Neuh, heb nu toch wel t meeste aan de praat gekregen, hoop maar dat de addons snel allemaal met updates komenquote:
Van wat?quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:39 schreef FunkyHomosapien het volgende:
euh, reinstall?
Theoritisch gezien kan je toch 3.5 deinstallen en 3.0 installen...quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:45 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Van wat?
FF?
Heeft weinig zin, lost die niks mee op.
Windows??
Stel je niet zo aan johquote:Op donderdag 16 juli 2009 09:36 schreef delano.888 het volgende:
KLOTE %$@%$@Y$@$% DING!!!
ik schroken natuurlijk niks aan te doen meer nu...
dat luchtte al heeeeel erg op,
echt kut, waarom heb ik dit gedaan![]()
Maar toch, zonder die toolkit had ik helemaal uit het raam gesprongen
Doe jij eens updaten als je +/- 200 addons hebt.quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:52 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan johHet is een fucking browser...
Roep dat maar eens in een IE bash topic.quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:52 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan johHet is een fucking browser...
quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:54 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Doe jij eens updaten als je +/- 200 addons hebt.
Ja, dat weet je toch van tevoren? Niet alle add-ons worden even vlot aangepast. Als je dan al update 2 weken nadat een nieuwe versie is uitgebracht, weet je dat een flink gedeelte nog niet compatible zal zijn...quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:54 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Tja, je verzamelt ze met de tijd he, maar ik heb nu wel de ultieme browserquote:
Tja, dat kan je dus pas zien als je al geupdate hebt!quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:00 schreef slacker_nl het volgende:
Je bedoelt te zeggen:
Ik word niet zo vrolijk van mezelf aangezien ik een upgrade uitvoer zonder eerst te kijken of er mogelijk problemen kunnen onstaan.
Daarop zeg ik, eigen schuld.
Dit is echt een uitzondering, meestal vallen 1 of 2 addons uit, maar geen 50quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:00 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ja, dat weet je toch van tevoren? Niet alle add-ons worden even vlot aangepast. Als je dan al update 2 weken nadat een nieuwe versie is uitgebracht, weet je dat een flink gedeelte nog niet compatible zal zijn...
gewoon kwestie van wachten.quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:01 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Tja, dat kan je dus pas zien als je al geupdate hebt!
[..]
Dit is echt een uitzondering, meestal vallen 1 of 2 addons uit, maar geen 50
200 addons... Zal lekker performen dan...quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:54 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Werkt gewoon supersnelquote:Op donderdag 16 juli 2009 10:03 schreef whoops het volgende:
[..]
200 addons... Zal lekker performen dan...
Daarnaast is het aanzetten van oude addons voor een nieuwe FF versie niet geheel zonder risico, er zijn in de nieuwe versie namelijk dingen veranderd (joh) en daar kunnen die oude extensies wel eens last van krijgen...
En hoe snel start FF op bij jou?quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:54 schreef delano.888 het volgende:
[..]
zo'n 10 seconde.quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:11 schreef splendor het volgende:
[..]
En hoe snel start FF op bij jou?of kun je nu douchen, de kattenbak verschonen, een krantje lezen en ff naar de supermarkt in de tussentijd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |