Nee, eerder: post pics van je eigen vriendin.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:52 schreef SamStar het volgende:
[..]
ze heeft eigenlijk gewoon een vatzige rotkop
(verwachte reacties: <insert lelijke dude die comments maakt over knappe vrouw plaatje> )
Mijn God, dit ziet er toch niet uit?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 @ 13:58 schreef Sapstengel het volgende:
Ze lijkt op een jonge Aaf Brandt Corstius. Met van diezelfde naar beneden gedraaide ogen.
Ik vind het maar een vies nepwijf met haar gare uithalen in haar zang en overdreven Amerikaanse breezeraccent.
En deze foto:
[afbeelding]![]()
.
Vond ik ook al! Thanks!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 @ 10:28 schreef Pheno het volgende:
Klikt op fotoboek: inderdaad, je ziet er veel beter uit:
[afbeelding]
gefixtquote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:01 schreef Noorseviking het volgende:
Luister dan is eens naar een fatsoenlijk zender.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:51 schreef kabelhaspel het volgende:
Bij het lezen van de TT dacht ik dat Esmee met Denters fucktte.
Betrouwbaar dusquote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:29 schreef Leonidas82 het volgende:
Hoorde laatst op de radio dat ze ook al last kreeg van 'ster allures' en diva-gedrag.
Zo zou een kleedkamer (die voor haar gereserveerd was) niet luxe en groot genoeg zijn waardoor een andere artiest uit zijn/haar kledingkamer uitgeschopt werd om plaats te maken voor mevrouw Denters. In alle haast zou die artiest wat sieraden kwijtgeraakt zijn wat mevrouw Denters geen moer kon schelen.
Hoorde dit trouwens op radio 538
quote:
Leeft ze eigenlijk nog ?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 05:57 schreef WammesWaggel het volgende:
Deze kick ik even, want... is belangrijk!![]()
Kunnen wij nu stellen dat Denters beheurlijk geflopperdeflopt is?
Jaquote:Op woensdag 24 augustus 2011 05:57 schreef WammesWaggel het volgende:
Deze kick ik even, want... is belangrijk!![]()
Kunnen wij nu stellen dat Denters beheurlijk geflopperdeflopt is?
shitquote:
Nee joh ze vonden haar op die filmpjes leuk omdat het een geile chick was die onbekend was en voor de webcam zat. Zo'n bereikbare girl next door. Echt goed zingen heeft ze nooit gekund. Nadat ze samen met Justin Timberlake overgeproduceerde popliedjes maakte was er weinig van die magie meer over. JT heeft er nog wat fikse autotune overheen moeten gooien om er wat van te maken, waar niemand meer op zat te wachten.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:02 schreef female81 het volgende:
Mensen vonden haar op die YouTube-filmpjes leuk vanwege haar stém
Laatste heeft mijn voorkeur...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:36 schreef WammesWaggel het volgende:
Tijd dat zij aan Idols mee gaat doen om haar carriere te redden, dat of Meiden van Holland
Zij zou de nieuwe Stacey kunnen worden en eeuwige roem op oa Fok! kunnen vergaren door de jongens in de voetbalkantine een tijdelijke vochtige doch warme stalling te bieden voor hun geslachtsdeel.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:12 schreef Parietale_kwab het volgende:
[..]
Laatste heeft mijn voorkeur...
Nee man. Vrouwen daar zien er 100000x beter uit.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:31 schreef Natalie het volgende:
Vind 't nummer niet bijzonder. Haar stem komt er niet goed in uit. 't Is echt zo'n standaard popnummer met weinig inhoud en veel digitaal gesjoemel. Voor Nederlandse begrippen vind ik haar ook niet opvallend knap. Maar in de 'The States' denken ze daar vast weer anders over.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |