daar doen we niet meer anquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:07 schreef zarGon het volgende:
Mijn reactie is natuurlijk geheel terecht verwijderd, maar verwijder ook wat ik quotte en niet alleen de quotes daarvan:
[..]
Zet er dan ook meteen bij dat het topic is opgeschoond en dat er best on-topic gepost mag worden. Handig voor de users die hun berichten niet meer zien.
ja, alleen zo erg druk momenteel.. maar alles gaat goedkomenquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb jij er nog wel naar je zin eigenlijk?
Done.quote:Op zaterdag 12 september 2009 01:27 schreef Juicyhil het volgende:
Hitler en ik gaan daten.
Waarom is deze nog wel open en die van mij dicht
Opgelost.quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:03 schreef naatje_1 het volgende:
Het is weekend kutplaatje verpest meteen het hele topic
quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Post hier als je op de radio wil mag die dicht?
het is leuk geweest, lange tijd niets in gepost en met een kutkick omhoog geschopt, tja hopeloosquote:Op zaterdag 12 september 2009 17:08 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Waarom is dit topic van bijna 14.000 views dichtgegooid? Cancerboy!
Ik vond het leuk en de moeite waard om te vermelden dat iets wat op FOK! is ontstaan (plaatje is door mij ontdekt op een online fotoalbum) overgenomen is op 4chan. Meestal is het andersom.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:09 schreef murp het volgende:
[..]
het is leuk geweest, lange tijd niets in gepost en met een kutkick omhoog geschopt, tja hopeloos
je mag wel een LaPo hebbenquote:Op zaterdag 12 september 2009 17:17 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Ik vond het leuk en de moeite waard om te vermelden dat iets wat op FOK! is ontstaan (plaatje is door mij ontdekt op een online fotoalbum) overgenomen is op 4chan. Meestal is het andersom.
14.gifquote:Op zondag 13 september 2009 11:13 schreef naatje_1 het volgende:
Het grote plaatjes associatie topic
hoort dit niet meer thuis in MENBeter nog, er is er al 1 in MEN: Verder associeren met plaatjes #41
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |