KLB staat niet in mijn AT.quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:39 schreef JortK het volgende:
Last van poes.
Last van lul
Last van Muuyad
Half jaarcontract ja...quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:46 schreef Nijns het volgende:
[..]
3 jaar? Wow, en ik maar klagenmaar je hebt nu toch een baan? Als tussenoplossing?
Ik baal er gewoon van dat ze gewoon niks laten weten en als je dan na een week, anderhalve week belt: owja, de gesprekken vinden al plaats, daar zit denk ik wel iemand tussen dus helaas.
Uh, ja?quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
iedereen lekker in het zonnetje aan het zitten
neequote:Op donderdag 16 juli 2009 14:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
ja!quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
gewoon gif eroverquote:Op donderdag 16 juli 2009 14:58 schreef Ladylike het volgende:
Ik ga straks mn onkruid wieden
eens kijken of ik de brandgang vrij krijg
Het wat?quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
Pure chilipeper is ook wat pikant, als er voor de rest niets in zit.quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
stomme kutbelgen![]()
mijn chili te pikant![]()
er zit bijna niks in
zitten.quote:
nog niet eens gedaanquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Pure chilipeper is ook wat pikant, als er voor de rest niets in zit.
En dat verkopen als chilisaus. Oplichterquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nog niet eens gedaan![]()
gewoon wat zwarte peper en een klein beetje piripiri
Helaas spreken veel limburgers ook zoquote:
zonnetje,dat hete ding in de luchtquote:
hij verkoopt nietsquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dat verkopen als chilisaus. Oplichter
quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dat verkopen als chilisaus. Oplichter
kloptquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Helaas spreken veel limburgers ook zo
Ik snap mijn baas wel, dat hij vroeg of ik normaal nederlands sprak of limburgs nederlands
quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hij verkoopt niets
Mensen moeten blij zijn DAT ze uberhaubt iets te eten krijgen
Ken genoeg clubs die je afwimpelen met koude schotel en wat sla
zie je! dat bedoel ik!quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hij verkoopt niets
Mensen moeten blij zijn DAT ze uberhaubt iets te eten krijgen
Ken genoeg clubs die je afwimpelen met koude schotel en wat sla
ik durf het haast niet te zeggen, maar ik begin ze steeds beter te verstaan en ik vind het er vaak nog gezellig ookquote:
Je zou wel eventueel een verlenging daarop willen? Wanneer loopt het af?quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Half jaarcontract ja...
meer bieden ze je niet.
Heb die tijd ervoor op uitzendbasis gewerkt dus dat was ook klote.. steeds een andere werkgever
quote:
gister nog gedaanquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:18 schreef Nijns het volgende:
[..]
Je zou wel eventueel een verlenging daarop willen? Wanneer loopt het af?
Ik heb zin in BBQ-en
Gebruik je ook al drugs?quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:16 schreef Muck het volgende:
[..]
ik durf het haast niet te zeggen, maar ik begin ze steeds beter te verstaan en ik vind het er vaak nog gezellig ook
Sommige mensen hebben ook altijd gelukquote:
examenfeestje van mijn vriendinquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:25 schreef Nijns het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben ook altijd geluk
Makreel met couscous etenquote:
Geen gekke dingen doen he?quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:34 schreef Pheno het volgende:
Eigenlijk heb ik het helemaal gehad met vrij veel. Alles wil ik nog even niet zeggen.
Ik neem morgen maar een dag vrij, dan heb ik weekend tot donderdag.
Ik had eigenlijk even een moment om gewoon bij Herr Director binnen te stappen en te zeggen: "zak er maar in". Daarna broek naar beneden en vol op zijn bureau schijten.quote:
Ik ken niemand die examen deedquote:
als je het toch besluit te doen, wil je dan foto's maken?quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk even een moment om gewoon bij Herr Director binnen te stappen en te zeggen: "zak er maar in". Daarna broek naar beneden en vol op zijn bureau schijten.
Toch maar niet gedaan, het is zo lomp om weg te gaan zonder iets nieuws te hebben
fhaquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:41 schreef Fha het volgende:
3 wijntjes verder en lichtelijk aangeschotenHallo
![]()
na 3 wijntjes? ach, komt vast door het weer, of dat je niet genoeg hebt gegeten, of omdat je al moe was of of of...quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:41 schreef Fha het volgende:
3 wijntjes verder en lichtelijk aangeschotenHallo
![]()
Dat dus voor mij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |