Mja, dan heb ik wat meer ruimte nodig dan mijn balkonquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Ineens heb je het....
Je wordt aardbeienkweker?
Ineens heb je het....quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:41 schreef DaMart het volgende:
Zo, even wat bakjes met aarde onder de stekjes van de aardbeienplanten gezet, kunnen ze wortel gaan schieten.
Meteen maar even een experiment en eentje met alleen de eerste punten van wortels losgemaakt van de moederplant en in een bak gezet... deze mag wel gezellig binnen staan nu.
Ga dan zwemmelenquote:
Vandaag ga ik van zitten ook al zwetenquote:
Jeeejquote:Op donderdag 16 juli 2009 23:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je eens langskomt, mag dat best.
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 16-07-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 079 Fha
02. 063 Pheno
03. 059 JortK
04. 050 Muck
05. 048 Ladylike
06. 047 marcb1974
07. 045 goldfinger1963
08. 039 Nijns
09. 028 DaMart
10. 027 indahnesia.com
11. 021 Dr_Flash
12. 014 Pien85
13. 013 MPG
14. 008 Klonk
15. 006 Sjowhan
16. 005 cablegunmaster
17. 005 Papierversnipperaar
18. 001 dndiek
19. 001 Aarti
Reeks-statistieken!
daar heb ik het geld niet voorquote:Op vrijdag 17 juli 2009 07:44 schreef Klonk het volgende:
Mogge
Indah zat toch niet ergens in dure hotels in Jakarta hopelijk ?
Mogguhquote:Op vrijdag 17 juli 2009 08:24 schreef Dr_Flash het volgende:
mogguh![]()
Hoereweer
Maar even een taxi de auto genomen naar kantoor
Ik hoorde het. Sick.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 04:56 schreef indahnesia.com het volgende:
Helaas, het was jarenlang stil. Moest het dan per se fout gaan?
Six dead as two bomb rock Mega Kuningan area in Jakarta
al is "two" natuurlijk meervoudquote:Op vrijdag 17 juli 2009 04:56 schreef indahnesia.com het volgende:
Helaas, het was jarenlang stil. Moest het dan per se fout gaan?
Six dead as two bomb rock Mega Kuningan area in Jakarta
Als je dan op het terras gaat zitten, wordt je bord soep onbeperkt gevuld als je geluk hebt!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 08:38 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh mannen
Ik ben iig blij dat ik gisteren nog wat in de tuin gedaan heb
En het plan van mn vent om met de kleine naar de (openlucht) speeltuin te gaan zal nu letterlijk in het water vallen
Kleine zei gisteren tegen paps: nou moet je schoenen aan en dan gaan we naar de hoge speeltuin
Helaas zit het weer dus niet mee
1 pluspunt: wrs vanavond uiteten
Dat wel, alleen het bier wordt er zo waterig vanquote:Op vrijdag 17 juli 2009 08:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je dan op het terras gaat zitten, wordt je bord soep onbeperkt gevuld als je geluk hebt!.
Dat wel, maar het is niet diep genoegquote:
Des te meer kun je drinken voordat je dronken wordtquote:Op vrijdag 17 juli 2009 08:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat wel, alleen het bier wordt er zo waterig van
[..]
Heeftie nou NOG niet genoeg zwembandje?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 08:48 schreef Ladylike het volgende:
en dan moeten we mn vent weer zwembandjes omdoen enzo...
Weet ik meteen hoe Jupiler de Blue maaktquote:Op vrijdag 17 juli 2009 08:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Des te meer kun je drinken voordat je dronken wordt.
Jewel, 1 grote om zn middelquote:Op vrijdag 17 juli 2009 08:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heeftie nou NOG niet genoeg zwembandje?
Mogguhquote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:16 schreef Nijns het volgende:
Hai![]()
Het is plakkerig weer zeg, waarom zijn die mooie zon-dagen niet in het weekend?
@DaMart: over die verkeerdlichten, ben jij iedere dag zo dicht bij mij...?
@ LL: hoe oud is jouw kleine?
En hij kan al zwemmen?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mogguh
3,5 issie
januari wordt ie al 4
Het was eerst "Explosion rocks Kuningan in Jakarta"... vanuit daar is de titel tig keer aangepast.. en uiteindelijk is het nog niet goed.quote:
Redelijk.. uiteraard nog niet zodat ie in leven blijft maar het gaat echt goed.quote:
Hij heeft hem kopje onder geduwd?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij is een van de mensen die hier met hoogwater heeft geholpen te evacueren enzo
(Toen heeft ie Gijs Stavermannog op zn nummer gezet
)
Sowieso vind ik dat de kinderen in Nederland goed moeten leren zwemmen: overal zijn meertjes, slootjes en andere water-partijen. Slim!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Redelijk.. uiteraard nog niet zodat ie in leven blijft maar het gaat echt goed.
Mja ik wil sowieso dat hij goed leert zwemmen, dan hoef ik me minder zorgen te maken op een schoolreisje enzo
Maar dat was al duidelijk... zn vader en ik hebben allebei iets van 7 diploma´s en zn pappa is instructeur voor reddingszwemmen en heeft dus ook in de reddingsbrigade van Eijsden gezeten
Hij is een van de mensen die hier met hoogwater heeft geholpen te evacueren enzo
(Toen heeft ie Gijs Stavermannog op zn nummer gezet
)
Water en zwemmen is een groot deel van ons leven.
We hebben namelijk ook veel bootjes (en echte schepen gehad) waar we veel mee spelen
Speedboot ligt nog in de tuin zelfs
??quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:35 schreef Ladylike het volgende:
Geweld lost dus echt niets op....
wanneer leren de mensen dat nou eens?
Ja, ja: wat was er??quote:
Nee, Gijs liep met zware make-up op te zeuren dat de verzorgde lunch voor de tv crew, opgegeten werd door de vrijwilligers van de brandweer en reddingsbrigade.quote:
Juist, wij leven letterlijk aan de maas (ligt aan de overkant van mn straat zeg maar) dus is het belangrijkquote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:37 schreef Nijns het volgende:
[..]
Sowieso vind ik dat de kinderen in Nederland goed moeten leren zwemmen: overal zijn meertjes, slootjes en andere water-partijen. Slim!
[..]
??
Neequote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:16 schreef Nijns het volgende:
Hai![]()
@DaMart: over die verkeerdlichten, ben jij iedere dag zo dicht bij mij...?
Eeuh, waarom zou jouw kerel ergens zijn waar hij en Gijs broodjes konden eten waar Gijs niks van kreeg..? Zeg maar: situatieschets graagquote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nee, Gijs liep met zware make-up op te zeuren dat de verzorgde lunch voor de tv crew opgegeten werd door de vrijwilligers van de brandweer en reddingsbrigade.
Mn vent heeft hem verbaal toch wel duidelijk gemaakt dat ie met zn bruine kop (het was fucking winter, niemand had een gezonde tint...) de sfeer behoorlijk verpestte en als ie niet snel ophield met zeuren, hij de bodem van de maas persoonlijk mocht inspecteren.
Nou moest ik Gijs al niet, maar dat was echt een mega briljante actie...
je gaat toch niet zeuren om broodjes, terwijl er mensen letterlijk verzuipen en hun huizen verliezen enzo
Ligt er een beetje aan hoe laat je daar langs komt? Maar ik wil wel even voor jou naar je zwaaien hoorquote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee.
Ik reis drie dagen per week naar Woerden, normaal met de trein, nu met de auto. Normaal gesproken pak ik het knooppunt Rottepolderplein, maar daar ging iedereen stilstaan gisteren, zodat ik de afslag Haarlem-Zuid heb gepakt om vanaf daar via het Prinsenbolwerk (of is het het Statenbolwerk achter het station?) en de Verspronckweg naar de Zeeweg te rijden.
Maar waar moet ik de volgende keer even gaan toeteren en uit het raampje zwaaien?.
Ik sloot me gewoon bij je aan hoorquote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb ik dat in mijn vorige post voldoende uitgelegd, of bedoelde je wat anders?.
Luch stond in een sporthal..quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:50 schreef Nijns het volgende:
[..]
Eeuh, waarom zou jouw kerel ergens zijn waar hij en Gijs broodjes konden eten waar Gijs niks van kreeg..? Zeg maar: situatieschets graag
Dat ligt aan hoe laat ik vertrek en hoe druk het is onderweg. Maar ergens tussen kwart over vijf en kwart over zes moet meestel wel lukken. Maar goed, in welke omgeving moet ik extra alert zijn op een zwaaiende Nijns dan? Of zal ik gewoon in heel Haarlem terugzwaaien? Doe ik een hoedje op, zijde handschoenen aan en doe ik net alsof ik de koningin benquote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:52 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan hoe laat je daar langs komt? Maar ik wil wel even voor jou naar je zwaaien hoor
[..]
Dan las ik het verkeerd, ik dacht dat je aan mij vroeg wat er wasquote:Ik sloot me gewoon bij je aan hoor
Ik maak me er geen zorgen om hoorquote:
Ellen?quote:
Jeetje, wat een figuur zegquote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Luch stond in een sporthal..
Overal water.. filmcrew per vrachtwagen daar gedumpt en broodjes waren dus verzorgd..
blijkbaar alleen voor hen want toen iedereen die daar hielp (geen bewoners dus, zeg maar.. )begon te eten, begon gijsje te miepen
Jongen, pak een zandzak en begin te vullen.... volgens mij had die gozer niet door wie nou echt eten nodig had op die momenten
Een hoedje en een handschoen? Doet me meer denken aan Michael Jacksonquote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat ligt aan hoe laat ik vertrek en hoe druk het is onderweg. Maar ergens tussen kwart over vijf en kwart over zes moet meestel wel lukken. Maar goed, in welke omgeving moet ik extra alert zijn op een zwaaiende Nijns dan? Of zal ik gewoon in heel Haarlem terugzwaaien? Doe ik een hoedje op, zijde handschoenen aan en doe ik net alsof ik de koningin ben.
[..]
Dan las ik het verkeerd, ik dacht dat je aan mij vroeg wat er was.
Whehehequote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook niet, er staat namelijk 'ten' en niet 'van'.
Dat komt wel goed. Leipie leipheimert is er af met een gebroken pols trouwens.quote:
Ik kreeg gisteren een mail van een bedrijf dat Technical Consultants zoekt nav mijn profiel waarin ik een juridische baan zoekquote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:10 schreef Pheno het volgende:
Ik ga maar eens op monsterboard kijken. EN andere vacatures. Ik heb het zoooooo gehad. Eerder hebben ze me om kunnen praten, maar ze vallen gewoon weer in oude gewoontes. Dan wordt het maar tijd om weer te gaan kijken. Wel een kuttiming natuurlijk, maar hell, dit is ook niets zo.
Mn vent daarna ook van:quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:07 schreef Nijns het volgende:
[..]
Jeetje, wat een figuur zegheb wel meer van die kapsones-verhalen over hem gehoord..
Ik ga niet elke dag naar dequote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kreeg gisteren een mail van een bedrijf dat Technical Consultants zoekt nav mijn profiel waarin ik een juridische baan zoek.
Misschien iets voor jou? Dan PM ik je de link van hun site wel even.
Je had toch een nieuwe uitdaging aangeboden gekregen?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:10 schreef Pheno het volgende:
Ik ga maar eens op monsterboard kijken. EN andere vacatures. Ik heb het zoooooo gehad. Eerder hebben ze me om kunnen praten, maar ze vallen gewoon weer in oude gewoontes. Dan wordt het maar tijd om weer te gaan kijken. Wel een kuttiming natuurlijk, maar hell, dit is ook niets zo.
Zoek jij ook een nieuwe baan?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kreeg gisteren een mail van een bedrijf dat Technical Consultants zoekt nav mijn profiel waarin ik een juridische baan zoek.
Misschien iets voor jou? Dan PM ik je de link van hun site wel even.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mn vent daarna ook van:
Ken ik jou niet ergens van?
Gijs: Jahik ben van de TV
![]()
mn ventje: Oh dan maak je slechte TV want nu weet ik nog steeds niet wie je bent
En later: verrek... was dat niet die blonde gozer van Boobytrap?Ja den.. erg oplettend ....
Wat voor functie zoek je? Mag ook desnoods per PMquote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:17 schreef Pheno het volgende:
Misschien eens wat anders zoeken. Andere tak van de sport of gewoon een andere sport. Soms denk ik nog wel eens om toch die dive instructor cursus te doen, maar goed. In NL verdien je daar geen droog brood mee. In andere landen ook niet
Whehehhehe wat een mafketelsquote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Jezus. Wat zijn die Fransen ook een achterlijk kutvolk![]()
User X heeft een probleem met een blackberry. Ik weet niks van blackberry's, maar user X weet te melden dat er dit en dat aangepast moet worden op een server in Frankrijk. Fijn, zal wel. Ik mail dat, in het Engels, naar Frankrijk, krijg antwoord, in het Engels. Bel user X dat het geregeld is. Nee, werkt nog niet. Nou okee. Dus ik denk: "Ik moet hier helemaal niet tussen zitten. Laat die dudes in Frankrijk maar contact opnemen met User X." Zo gezegd zo gedaan. Ik mail, in het Engels, naar Frankrijk of ze User X willen bellen het regelen. Krijg ik een mailtje terug:
"Does User X Speak french ?
Because I don’t speak English."
WTF
Het was de vestiging in Den Bosch van een internationaal bedrijfquote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga niet elke dag naar deandstad rijden
typisch Fransenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Jezus. Wat zijn die Fransen ook een achterlijk kutvolk![]()
User X heeft een probleem met een blackberry. Ik weet niks van blackberry's, maar user X weet te melden dat er dit en dat aangepast moet worden op een server in Frankrijk. Fijn, zal wel. Ik mail dat, in het Engels, naar Frankrijk, krijg antwoord, in het Engels. Bel user X dat het geregeld is. Nee, werkt nog niet. Nou okee. Dus ik denk: "Ik moet hier helemaal niet tussen zitten. Laat die dudes in Frankrijk maar contact opnemen met User X." Zo gezegd zo gedaan. Ik mail, in het Engels, naar Frankrijk of ze User X willen bellen het regelen. Krijg ik een mailtje terug:
"Does User X Speak french ?
Because I don’t speak English."
WTF
Dat klopt, maar door kissykissy suckup bankzitters mag er nu iemand anders. Tijd om mijn biezen te pakken dus. Bankzitters krijgen nu meer cursus (ik heb in twee jaar twee dagen een of andere kutcursus gehad van iets wat elke ICT'er wel kent van school al: RUP. Fapfapfap).quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:18 schreef Nijns het volgende:
[..]
Je had toch een nieuwe uitdaging aangeboden gekregen?
[..]
Je moet je brood ook niet meenemen als je gaat duikenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:17 schreef Pheno het volgende:
Misschien eens wat anders zoeken. Andere tak van de sport of gewoon een andere sport. Soms denk ik nog wel eens om toch die dive instructor cursus te doen, maar goed. In NL verdien je daar geen droog brood mee. In andere landen ook niet
Ach, wordt het alleen maar wat sponziger van.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je moet je brood ook niet meenemen als je gaat duiken.
Kan je mij dan in dienst nemen? Ben ik ook gelijk klaar met zoekenquote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat klopt, maar door kissykissy suckup bankzitters mag er nu iemand anders. Tijd om mijn biezen te pakken dus. Bankzitters krijgen nu meer cursus (ik heb in twee jaar twee dagen een of andere kutcursus gehad van iets wat elke ICT'er wel kent van school al: RUP. Fapfapfap).
Als men niet meer in me wilt investeren met cursussen die ik zelf heb aangegeven en me geen leuke klussen wilt geven (ik zit nu meer in Word te kutten dan in mijn broncodes) dan is het tijd om mijn biezen te pakken. In ieder geval bij deze unit.
Leuk dat ik nog nooit op de uurcode "beschikbaar" heb hoeven boeken, maar geef daar dan ook eens wat voor terugPlus dat het bij ons nu zo'n bureaucratie is geworden sinds de laatste fusie, dat het niet meer leuk is
Dat ga ik ook doen. Donderdag ben ik weer op het werk en meld ik iig mijn ongenoegen over dit, iedereen heeft het deze week zogenaamd 'druk' gehad, dus kon er niet mee praten. Ik maak in het weekend een mail, stuur het op en verwacht dat ze dan donderdag wel tijd hebben.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:35 schreef Nijns het volgende:
[..]
Kan je mij dan in dienst nemen? Ben ik ook gelijk klaar met zoeken
[..]ik haat dat oneerlijke gedoe zeg. kies lekker voor jezelf!
Jij wordt Pheno's secretaresse dan?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:35 schreef Nijns het volgende:
[..]
Kan je mij dan in dienst nemen? Ben ik ook gelijk klaar met zoeken
Dat moet je ook zeker doen..! Ben benieuwd hoe ze reageren..quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat ga ik ook doen. Donderdag ben ik weer op het werk en meld ik iig mijn ongenoegen over dit, iedereen heeft het deze week zogenaamd 'druk' gehad, dus kon er niet mee praten. Ik maak in het weekend een mail, stuur het op en verwacht dat ze dan donderdag wel tijd hebben.
Eens kijken wat ze er over willen zeggen.
Nou, ik moet zeggen: mijn verwachtingen stel ik steeds naar beneden bij, ik solliciteer veel breder nu..quote:
quote:
waarom krijg ik ineens een minderwaardigheidsgevoelquote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:48 schreef Nijns het volgende:
[..]
Dat moet je ook zeker doen..! Ben benieuwd hoe ze reageren..
[..]
Nou, ik moet zeggen: mijn verwachtingen stel ik steeds naar beneden bij, ik solliciteer veel breder nu..
Ja, mits er kledingvoorschriften zijn danquote:
Ow, zo bedoel ik het niet! Ik bedoel dat ik nu op functies solliciteer waar ik normaal niet een voorkeur voor zou hebben (onder het mom, beter iets dan niet, misschien mag ik hier wel op gesprek komen), niet dat ik me daar te goed voor voel ofzo hoorquote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
waarom krijg ik ineens een minderwaardigheidsgevoel
(terwijl ik meer verdiende dan iemand met HBO opleiding)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |