltonquote:
Succes met je zoektocht.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:05 schreef Juicyhil het volgende:
Ik ben opzoek naar een auto met 1337 km op de teller. Ik hoef er niet mee te gaan rijden, dus technische mankementen zijn geen punt.
http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_occ_detail.detail?p_spr_id=186609158&p_type_lijst=RL&o_id=5198118quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:05 schreef Juicyhil het volgende:
Ik ben opzoek naar een auto met 1337 km op de teller. Ik hoef er niet mee te gaan rijden, dus technische mankementen zijn geen punt.
Valt ook nog mee qua prijs.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_occ_detail.detail?p_spr_id=186609158&p_type_lijst=RL&o_id=5198118
Hoef je nog maar 1KM mee te rijden.
Ja, is bijna voor niks.quote:
Sannaquote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:14 schreef wolvendagen het volgende:
Triggerfinger is trouwens wel lekkah en de drummer is hawt.
Nu heb ik een 53 jarige pool als wagen, maar die eist meer geld.quote:
Tadaa, ik zocht niet goed:quote:
Welke film?quote:
Alleen die vind ik niet mooiquote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tadaa, ik zocht niet goed:
http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_occ_detail.detail?p_spr_id=186609158&p_type_lijst=RL&o_id=5669021
Wanneer ga je op vakantie?quote:
Harry Potterquote:
Ondankbare hond.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:21 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Alleen die vind ik niet mooi
Dan rij ik wel nog een km
Duuhh, het magische getal.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:21 schreef Siniti het volgende:
En wat alsie op 1337 staat? Stop je dan met autorijden?
tyf op met die lelijke karretjes van jequote:
boeit me niet, vind het verhaal altijd wel tof enzulksquote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:22 schreef Siniti het volgende:
[..]
whehehe kinderfilm
Deze jongeman gaat iig naar 3:10 to Yuma
Ja, boven op de rem midden op de snelweg.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:21 schreef Siniti het volgende:
En wat alsie op 1337 staat? Stop je dan met autorijden?
Ik ga morgen, als ie weer in de grote 3D zaal draait.quote:
Jezus.quote:
en je gelooft dat dat echt isquote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:23 schreef swarmahoer het volgende:
ik was gister naar de bios, naar bruno
best grappigbekrompen lui die amerikanen
geweldig om die reacties te zien
Ik zit nog ff te twijfelen om naar Amsterdam te rijden voor imax, of hier gewoon in Almere.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ga morgen, als ie weer in de grote 3D zaal draait.
Dan ben ik nog gewoon wakker.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jezus.Dan lig ik nog lekker op 1 oor.
echt te grappig voor woorden die filmquote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:23 schreef swarmahoer het volgende:
ik was gister naar de bios, naar bruno
best grappigbekrompen lui die amerikanen
geweldig om die reacties te zien
Veel was wel degelijk echt jaquote:
Ik ga er volgende week maandag heenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:23 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
boeit me niet, vind het verhaal altijd wel tof enzulks
Wil je wel rustig gaan zitten en niet de stoelen kapot maken?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:23 schreef BobbyB het volgende:
Ik ga morgen, als ie weer in de grote 3D zaal draait.
ik hoor een verkapte klachtquote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wil je wel rustig gaan zitten en niet de stoelen kapot maken?
Ach man, die lui flippen al als er een afgeplakte tepel in beeld komt.quote:
jij gelooft dat bekenden zichzelf voor lul zetten door hieraan mee te werkenquote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wil je wel rustig gaan zitten en niet de stoelen kapot maken?
Oh, gezellig!quote:
quote:
Mannen die dik zijn.quote:
ja mooi was dat hequote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:31 schreef Siniti het volgende:
Wat ik nog het briljantst vond aan Brüno was dat kooigevecht, dat de hele tijd op die dikke overenthousiaste gast met een T-Shirt "I only shit out of my ass" stond te schreeuwen en juichen elke keer alsie "straight" of "hetero" hoorde en bijna ging janken toen ze gingen zoenen focusde
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mannen die dik zijn.
Mannen die dik en lomp zijn.
Mannen die dik en lomp zijn en bioscoop stoelen mollen met hun gewicht.
ik heb niks tegen homo's want ze bestaan nietquote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:28 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
jij gelooft dat bekenden zichzelf voor lul zetten door hieraan mee te werken? als ik jouw bekrompen homofobe reacties zie dan zullen er ook best amerikanen zijn met zulke gedachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Das lang geleden
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
heb je een stoel gemoldquote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mannen die dik zijn.
Mannen die dik en lomp zijn.
Mannen die dik en lomp zijn en bioscoop stoelen mollen met hun gewicht.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:32 schreef gers het volgende:
[..]
ik heb niks tegen homo's want ze bestaan niet
De man is geschapen voor de vrouw
Levictus 20:13Jij ben dan ook geen manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Das lang geledenBrabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Ik hou van schaatsenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
![]()
In de winter gaan ze die zaal weer openstellen om te schaatsen.
Ik ga m'n naam veranderen.quote:
Het waren zeker geen Tasmanenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hou van schaatsen![]()
Trouwens, er gingen mensen foto's maken van de bioscoopzaal maken
Dat heb je in zaal 1 in het Tuschinsky ook altijdquote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ik snap hem nietquote:
Ja, omdat ie net nieuw is denk ik, en de grootste zaal van Nederland. Maar goed, die foto's staan ook gewoon hier: http://fotoarch.ipower.co(...)_Opening_CineMec_XL/ van de opening.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hou van schaatsen![]()
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij ben dan ook geen man iemand die vrij weinig snapt
Ik ben geen man en ik ben niet dik.quote:
Je zal me toch achteraan zittenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, omdat ie net nieuw is denk ik, en de grootste zaal van Nederland. Maar goed, die foto's staan ook gewoon hier: http://fotoarch.ipower.co(...)_Opening_CineMec_XL/ van de opening.
Was ik ook bij trouwens.
Is het nou zo`n klein scherm?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, omdat ie net nieuw is denk ik, en de grootste zaal van Nederland. Maar goed, die foto's staan ook gewoon hier: http://fotoarch.ipower.co(...)_Opening_CineMec_XL/ van de opening.
Was ik ook bij trouwens.
Ik sta vast heel chagrijnig op een van die foto's ..quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Was ik ook bij trouwens.
Lijkt maar zo, is een best scherm datquote:
sowieso naar een bioscoop gaanquote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik sta vast heel chagrijnig op een van die foto's ..
Van die mensen die afgelopen woensdag een foto hebben gemaakt.
Zou je denken?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Lijkt maar zo, is een best scherm datAlleen helemaal achterin zitten lijkt me niet prettig.
Ik zou me ook niet vertonen als ik jou was.quote:
Het valt best mee, maar het is wel handig als je in het midden zitquote:
Een stel nerds vond het grappig om de Scientology-kerk lastig te vallen. Zowel on- als offline.quote:
quote:
quote:The Proclaimers - I'm Gonna Be 6 minutes ago
The Proclaimers - I'm Gonna Be 10 minutes ago
The Proclaimers - I'm Gonna Be 13 minutes ago
The Proclaimers - I'm Gonna Be 17 minutes ago
The Proclaimers - I'm Gonna Be 20 minutes ago
The Proclaimers - I'm Gonna Be 24 minutes ago
The Proclaimers - I'm Gonna Be 28 minutes ago
The Proclaimers - I'm Gonna Be 31 minutes ago
The Proclaimers - I'm Gonna Be 35 minutes ago
The Proclaimers - I'm Gonna Be 38 minutes ago
The Proclaimers - I'm Gonna Be 42 minutes ago
The Proclaimers - I'm Gonna Be 46 minutes ago
The Proclaimers - I'm Gonna Be 49 minutes ago
The Proclaimers - I'm Gonna Be 53 minutes ago
The Proclaimers - I'm Gonna Be 56 minutes ago
The Proclaimers - I'm Gonna Be 1 hour ago
The Proclaimers - I'm Gonna Be 2 hours ago
The Proclaimers - I'm Gonna Be 3 hours ago
quote:
Als je echt de man bent ga je 500 miles lopen met dat nummer op repeat.quote:
Nee, in een Pontiac Fiero rijden met dat nummer op repeat. Zoals het hoort.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:12 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Als je echt de man bent ga je 500 miles lopen met dat nummer op repeat.
Nee, moest die twee dingen even hebbenquote:
WTF, wie is dit?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:29 schreef Eddy. het volgende:
IQM neemt het voor me op.Emotioneel momentje.
![]()
![]()
Das dat vleeskeurings-programma op bnnquote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:35 schreef remlof het volgende:
Wtf, ik hoor net op tv: "Nu op Nederland 1, de finale van sterretje gezocht"!
Ow dan was het Ned3. Anyway ik hoef het niet te zien, had tv alleen maar aan voor het nieuwsquote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:37 schreef Siniti het volgende:
[..]
Das dat vleeskeurings-programma op bnn_!
'Welterusten'.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:52 schreef IQM het volgende:
Mannen Van De Radio blijft echt fucking geniaal!
Net 'Aubergine' geluisterd, nu 'Vrij hebben'.
Gers the movie?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zou me ook niet vertonen als ik jou was. [ afbeelding ]
Vind ik ook, maar ik vind musicals vreselijk.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:30 schreef wolvendagen het volgende:
Fleur is veel leuker dan Geraldine.
Armoe troef op de vaderlandse buis als je met dit soort thema's komt voor een programma.quote:De 25 meest opvallende jury-uitspraken ooit
Ik vind Geraldine te "glamour"-ish. Echt zo'n breezert.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vind ik ook, maar ik vind musicals vreselijk.
Uit Volendam.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vind Geraldine te "glamour"-ish. Echt zo'n breezert.
"De 25 bekendste nederlands met een de grootste schaamlippen" zou wel aanslaanquote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:31 schreef IQM het volgende:
[..]
Armoe troef op de vaderlandse buis als je met dit soort thema's komt voor een programma.
Zeker met zo'n titel, ja.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
"De 25 bekendste nederlands met een de grootste schaamlippen" zou wel aanslaan
quote:
boeken op marktplaats zoeken/kopen/verkopen is sowieso een FAALquote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mensen die boeken op marktplaats zetten en vervolgens vertellen dat ze het boek nooit hebben gebruikt..
Nee hoor, heeft me vorige week nog 22 euro opgeleverd.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:38 schreef gers het volgende:
[..]
boeken op marktplaats zoeken/kopen/verkopen is sowieso een FAAL
je vraagprijs was 145 euro en ze boden 20quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee hoor, heeft me vorige week nog 22 euro opgeleverd.
Kan toch?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mensen die boeken op marktplaats zetten en vervolgens vertellen dat ze het boek nooit hebben gebruikt..
Dat zou ik persoonlijk niet zeggen, omdat je dan kans hebt dat niemand ze koopt.quote:
Want?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat zou ik persoonlijk niet zeggen, omdat je dan kans hebt dat niemand ze koopt.
Ja, ik verkocht je moeder.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:49 schreef gers het volgende:
[..]
je vraagprijs was 145 euro en ze boden 20
Omdat de school je boeken aansmeert, terwijl je ze nooit gebruikt, tenzij je die boeken voor jezelf wil aanschaffen.quote:
Oh, zó. Ja, nee, ik had er niet zo naar gekeken.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat de school je boeken aansmeert, terwijl je ze nooit gebruikt, tenzij je die boeken voor jezelf wil aanschaffen.
Dit wist je toch wel, he?
Als je gers op marktplaats zet raak je hem nooit kwijtquote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik verkocht je moeder.
Kun je nagaan.
HAHAquote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als je gers op marktplaats zet raak je hem nooit kwijt
Die film moet ik nog steeds zien.quote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Tja, zo kun je het ook bekijken.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:05 schreef IQM het volgende:
[..]
Oh, zó. Ja, nee, ik had er niet zo naar gekeken.Ik zat meer aan kwaliteit te denken (nooit gebruikt = betere kwaliteit van het boek).
Met geld toe, ook niet?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
en 2?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Al geef je er een miljoen bij niet.
Nee, X bedrag zou niks uitmaken. Je mag geen rat achtig uiterlijk mensen verkopenquote:
Mensenhandelquote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, X bedrag zou niks uitmaken. Je mag geen rat achtig uiterlijk mensen verkopen
Whut? Vreemd geformuleerde zin.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, X bedrag zou niks uitmaken. Je mag geen rat achtig uiterlijk mensen verkopen
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Whut? Vreemd geformuleerde zin.Bovendien ziet gers er niet echt ratachtig uit vind ik.
Paar dagen eerder gezienquote:
whatquote:
NEE!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Paar dagen eerder gezien
Vond het wel vermakelijk
Sorry hoorquote:
TOP OSS wordt kampioenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:33 schreef Fascination het volgende:
Er moet binnenkort wat goeds gaan gebeuren, dat kan niet anders.
gers jij bent echt zo simpel he.quote:
Iedere keer als jij met kanker scheldt, krijg je er een slechte dag voor terug.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
gers jij bent echt zo simpel he.Godver wat erger ik me daar de kanker aan.
je moet MIJN zeggenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mijn( nu ga ik er op letten ) jaar is perfect als top Oss kampioen wordtquote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vergeet het moarquote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:40 schreef gers het volgende:
[..]
Mijn( nu ga ik er op letten ) jaar is perfect als top Oss kampioen wordt
Ik vind niets mis met het schelden met kanker.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:37 schreef IQM het volgende:
[..]
Iedere keer als jij met kanker scheldt, krijg je er een slechte dag voor terug.
Wie heeft gezegd dat het in dezen gaat om wat jij ervan vindt? It's the universe speaking.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind niets mis met het schelden met kanker.
Dat zou behoorlijk debiel zijn.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:46 schreef IQM het volgende:
[..]
Wie heeft gezegd dat het in dezen gaat om wat jij ervan vindt? It's the universe speaking.
Jullie zullen het moeten proberen vol te houden zonder mij van 18 tot en met 25 juli. Ik ga naar Oostende, België met vijf kornuiten, met wie ik in de loop der jaren al heel wat strapatsen heb gemaakt. En aldaar zullen wij ons te goed doen aan biertjes alsmede tevens ook de andere geneugten des levens in zowel de food- als in de non-food-sector. Wij zullen de plaatselijke discotheken een bezoek brengen, we zullen kuieren, we zullen rondstruinen en misschien, heel misschien zullen we zelfs eventjes banjeren door de straten. Verder zullen wij enkele nog nader te bepalen steden bezoeken c.q. bezichtigen, als ware wij cultureel ingesteld.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:53 schreef Fascination het volgende:
Maar euh IQM, hoe lang ga je op vakantie, waar en waarom daar, met wie en wat ga je doen?
Ahaa, dat klinkt leuk.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:58 schreef IQM het volgende:
[..]
Jullie zullen het moeten proberen vol te houden zonder mij van 18 tot en met 25 juli. Ik ga naar Oostende, België met vijf kornuiten, met wie ik in de loop der jaren al heel wat strapatsen heb gemaakt. En aldaar zullen wij ons te goed doen aan biertjes alsmede tevens ook de andere geneugten des levens in zowel de food- als in de non-food-sector. Wij zullen de plaatselijke discotheken een bezoek brengen, we zullen kuieren, we zullen rondstruinen en misschien, heel misschien zullen we zelfs eventjes banjeren door de straten. Verder zullen wij enkele nog nader te bepalen steden bezoeken c.q. bezichtigen, als ware wij cultureel ingesteld.
Denk ik.
Couldn't care less.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:14 schreef Allure_ het volgende:
En slecht weer dat het wordt in Belgique.
Couldn't care less either.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat Belgische vrouwen echt gewillig zijn. Vooral als je Nederlander bent.
Volgens mij ben ik dichterbij Spijkenisse dan Oostende.quote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik dichterbij Spijkenisse dan Oostende.
ik riep jequote:
Maar dichter bij wd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat luister je?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:26 schreef wolvendagen het volgende:
Wat luister ik toch eigenlijk ook geniale muziek, kolere
I can't resist her call.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:17 schreef wolvendagen het volgende:
WHEN THE LADY SMILES, SHE HOLDS ME IN HER HAND
M'n Last.fm Radio, daardoor vind ik mezelf geniaal, wat een egoboost en geile muziek.quote:
Waar?quote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Maar dichter bij wd.![]()
Ga toch naar haar toe, joh!
Andere gegadigde morgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
AS A MATTER OF FACT, I DON'T RESIST AT ALL!quote:
daarquote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Waar?
[..]
Andere gegadigde morgen.
quote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
M'n Last.fm Radio, daardoor vind ik mezelf geniaal, wat een egoboost en geile muziek.
quote:
i can't get no sleepquote:
Miss you less, see you more, love to know you better.quote:
ja iets te relaxed zelfsquote:
Ik word er zelf heel rustig van altijdquote:
dat heb ik met jack Johnson, daarvan val ik altijd in slaap na 2,5 nummerquote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik word er zelf heel rustig van altijd
Dat heb ik bij Enya, Secret Garden en Damien Rice altijd. Oh en even een min voor die radio, heel relaxed muziek en dan Utopia van Sticks & Delic erachteraan.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat heb ik met jack Johnson, daarvan val ik altijd in slaap na 2,5 nummer_!
dippie delicquote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat heb ik bij Enya, Secret Garden en Damien Rice altijd. Oh en even een min voor die radio, heel relaxed muziek en dan Utopia van Sticks & Delic erachteraan.
ooh beterquote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:45 schreef IQM het volgende:
OMG! Morgen rond deze tijd is het kwart voor twaalf.
Ik moet het nog zien!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:45 schreef IQM het volgende:
Morgen om kwart voor twaalf ben ik mijn muzieksmaak aan het delen met Nederlandse paupers van mijn leeftijd op een camping in Frankrijk.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:45 schreef IQM het volgende:
quote:
De Oranjecamping op Alpe d'Huez?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Morgen om kwart voor twaalf ben ik mijn muzieksmaak aan het delen met Nederlandse paupers van mijn leeftijd op een camping in Frankrijk.
Bullshit. Ik heb jou goede muziek ingegoten.quote:
Ik weet wel waar Bretagne ligt! De geallieerde kwamen daar namelijk aan land.quote:
Wanneer mag ik als dank 's wat in jou gieten?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bullshit. Ik heb jou goede muziek ingegoten.
Ik bén Kelly.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:52 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik bullshit niet. 't Is echt waar. Kelly uit m'n derde jaar leerde het me kennen.
Gelul.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:52 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik bullshit niet. 't Is echt waar. Kelly uit m'n derde jaar leerde het me kennen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
Nooit.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:52 schreef IQM het volgende:
[..]
Wanneer mag ik als dank 's wat in jou gieten?
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Gelul.Zie PM.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze is cute. En grappig. En creatief.![]()
No shit!quote:
Ik vind 'm zo'n viezerik.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:55 schreef wolvendagen het volgende:
Ik prefereer toch de cover van HIM. Ville Valo is zo geil
Nee, lijken me echt typjes die zich 1 keer per week wassen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Vind je Bam Margera ook niks zeker?
ik zie geen verschilquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Vind je Bam Margera ook niks zeker?
En die foto die ik postte dan? (niet dat dat een van beide is maar...)quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, lijken me echt typjes die zich 1 keer per week wassen.
Die vind ik nog wel redelijk ja.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En die foto die ik postte dan? (niet dat dat een van beide is maar...)
JE ZOU JE OOK LATEN VULLEN HE!?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die vind ik nog wel redelijk ja.![]()
Fijne vakantie, IQM.
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:07 schreef Siniti het volgende:
aids lepra tiefes polio en ebola een 5,4 voor mijn herkansing_!!!
Er is vast nog wel een plaatsje vrij in één van de kuiltjes in haar wangen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:04 schreef IQM het volgende:
[..]
Dude, I know, right!![]()
En nee, dat weet ik niet.En ze is momenteel bezet.
Nee Methodologie van Onderzoekquote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:12 schreef Siniti het volgende:
[..]
Nee Methodologie van Onderzoek![]()
Maar in herkansingen doen ze altijd de raarste vragen dus ik haal em vorig jaar maar
Methode. Hoe onderzoek te doen etcquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:14 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
What in the fuck ?! Wat houdt dat in, dat Methologie ?
Nee.quote:
Ja klopt, ze maken herkansingen altijd lekker moeilijk omdat je dan al meer tijd hebt gehad om het te leren.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:12 schreef Siniti het volgende:
[..]
Nee Methodologie van Onderzoek![]()
Maar in herkansingen doen ze altijd de raarste vragen dus ik haal em vorig jaar maar
Der zitten bij ons vragen waarvan je denkt "waarom zou ik dit zo precies willen weten?"quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja klopt, ze maken herkansingen altijd lekker moeilijk omdat je dan al meer tijd hebt gehad om het te leren.Teringlijers.
Nee, dan is het goed. Ik wil namelijk eerst en dan alleen nog maar doorgaan. En hard ook.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee.![]()
[..]
Ja klopt, ze maken herkansingen altijd lekker moeilijk omdat je dan al meer tijd hebt gehad om het te leren.Teringlijers.
quote:
Ja precies.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:17 schreef Siniti het volgende:
[..]
Der zitten bij ons vragen waarvan je denkt "waarom zou ik dit zo precies willen weten?"
Maar euh ga jij nou ook morgen weg? Dan wordt het wel vet rustig in de sc. :'Dquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, dan is het goed. Ik wil namelijk eerst en dan alleen nog maar doorgaan. En hard ook.
Nee, sociaal onderzoek. Dus al die kutstudentjes die jou als je door de stad loopt allemaal enquêtes onder de neus proppen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:20 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Och op zo'n fiets, mag je dan ook allemaal van die genetische experimenten uitvoeren en gekke futuristische uitvindingen uittesten ?
Ik ga over twee uur en 37 minuten weg.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja precies.Of van die geniepige leervraagjes, waar je het hele boek voor moet hebben doorgepoegd.
![]()
[..]
Maar euh ga jij nou ook morgen weg? Dan wordt het wel vet rustig in de sc. :'D
Oh noes.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ga over twee uur en 37 minuten weg.
Wij hadden 1 vak waarbij het tentamen stond uit precieze feitjes uit het hele boek. Nog nooit zo'n nutteloos tentamen gehad, tis een godswonder dat ik em gehaald hebquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja precies.Of van die geniepige leervraagjes, waar je het hele boek voor moet hebben doorgepoegd.
![]()
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:22 schreef Siniti het volgende:
[..]
Nee, sociaal onderzoek. Dus al die kutstudentjes die jou als je door de stad loopt allemaal enquêtes onder de neus proppen.
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee ik verzin die enquêtes gekkiequote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:26 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Owwww dat soort rommelMaar meestal zijn het wel sexy studentes die dat doen, das ene pluspunt
![]()
Ben jij een sexy studente ?
Ik ben hier nog tot die tijdquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh noes.Geef ons eerst nog wat levenswijsheden mee.
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:28 schreef Siniti het volgende:
[..]
Nee ik verzin die enquêtes gekkie
Ga mijn tijd toch niet verspillen aan het afnemen van enquêtes
Nou alvast veel plezier op vakantie.quote:
Dankjewel! Slaap lekker en vergeet niet dat een giraffe ook maar gewoon een paard met een lange nek is.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou alvast veel plezier op vakantie.Ik ga slapen.
Onderwerp uitzoeken is schijtmakkelijk, al die enquêtes verzinnen duurt soms wel ffquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:30 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt kut-werk, dat je zo de hele dag boven zo'n blaadje hangt te bedenken wat je in godsnaam moet gaan onderzoeken.. en dan zo met een hand onder je hoofd.. en dan zo de hele tijd met je pen of potlood tegen je lip zitten flipperen..
Bron?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dankjewel! Slaap lekker en vergeet niet dat een giraffe ook maar gewoon een paard met een lange nek is.
Wel ok. Ga zo slapen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:40 schreef Siniti het volgende:
Hallo Cybey hoe gaat het met jou dezer nacht?
whehehequote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:41 schreef Cybey het volgende:
[..]
Wel ok. Ga zo slapen.
Vandaag terug gekomen van weekje Terschelling. Echt TE grappig... allemaal van dat 16 jarige sjappie volk waarvan hun IQ niet boven hun schoenmaat uit komt.
Ik weetquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:43 schreef Siniti het volgende:
[..]
whehehe
Ook echt Terschelling als vakantiebestemming
Met vrienden kan in theorie Urk nog gaaf zijnquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:53 schreef Cybey het volgende:
[..]
Ik weet
Gewoon met wat vrienden daar weekje blijven en gewoon lekker bier drinken en uit gaan enzo. Was wel echt gaaf
Hehe. Ik had de locatie niet uitgekozen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:54 schreef Siniti het volgende:
[..]
Met vrienden kan in theorie Urk nog gaaf zijn
Maar toch
Terschelling
Daar ging ik naartoe in groep 8
Kga nog van 13 augustus tot 20 augustus naar Ierland (quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:56 schreef Cybey het volgende:
[..]
Hehe. Ik had de locatie niet uitgekozen.
Ga je nog wat doen in de vakantie?
Nice. Je kan in Ierland goed surfen hoor. Ga zelf daarvoor meestal naar zuid frankrijk, maar Ierland is echt goed te doenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:59 schreef Siniti het volgende:
[..]
Kga nog van 13 augustus tot 20 augustus naar Ierland (_! ) surfen. Ja surfen in Ierland
We keken gewoon wat et goedkoopst was en et werd Bundoran in Ierland
De filmpjes zien er ook goed uitquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:59 schreef Cybey het volgende:
[..]
Nice. Je kan in Ierland goed surfen hoor. Ga zelf daarvoor meestal naar zuid frankrijk, maar Ierland is echt goed te doen
Hoezo? Het is toch vakantiequote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:00 schreef swarmahoer het volgende:
alweer op het terras gezeten, t gaat de verkeerde kant op
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:09 schreef swarmahoer het volgende:
zet allemaal een bloem in je msn naam uit respect voor het overlijden van dit topic
ik ookquote:
Vaarwel WD! Het ga je goed!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:52 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga mijn laptop afsluiten en inpakken. HOIJ!
Fijne vakantie?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:52 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga mijn laptop afsluiten en inpakken. HOIJ!
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:59 schreef Siniti het volgende:
[..]
Kga nog van 13 augustus tot 20 augustus naar Ierland (_! ) surfen. Ja surfen in Ierland
We keken gewoon wat et goedkoopst was en et werd Bundoran in Ierland
Surfenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:59 schreef Cybey het volgende:
[..]
Nice. Je kan in Ierland goed surfen hoor. Ga zelf daarvoor meestal naar zuid frankrijk, maar Ierland is echt goed te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |