quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:16 schreef BigKahuna het volgende:
HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA MISLEIDENDE TT JONGENS !!! LET OP !!!!! HAHAHAHA !!!!!
quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:14 schreef Druktemaker het volgende:
Ik dacht dat je je kutje vleeswond bedoelde.
Wij hebben geen kikkers en geen last van muggen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:18 schreef bluuf het volgende:
Neem zelf een grote kat (Noorse boskat of maine coon), voedt deze goed op zodat deze van de vissen in de vijver afblijft (voorzover dat lukt met een kat) en je hebt geen last meer van andere katten in je tuin.
Ik heb zelf meer last van mensen met een vijver als van andere katten. Lekker hoor, al die muggen en kikkers die in mijn tuin komen omdat andere buren perse een vijver willen hebben.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:16 schreef BigKahuna het volgende:
HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA MISLEIDENDE TT JONGENS !!! LET OP !!!!! HAHAHAHA !!!!!
Bepaal zelf wel wat ik neemquote:Op donderdag 16 juli 2009 13:20 schreef Manono het volgende:
ja jee heb zo vaak last van andermans dieren, geluiden, auto's, geschreeuw, getimmer en geruzie
jammer voor je visjes maar maar dat is natuur - en dat is nou waarom bijna alle vijverbezitters een net over hun vijver hebben
moet je maar een aquarium in huis nemen, of wat meer goudvissen uitzetten.
vijvers
Tering, wat een mooi beestquote:Op donderdag 16 juli 2009 13:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wij hebben geen kikkers en geen last van muggen.
[ afbeelding ]
De tering, ik neem wel een wat vriendelijker beest, mocht ik ooit een kat kaufen
Kijk, dat is iig nadenkenquote:Op donderdag 16 juli 2009 13:23 schreef Lienzz het volgende:
Tja, dat heb je met katten, maar waarom zou je er iets aan doen? Vogels en eekhoorntjes kunnen ook in je tuin komen, doe je toch niets aan.
Je zou wel je buren erop aan kunnen spreken en hun de kosten van een net over de vijver vragen te vergoeden.
Ik heb zelf ook een kat, en als een van mijn buren er last van had, zou ik de kosten voor zo'n net graag vergoeden.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:23 schreef Lienzz het volgende:
Tja, dat heb je met katten, maar waarom zou je er iets aan doen? Vogels en eekhoorntjes kunnen ook in je tuin komen, doe je toch niets aan.
Je zou wel je buren erop aan kunnen spreken en hun de kosten van een net over de vijver vragen te vergoeden.
Ik heb zelf ook een kat, en als een van mijn buren er last van had, zou ik de kosten voor zo'n net graag vergoeden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |