Klinkt nu al als een geniaal topic, nietwaar.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:09 schreef iszinloos het volgende:
Top nummer.. top serie... chicks die zoenen.
Hé, die ken ik! Althans, één nummer van hem: Like Humans Do . Staat standaard op je computer als je Windows XP installeert.quote:
CRUISE CONTROLquote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:47 schreef BigKahuna het volgende:
MAAKT ZO'N LUL OP FM EEN EIGEN GOAL, GAAT IE BIJ DE GRENS KLAGEN DAT HET BUITENSPEL WAS![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!
Boh!quote:
Vanessa Carltonquote:
Succes met je zoektocht.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:05 schreef Juicyhil het volgende:
Ik ben opzoek naar een auto met 1337 km op de teller. Ik hoef er niet mee te gaan rijden, dus technische mankementen zijn geen punt.
http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_occ_detail.detail?p_spr_id=186609158&p_type_lijst=RL&o_id=5198118quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:05 schreef Juicyhil het volgende:
Ik ben opzoek naar een auto met 1337 km op de teller. Ik hoef er niet mee te gaan rijden, dus technische mankementen zijn geen punt.
Valt ook nog mee qua prijs.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_occ_detail.detail?p_spr_id=186609158&p_type_lijst=RL&o_id=5198118
Hoef je nog maar 1KM mee te rijden.
Ja, is bijna voor niks.quote:
Sannaquote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:14 schreef wolvendagen het volgende:
Triggerfinger is trouwens wel lekkah en de drummer is hawt.
Nu heb ik een 53 jarige pool als wagen, maar die eist meer geld.quote:
Tadaa, ik zocht niet goed:quote:
Welke film?quote:
Alleen die vind ik niet mooiquote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tadaa, ik zocht niet goed:
http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_occ_detail.detail?p_spr_id=186609158&p_type_lijst=RL&o_id=5669021
Wanneer ga je op vakantie?quote:
Harry Potterquote:
Ondankbare hond.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:21 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Alleen die vind ik niet mooi
Dan rij ik wel nog een km
Duuhh, het magische getal.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:21 schreef Siniti het volgende:
En wat alsie op 1337 staat? Stop je dan met autorijden?
tyf op met die lelijke karretjes van jequote:
boeit me niet, vind het verhaal altijd wel tof enzulksquote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:22 schreef Siniti het volgende:
[..]
whehehe kinderfilm
Deze jongeman gaat iig naar 3:10 to Yuma
Ja, boven op de rem midden op de snelweg.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:21 schreef Siniti het volgende:
En wat alsie op 1337 staat? Stop je dan met autorijden?
Ik ga morgen, als ie weer in de grote 3D zaal draait.quote:
Jezus.quote:
en je gelooft dat dat echt isquote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:23 schreef swarmahoer het volgende:
ik was gister naar de bios, naar bruno
best grappigbekrompen lui die amerikanen
geweldig om die reacties te zien
Ik zit nog ff te twijfelen om naar Amsterdam te rijden voor imax, of hier gewoon in Almere.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ga morgen, als ie weer in de grote 3D zaal draait.
Dan ben ik nog gewoon wakker.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jezus.Dan lig ik nog lekker op 1 oor.
echt te grappig voor woorden die filmquote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:23 schreef swarmahoer het volgende:
ik was gister naar de bios, naar bruno
best grappigbekrompen lui die amerikanen
geweldig om die reacties te zien
Veel was wel degelijk echt jaquote:
Ik ga er volgende week maandag heenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:23 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
boeit me niet, vind het verhaal altijd wel tof enzulks
Wil je wel rustig gaan zitten en niet de stoelen kapot maken?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:23 schreef BobbyB het volgende:
Ik ga morgen, als ie weer in de grote 3D zaal draait.
ik hoor een verkapte klachtquote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wil je wel rustig gaan zitten en niet de stoelen kapot maken?
Ach man, die lui flippen al als er een afgeplakte tepel in beeld komt.quote:
jij gelooft dat bekenden zichzelf voor lul zetten door hieraan mee te werkenquote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wil je wel rustig gaan zitten en niet de stoelen kapot maken?
Oh, gezellig!quote:
quote:
Mannen die dik zijn.quote:
ja mooi was dat hequote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:31 schreef Siniti het volgende:
Wat ik nog het briljantst vond aan Brüno was dat kooigevecht, dat de hele tijd op die dikke overenthousiaste gast met een T-Shirt "I only shit out of my ass" stond te schreeuwen en juichen elke keer alsie "straight" of "hetero" hoorde en bijna ging janken toen ze gingen zoenen focusde
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mannen die dik zijn.
Mannen die dik en lomp zijn.
Mannen die dik en lomp zijn en bioscoop stoelen mollen met hun gewicht.
ik heb niks tegen homo's want ze bestaan nietquote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:28 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
jij gelooft dat bekenden zichzelf voor lul zetten door hieraan mee te werken? als ik jouw bekrompen homofobe reacties zie dan zullen er ook best amerikanen zijn met zulke gedachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Das lang geleden
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
heb je een stoel gemoldquote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mannen die dik zijn.
Mannen die dik en lomp zijn.
Mannen die dik en lomp zijn en bioscoop stoelen mollen met hun gewicht.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:32 schreef gers het volgende:
[..]
ik heb niks tegen homo's want ze bestaan niet
De man is geschapen voor de vrouw
Levictus 20:13Jij ben dan ook geen manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Das lang geledenBrabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Ik hou van schaatsenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
![]()
In de winter gaan ze die zaal weer openstellen om te schaatsen.
Ik ga m'n naam veranderen.quote:
Het waren zeker geen Tasmanenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hou van schaatsen![]()
Trouwens, er gingen mensen foto's maken van de bioscoopzaal maken
Dat heb je in zaal 1 in het Tuschinsky ook altijdquote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ik snap hem nietquote:
Ja, omdat ie net nieuw is denk ik, en de grootste zaal van Nederland. Maar goed, die foto's staan ook gewoon hier: http://fotoarch.ipower.co(...)_Opening_CineMec_XL/ van de opening.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hou van schaatsen![]()
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij ben dan ook geen man iemand die vrij weinig snapt
Ik ben geen man en ik ben niet dik.quote:
Je zal me toch achteraan zittenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, omdat ie net nieuw is denk ik, en de grootste zaal van Nederland. Maar goed, die foto's staan ook gewoon hier: http://fotoarch.ipower.co(...)_Opening_CineMec_XL/ van de opening.
Was ik ook bij trouwens.
Is het nou zo`n klein scherm?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, omdat ie net nieuw is denk ik, en de grootste zaal van Nederland. Maar goed, die foto's staan ook gewoon hier: http://fotoarch.ipower.co(...)_Opening_CineMec_XL/ van de opening.
Was ik ook bij trouwens.
Ik sta vast heel chagrijnig op een van die foto's ..quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Was ik ook bij trouwens.
Lijkt maar zo, is een best scherm datquote:
sowieso naar een bioscoop gaanquote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik sta vast heel chagrijnig op een van die foto's ..
Van die mensen die afgelopen woensdag een foto hebben gemaakt.
Zou je denken?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Lijkt maar zo, is een best scherm datAlleen helemaal achterin zitten lijkt me niet prettig.
Ik zou me ook niet vertonen als ik jou was.quote:
Het valt best mee, maar het is wel handig als je in het midden zitquote:
Een stel nerds vond het grappig om de Scientology-kerk lastig te vallen. Zowel on- als offline.quote:
quote:
quote:The Proclaimers - I'm Gonna Be 6 minutes ago
The Proclaimers - I'm Gonna Be 10 minutes ago
The Proclaimers - I'm Gonna Be 13 minutes ago
The Proclaimers - I'm Gonna Be 17 minutes ago
The Proclaimers - I'm Gonna Be 20 minutes ago
The Proclaimers - I'm Gonna Be 24 minutes ago
The Proclaimers - I'm Gonna Be 28 minutes ago
The Proclaimers - I'm Gonna Be 31 minutes ago
The Proclaimers - I'm Gonna Be 35 minutes ago
The Proclaimers - I'm Gonna Be 38 minutes ago
The Proclaimers - I'm Gonna Be 42 minutes ago