Heel fijn jaquote:Op donderdag 16 juli 2009 18:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, meer 2 verkeerslichten achter elkaar, het tweede staat op groen, springt op oranje en dan licht ervoor pas op groen, waardoor je kunt optrekken en meteen weer remmen omdat het tweede licht op rood staat.
Ohw okequote:Op donderdag 16 juli 2009 18:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Koude schotel moet je ook alleen nemen als het om een buffet gaat.
quote:
Ziet er weer goed uit.quote:
geloofd?quote:
Awwwquote:Op donderdag 16 juli 2009 18:15 schreef Pheno het volgende:
Ik heb weekend, maar jonge jonge. Krijg allemaal een zweer of zo
Aaaahwquote:Op donderdag 16 juli 2009 18:15 schreef Pheno het volgende:
Ik heb weekend, maar jonge jonge. Krijg allemaal een zweer of zo
Ga fietsen, het is nog heul geen weekendquote:
Nee, net klaar met fietsenquote:Op donderdag 16 juli 2009 18:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Ga fietsen, het is nog heul geen weekend.
Nog twee dagen werken, en dan is het weekend.
dat komt van de wijnquote:Op donderdag 16 juli 2009 18:39 schreef Fha het volgende:
Ik ben echt te duf om nog actief te doen vandaag
Nee die is nu al weer wegquote:
Onweer is vetjesquote:Op donderdag 16 juli 2009 19:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
kan merken dat er onweer in de lucht hangt![]()
stik benauwd hier
Bij de werkplaats van de NS, komend vanaf de Schipholweg. Als je dan linksaf wil, richting centrum en station, dan krijg je eerst een licht voor rechtdoor en niet ver daarna een licht voor linksaf. Dat licht voor linksaf ging dus op rood, niet lang daarna het licht voor rechtdoor (naar het licht linksaf) op groen, waarna we weer konden wachten voor het rode licht voor linksafquote:Op donderdag 16 juli 2009 19:39 schreef Nijns het volgende:
[..]
Onweer is vetjes(alleen als mijn lief er is dus liever niet vannacht)
@DaMart: welke verkeerslichten in Haarlem (echt raar dat je iedere keer zo dichtbij bent!) en waarom kan je die vitrine niet gewoon morgen ophalen?
Haai GF
Nijnsquote:Op donderdag 16 juli 2009 19:39 schreef Nijns het volgende:
[..]
Onweer is vetjes(alleen als mijn lief er is dus liever niet vannacht)
@DaMart: welke verkeerslichten in Haarlem (echt raar dat je iedere keer zo dichtbij bent!) en waarom kan je die vitrine niet gewoon morgen ophalen?
Haai GF
PWN.quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:24 schreef DaMart het volgende:
Ik zou eens wat vaker onder werktijd mijn privémail moeten gaan lezen. Ik zie nu dat mijn modelspoorvitrine geleverd is, en dan had ik dus nog even langs kunnen rijden. Nu moet ik tot zaterdag wachten.
Roep je even als je gaar bent?quote:
Ik vraag het tochquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik vraag het toch
Van de compoeterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
56 sterretjesquote:Op donderdag 16 juli 2009 21:07 schreef Fha het volgende:
een "vriendin" heeft een tattoo apparaat gekocht en haar vriend is nu de lul.
Ik zou echt huilen als iemand dit bij me zou doen:
http://94.100.118.76/6511(...)51146074_6_z--Q.jpeg
quote:
Wehehequote:
Die kaarten snap ik nog, maar wat is dat ding in het midden?quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:07 schreef Fha het volgende:
een "vriendin" heeft een tattoo apparaat gekocht en haar vriend is nu de lul.
Ik zou echt huilen als iemand dit bij me zou doen:
http://94.100.118.76/6511(...)51146074_6_z--Q.jpeg
een 8 ballquote:Op donderdag 16 juli 2009 21:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Die kaarten snap ik nog, maar wat is dat ding in het midden?
Meer een 8-autoband danquote:Op donderdag 16 juli 2009 21:19 schreef Fha het volgende:
[..]
een 8 ballJa heus.
Ik vind het meer een soort masker met tanden ofzo
quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:19 schreef Fha het volgende:
[..]
een 8 ballJa heus.
Ik vind het meer een soort masker met tanden ofzo
quote:
En wat heb ik daar veel herinneringen aanquote:Op donderdag 16 juli 2009 21:58 schreef Sjowhan het volgende:
Autodrop Bosvrucht Rode Cadillacs![]()
Wat zijn die dingen verslavend.
Proost Flessiequote:
Heldenspulquote:Op donderdag 16 juli 2009 21:58 schreef Sjowhan het volgende:
Autodrop Bosvrucht Rode Cadillacs![]()
Wat zijn die dingen verslavend.
Je gaat verder karren door Belgenland?quote:
Ineens heb je het....quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:41 schreef DaMart het volgende:
Zo, even wat bakjes met aarde onder de stekjes van de aardbeienplanten gezet, kunnen ze wortel gaan schieten.
Meteen maar even een experiment en eentje met alleen de eerste punten van wortels losgemaakt van de moederplant en in een bak gezet... deze mag wel gezellig binnen staan nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |