omdat mijn computer er sloom van wordtquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:23 schreef Rekkie het volgende:
Ik niet..... waarom is dat irritant eigenlijk?
Dat ligt aan je eigen instellingen van MSNquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:23 schreef WhyDoILoveJou het volgende:
[..]
omdat mijn computer er sloom van wordt
neequote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:24 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat ligt aan je eigen instellingen van MSN
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:23 schreef WhyDoILoveJou het volgende:
[..]
omdat mijn computer er sloom van wordt
wat zeg je allemaal doe normaal jaquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:25 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja, jij kiest er zelf voor om alle notificaties aan te zetten
Of je stelt het gewoon in dat je die ook niet krijgt als je bereikbaar bentquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:26 schreef Bomil het volgende:
als je je status op bezet zet dan krijg je niet die pop-ups
oow okequote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:26 schreef Bomil het volgende:
als je je status op bezet zet dan krijg je niet die pop-ups
Nee vooral niet lezen. Je zou er je voordeel mee kunnen doenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:26 schreef WhyDoILoveJou het volgende:
[..]
wat zeg je allemaal doe normaal ja
waaromquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:27 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee vooral niet lezen. Je zou er je voordeel mee kunnen doen
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:26 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Of je stelt het gewoon in dat je die ook niet krijgt als je bereikbaar bent
nouwen jij klikt eropquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:28 schreef JJH het volgende:
Dat is inderdaad irritant ja.![]()
Minstens net zo vervelend als het feit dat jij er een topic over opent.
hey wanneer gaan wij nou eens webcammen op msn, jij bent toch milf?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:42 schreef zhe-devilll het volgende:
Ik heb ook altijd van die vervelende puberale aandachtsgeile mannetjes op mijn msn!
Pfff als ze het nog us flikkuh gewoon blokken! Zijn ze helemaal gek, mijn pc verslomen!
Aufzaltsen bitteuh!!!!!!
Ja he, hoe durven ze dat te 'flikkuh'quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:42 schreef zhe-devilll het volgende:
Ik heb ook altijd van die vervelende puberale aandachtsgeile mannetjes op mijn msn!
Pfff als ze het nog us flikkuh gewoon blokken! Zijn ze helemaal gek, mijn pc verslomen!
Aufzaltsen bitteuh!!!!!!
Ja geflik altijd!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:44 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ja he, hoe durven ze dat te 'flikkuh'![]()
TS, ik heb je msnbreezertje gevonden!
Zhe op webcam? Dacht het niet...quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:44 schreef Druktemaker het volgende:
[..]
hey wanneer gaan wij nou eens webcammen op msn, jij bent toch milf?
Hey blonte sletjuh, laat je tietuh eens zien!!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:45 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ja geflik altijd!
dudin je snapt toch wel hoop ik dat ik expres fout type?
Of nie?
Blont....
En jij begrijpt dat ik een glapje deed maken?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:45 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ja geflik altijd!
dudin je snapt toch wel hoop ik dat ik expres fout type?
Of nie?
Blont....
hoerquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:46 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Zhe op webcam? Dacht het niet...
Idd!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:25 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Of mensen met een Ziggo-internetverbinding.
Cerror, dat ik jou gigantisch onderuit haalde, dankzij mijn hoge iq, wil niet zeggen dat je mij nu elke keer onderuit moet halen op fok of wel? Kinderachtig gedrag hoor.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:54 schreef cerror het volgende:
Oeh! Zhe schizotopic!
quote:
Zwak bod, dat zegt men altijd na de stomme opmerking nml...brrrrrquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:46 schreef snakelady het volgende:
[..]
En jij begrijpt dat ik een glapje deed maken?
Bingo. Zhe schizo topic.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:58 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Cerror, dat ik jou gigantisch onderuit haalde, dankzij mijn hoge iq, wil niet zeggen dat je mij nu elke keer onderuit moet halen op fok of wel? Kinderachtig gedrag hoor.
Vind het wel een beetje zwak van jou, dacht dat jij nog wat ballen had maar dit valt me toch vies van je tegen.
Schizo weet jij uberhaupt wel wat dat betekend?
Ik val gewoon niet op je, dus accepteer dit nu gewoon en be a man!
aub, kunnen we dit achter ons laten?![]()
![]()
zucht ut uit nu
Kan jij weten.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:59 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Zwak bod, dat zegt men altijd na de stomme opmerking nml...brrrrr
Zoek aub eens een ander!quote:
Komop, jij bent gewoon te makkelijk om te trollen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |