Dankzij jouw negatieve advies heeft NJ hem dichtgegooidquote:
Je moet dingen anders aanpakken dude. Je doet nu maar gewoon. Dan kunnen we net zo goed op de bank gaan zitten en onze tijd anders besteden.quote:Op zondag 6 september 2009 23:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dankzij jouw negatieve advies heeft NJ hem dichtgegooid![]()
Ooit ga je deze terugkrijgen zeg ik je!!!
Maar, maar, maarquote:
Je hebt gelijk, ik moet voortaan toch eerst maar eens na gaan denken over mijn actiesquote:Op zondag 6 september 2009 23:53 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je moet dingen anders aanpakken dude. Je doet nu maar gewoon. Dan kunnen we net zo goed op de bank gaan zitten en onze tijd anders besteden.
sorry, ga maar naar deze:quote:Op maandag 7 september 2009 12:04 schreef Paul het volgende:
Ik switch al minutenlang tussen deze 2 topics maar ik word van het kastje naar de muur gestuurd ik weet niet meer welke ik nou heen moet
De Duitsers komen, einz zwei drei
NAAR BINNNEN !!!!!!!!!!
strak planquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:56 schreef Bosbeetle het volgende:
Jouw favorite vorm van aids
ik durf het bijna niet te vragen maar mag deze een ontopic worthyness
quote:Op woensdag 9 september 2009 09:24 schreef remlof het volgende:
Gefeliciteerd, maar niemand kent hem hier.
quote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 09:37 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Klassenjustitie
Als je bekend bent mag je wel een verjaardagstopic anders niet
quote:
Onterecht gesloten imho... dat de AT lurkers 'm niet kennen, ja... maar in ONZ is ie toch wel bekend.quote:Op woensdag 9 september 2009 09:38 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Remlof weer![]()
Terwijl iedereen hem hier juist kent
Bouw maar een klein feestje voor 'm in ONZ SC.quote:Op woensdag 9 september 2009 10:05 schreef 8108139dpths het volgende:
Feliciteer hem hier!; Trevland verjaardagstopic *O*
[..]
Onterecht gesloten imho... dat de AT lurkers 'm niet kennen, ja... maar in ONZ is ie toch wel bekend.
Op een foto en wat linkjes na werden er in dat topic volgens mij geen privégegevens zoals naw gepost.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:40 schreef UncleErnie het volgende:
Kan je niet wat bannetjes aanvragen voor dat debiele PiRaNiA topic, SWJ? Wat mij betreft zijn jullie nog veel te coulant voor users die privégegevens van anderen zomaar posten.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 08:56 schreef appelsjap het volgende:
We bespreken dan ook geen ban, we wensen hem alleen het allerbeste en zeggen vaarwel. Lees de OP maar eens.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 08:56 schreef appelsjap het volgende:
We bespreken dan ook geen ban, we wensen hem alleen het allerbeste en zeggen vaarwel. Lees de OP maar eens.
quote:
De grens tussen 'het bespreken van een ban' en 'het uitzwaaien' is erg dun. Dit was een preventief slotje omdat het uiteindelijk toch gaat verzanden in het bespreken van de ban.quote:Op vrijdag 11 september 2009 08:56 schreef appelsjap het volgende:
Zet er dan ook meteen bij dat het topic is opgeschoond en dat er best on-topic gepost mag worden. Handig voor de users die hun berichten niet meer zien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |