Daar was Liza toch ook bij?Kom op Yolanthe is ook al veel langer met Wes lolly aan de haal dan dat wij denken ,en een timmerman, wel beide kanten belichten.... zij is niet heilig , lang niet ,hij ook niet.quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik mag zijn muziek niet, maar heb hem wel altijd een (ogenschijnlijk) sympathieke vent gevonden en een voorbeeld hoe een imperium vanaf jongs af aan op te bouwen en in stand te houden
Maar door die escapades kots ik hem uit. Je moet gewoon met je fikken van een getrouwde vrouw blijven. Hier bestaat geen enkele excuus voor. Als je elkaar leuk vind, prima. Maar wacht dan gewoon netjes tot ze gescheiden zijn.
Ook op de manier hoe hij Yolanthe heeft bedrogen is zum kotsen.
Was even een grapje tussendoor hoor Anniebab. Ik zit in jouw team. Ik bespeur hier trouwens weer veel geheime Andre en Frans aanhangers. Nee ik hou er niet van maar ondertussen hebben ze alle CD's en zitten bij elk concert op de voorste rij.quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:31 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Echt als we nu dit gaan krijgen trek ik me terug, want ik heb dit verteld he.dan stop ik ermee.
quote:
Die Liza is ook een vuile slettenbak. Als jonge getrouwde moeder je ze zo laat gaan, mag van mij een kogel krijgen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:33 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Daar was Liza toch ook bij?Kom op Yolanthe is ook al veel langer met Wes lolly aan de haal dan dat wij denken ,en een timmerman, wel beide kanten belichten.... zij is niet heilig , lang niet ,hij ook niet.
ik wel, ze had m in een maand 2000 smsjes gestuurd,nadat ze elkaar hadden ontmoet in Barcelona.quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Die Liza is ook een vuile slettenbak. Als jonge getrouwde moeder je ze zo laat gaan, mag van mij een kogel krijgen.
En waar staat dat Yolantha al bezig was met Wesley toen ze nog een relatie had met Jan? Ik heb dat in ieder geval nergens gelezen/gehoord.
Het was dinsdag niet 13 juli maar 14 juli..... verder zijn er kennelijk geen links naar Jan en Yolanthe, wat me een beetje vreemd lijkt maar waarschijnlijk komt omdat er geen hoofdletters zijn gebruikt.quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:28 schreef evenietsbietssen het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Liza_Plat is opgericht, aanvullingen zijn welkom.
ik heb gehoord, dat de Tros de relatie met Jan aanhoudt.....ik weet niet van Yo.....quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:37 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Was even een grapje tussendoor hoor Anniebab. Ik zit in jouw team. Ik bespeur hier trouwens weer veel geheime Andre en Frans aanhangers. Nee ik hou er niet van maar ondertussen hebben ze alle CD's en zitten bij elk concert op de voorste rij.![]()
En Yo.....was een niemendalletje. Toch frappant dat ze op 27 maart een 3 jarig contract bij de Tros tekent. Dus toen was het al uit. Dan hou je wijselijk je mond om je superdeal niet in gevaar te brengen.
Kan ook vriendschappelijk zijn geweest.quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:41 schreef Anniebab het volgende:
[..]
ik wel, ze had m in een maand 2000 smsjes gestuurd,nadat ze elkaar hadden ontmoet in Barcelona.
2000 sms'jes vriendschappelijk.quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Kan ook vriendschappelijk zijn geweest.
Mwah, als mijn lief "vriendschappelijk" 2000 SMSjes in een maand tijd (of zelfs in een jaar tijd) aan 1 persoon stuurt, dan hebben we toch een probleem.quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nee, nee ik heb geen hekel aan hemquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:20 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik al , jullie hebben gewoon een hekel aan hem en das helemaal niet erg, maar t is echt een goeie gast, en ik hou dat vol.Anders zou ik Anniebab niet zijn.
Ja.. euh... okquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:44 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
2000 sms'jes vriendschappelijk.![]()
Kom je kunt me makkelijk in de maling nemen, maar als ik veel sms met een vrouw dan dient dat maar 1 doel.
Ben je getrouwd en denk je er aan om vreemd te gaan?quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:45 schreef Koningin het volgende:
[..]
Nee, nee ik heb geen hekel aan hem![]()
Ik ben harstikke voor team JAN !!!!!!
Ja ik stuur oppervlakkige vrienden ook 20000 in de maand,ja en sinterklaas bestaat.quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
sunny jou zoon had Yo en Wesley al voor januari ergens gespot toch? weet je misschien ook waar?quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:37 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Was even een grapje tussendoor hoor Anniebab. Ik zit in jouw team. Ik bespeur hier trouwens weer veel geheime Andre en Frans aanhangers. Nee ik hou er niet van maar ondertussen hebben ze alle CD's en zitten bij elk concert op de voorste rij.![]()
En Yo.....was een niemendalletje. Toch frappant dat ze op 27 maart een 3 jarig contract bij de Tros tekent. Dus toen was het al uit. Dan hou je wijselijk je mond om je superdeal niet in gevaar te brengen.
Mensen met een beginnende relatie SMS'en ontzettend veel, Dat is gewoon wat ik om mij heen vaak zie, praktijk ervaring zeg maar. 2000 sms'jes vriednschappelijk sturen zonder dat er meer aan de hand is kun je mij echt niet wijs maken.quote:
Ik bedoel degene die zich aangesproken voelen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:45 schreef Koningin het volgende:
[..]
Nee, nee ik heb geen hekel aan hem![]()
Ik ben harstikke voor team JAN !!!!!!
Bestaat Sinterklaas echt?quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:47 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja ik stuur oppervlakkige vrienden ook 20000 in de maand,ja en sinterklaas bestaat.
Ik stuur met goede vrienden geen eens 2000 sms'jes. Die bel ik gewoon.quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:47 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja ik stuur oppervlakkige vrienden ook 20000 in de maand,ja en sinterklaas bestaat.
Ik zie hier een hoop youpers iddquote:
Nee kan ik ook niet. Veel sms'jes versturen wil niet zeggen dat ze daadwerkelijk is vreemd gegaan. En Jan was al way daarvoor vreemdgegaan.quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:48 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Mensen met een beginnende relatie SMS'en ontzettend veel, Dat is gewoon wat ik om mij heen vaak zie, praktijk ervaring zeg maar. 2000 sms'jes vriednschappelijk sturen zonder dat er meer aan de hand is kun je mij echt niet wijs maken.
Dat ze vreemd ging heb ik nergens beweerd, ik zeg alleen dat er met grote waarschijnlijkheid al iets smeulde.quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:50 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nee kan ik ook niet. Veel sms'jes versturen wil niet zeggen dat ze daadwerkelijk is vreemd gegaan. En Jan was al way daarvoor vreemdgegaan.
Heb je al een team gekozen?quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:49 schreef iteejer het volgende:
Ik zie hier een hoop youpers idd
Nu blijf ik dit ook volgen
Net zo lang tot dit topic 300 followers heeft, en dus een nieuw deel direct al vollopt met 300 tvp's, wat weer een volgend nieuw deel oplevert, dat ook vol loopt met 300 tvp's, etc
mwah. ongeveer 10 posts hierbovenquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:56 schreef sunmoonstar het volgende:
Misschien al geplaatst... misschien ook niet
Een Gerda Smit rap
http://www.dumpert.nl/med(...)it_alles_is_weg.html
Nou ik vind m goedquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:56 schreef sunmoonstar het volgende:
Een Gerda Smit rap
quote:
Toch niet onder druk van yvonne, hè?quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:04 schreef iteejer het volgende:
Nee moet ik nog ff zien
Ik neig naar team Gerda!
ah, waar doet ze die dan altijd?quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:05 schreef Anniebab het volgende:
ik ga me boodschappen doen,misschien kom ik Gerda wel tegen.
Werkt ze nog altijd bij de plaatselijke Bart Smit?quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:05 schreef Anniebab het volgende:
Hadden we deze eigenlijk al gehad? Van www.primeurjagers.nlquote:Man van Liza gaat rechtzaak beginnen tegen manager Jan Smit!
Dit bericht is geplaatst op 16-07-2009 om 09:43:00
Wim Visscher heeft het helemaal gehad met Jaap Buijs, de manager van Jan Smit. Wim heeft een advocaat in de hand genomen...
Binnenkort kan Jaap Buijs, manager van Jan Smit, een dagvaarding in zijn brievenbus tegemoet zijn. Wim Visscher is het in het verkeerde keelgat geschoten dat Buijs op de TV heeft verteld dat Wim vaker last heeft van losse handjes.
Als Jaap Buijs hier geen keiharde bewijzen voor heeft is hij het haasje. Het is pure laster en smaad wat Jaap Buijs heeft gedaan. Wim beschouwt de beschuldigingen als reputatie schade en heeft natuurlijk het grootste gelijk van de wereld.
Wim heeft het advocaten kantoor Diepen van der Kroef in de arm genomen. Zijn advocaat is de heer Menno Jansen. Hij zal verder de belangen van Wim behartigen.
Buijs kan voortaan beter eerst even nadenken wat hij roept en zich verder druk over het imago van Jan Smit. Mensen beginnen Jan meer en meer zat te worden en zeker niet in de laatste plaats omdat Jan willens en wetens een huwelijk stuk heeft gemaakt.
De soap wordt steeds mooier!
Er zijn er twee, welke bedoel je?quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:15 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Werkt ze nog altijd bij de plaatselijke Bart Smit?
Je gaat me toch niet vertellen dat dat gat meer dan 2 winkels heeft he?quote:
Jazeker, 2 Bart Smitten en de winkel van Jan Smit himself.quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:21 schreef Angelic1 het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat dat gat meer dan 2 winkels heeft he?
Nou ja, vind het niet raar dat je geen vreemde koters binnen wilt voor een bezichtiging van je huisquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:22 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik geef een voorbeeldje hoe zij was ja dat is zeker niet van belang, zij is mooi buiten de deur en voor de camera maar als die uitgaat kan iedereen de pot op .
Durft die nog de straat op dan?quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:05 schreef Anniebab het volgende:
Nou, als ik alle verhalen mag geloven liet die getrouwde vrouw zich maar wat graag bepotelen door Jantje! Enne .................wachten tot je "netjes" gescheiden bent staan de hormoontjes vaak niet toequote:Op donderdag 16 juli 2009 15:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik mag zijn muziek niet, maar heb hem wel altijd een (ogenschijnlijk) sympathieke vent gevonden en een voorbeeld hoe een imperium vanaf jongs af aan op te bouwen en in stand te houden
Maar door die escapades kots ik hem uit. Je moet gewoon met je fikken van een getrouwde vrouw blijven. Hier bestaat geen enkele excuus voor. Als je elkaar leuk vind, prima. Maar wacht dan gewoon netjes tot ze gescheiden zijn.
Ook op de manier hoe hij Yolanthe heeft bedrogen is zum kotsen.
We weten allebeide het antwoord al: Zijn moeder. Moeder maakt het toch altijd het lekkerstquote:Op donderdag 16 juli 2009 16:28 schreef spuitje het volgende:
[..]
Nou ja, vind het niet raar dat je geen vreemde koters binnen wilt voor een bezichtiging van je huisWat ik me afvraag en jij weet dat vast wel; heeft Jan die frieten voor die koters zelf gebakken, zelf bij de snackbar gehaald, laten bezorgen of heeft zijn moeder ze gebakken??
Als ze een herfstkleurige cylindervormige rok aantrekt kan ze zo voor Verdonk doorgaanquote:
Woensdag-patatdag?quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:33 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
We weten allebeide het antwoord al: Zijn moeder. Moeder maakt het toch altijd het lekkerst
gerda werkt niet in de bart smit winkel, maar op het hoofdkantoor.quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:22 schreef Felixa het volgende:
[..]
Jazeker, 2 Bart Smitten en de winkel van Jan Smit himself.
Ik heb geen hekel aan Jan ,,maar ik houdt niet van zijn muziekquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:20 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik al , jullie hebben gewoon een hekel aan hem en das helemaal niet erg, maar t is echt een goeie gast, en ik hou dat vol.Anders zou ik Anniebab niet zijn.
Jaaaaa, go team Gerdaquote:
Ik snap echt niet dat er mensen zijn die voor fam. Smit isquote:
Nee, niet voor Jan. Voor Gerda! Op de bres voor normen, waarden en het moederhart!quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat er mensen zijn die voor fam. Smit is
En nu zonder te lachen!quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:10 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Nee, niet voor Jan. Voor Gerda! Op de bres voor normen, waarden en het moederhart!
Alleen al om die reden volg ik PrimeurJagers.quote:
quote:Moeder van Jan Smit houdt er vreemde normen en waarden op na!
Gerda Smit heeft een zeer vreemde kijk op de wereld. Dus zo heeft ze haar kinderen opgevoed. Ze praat honderduit....
over het feit dat het voormalige vriendinnetje van zoon Jan allerlei spullen uit de villa heeft gestolen, maar dat Jan verantwoordelijk is voor een huwelijksbreuk doet ze doodleuk af als "Dat is Jan's zaak".
Wat voor verwrongen normen en waarden houdt deze vrouw er op na? Dat je spullen meeneemt daar wordt ze gek van, maar dat als je huwelijk stuk maakt interesseert haar dat geen reet.
Wat voor een moeder ben je als je je kinderen zulke normen en waarden meegeeft? De ex van Liza is kapot, radeloos en belazert door iemand van wie hij dacht dat het een vriend was.
Maar dat interesseert Gerda Smit helemaal niets. De appel valt niet ver van de boom, want in Volendam kent men Jan als iemand "die over lijken gaat". Nu weten we van wie Jan dit heeft.
Niet dat PJ de waarheid spreekt hoor, maar toch. Het blijft smullen.quote:Moeder van Georgina Verbaan slaat de plank volledig mis!
An de Wit, de moeder van Georgina Verbaan, neemt het op voor de moeder van onze Jan. Maar ook zij gaat aan 1 ding voorbij....
An de Wit geeft deze week in een column op Internet haar mening over de palingsoap in Volendam. Want ja, als moeder van een bekende Nederlander weet zij precies hoe alles in elkaar steekt.
An heeft veel begrip voor de actie van Gerda Smit. Ze kan het helemaal begrijpen. Maar in de column van An gaat het alleen maar over geld. Dat Jan zijn ouders hem hebben bijgestaan, geadviseerd etc. over hoe met geld om te gaan.
Maar in de hele column niet 1 woord over het feit dat Jan willens en wetens een huwelijk heeft stukgemaakt. Dat Jan Smit gewoon een vriend heeft bedonderd. Geen woord rept An hierover. Ongelooflijk!
Hebben de moeders van bekende Nederlanders dan wellicht andere normen en waarden ? Het lijkt er sterk op. An slaat met haar schrijven de plank volledig mis!
idd op kantoor.quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:15 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Werkt ze nog altijd bij de plaatselijke Bart Smit?
Zo snap ik niet dat mensen witlof lusten,zoveel mensen ,zoveel meningenquote:Op donderdag 16 juli 2009 17:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat er mensen zijn die voor fam. Smit is
Bijzaak.quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:22 schreef Greys het volgende:
Ze zijn wel bijzonder slecht in d's en t's bij Primeurjagers
Ik hou ook niet van Jantjequote:Op donderdag 16 juli 2009 16:59 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik heb geen hekel aan Jan ,,maar ik houdt niet van zijn muziek
Heeft Wesley je dat verteld?quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:41 schreef Anniebab het volgende:
[..]
ik wel, ze had m in een maand 2000 smsjes gestuurd,nadat ze elkaar hadden ontmoet in Barcelona.
Wie is nou eigenlijk de geldwolf?quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:56 schreef sunmoonstar het volgende:
Een Gerda Smit rap
Nee Jan......quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:23 schreef yyentle het volgende:
[..]
Heeft Wesley je dat verteld?
Of Yolanthe......
Misschien zit daar ook stagiere die de koers van hun site bepaald.quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:22 schreef Greys het volgende:
Ze zijn wel bijzonder slecht in d's en t's bij Primeurjagers
ma Smit had zich er niet mee moeten bemoeien en al helemaal niet op deze manier. Volgens haar zeggen vond Jantje het prima zo, maar ma dus niet. So what? Jantje is meerderjarig (das wat anders dan volwassen trouwens) en nog niet handelsonbekwaam verklaard. Dus als hij het prima vindt dat Yo alle dekbedovertrekken en zijden bloemen mee heeft genomen heeft zij toch niets te zeuren? Toch?quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:10 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Nee, niet voor Jan. Voor Gerda! Op de bres voor normen, waarden en het moederhart!
Ik heb die rap net gehoord. Master.quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:29 schreef Copycat het volgende:
De remix nu op 3FM. Gerda wordt ook daar flink door de mangel gehaald. En terecht.
Denk dat Gerda zich nu zit af te vragen naar waar ze het best kan emigreren................echt een domme stunt van dat mens! Enne over dat kapot maken van een huwelijk................? Die Liza was er toch helemaal zelf bij, die heeft toch volmondig ja gezegd tegen Jantje?? Maar daar heeft ma Smit het niet over, die kan alleen maar denken in euroos!quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:29 schreef Copycat het volgende:
De remix nu op 3FM. Gerda wordt ook daar flink door de mangel gehaald. En terecht.
Nee, Jan komt uit een hele nuchtere gewone familie, die t niet normaal vinden dat als je geen cent ergens aan betaald hebt en je krijgt al spullen mee ter waarde van 25000 nog ff de rest aan huisraad meeneemt, ga je eigen nou eens na?kontakt wilde Yo niet en Gerda weeet dat ze toch nix terugkrijgen die wilde t gewoon ff gezegd hebben.Ik had t in ieder geval gedurd ,maar Yolanthe moet wel een keiharde wezen,anders doe je dit niet.quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:26 schreef spuitje het volgende:
[..]
ma Smit had zich er niet mee moeten bemoeien en al helemaal niet op deze manier. Volgens haar zeggen vond Jantje het prima zo, maar ma dus niet. So what? Jantje is meerderjarig (das wat anders dan volwassen trouwens) en nog niet handelsonbekwaam verklaard. Dus als hij het prima vindt dat Yo alle dekbedovertrekken en zijden bloemen mee heeft genomen heeft zij toch niets te zeuren? Toch?
Gehoord.............lachen!quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:29 schreef Copycat het volgende:
Jan heeft t broekje van Wes in zijn mode-lijn opgenomen....ook in t flitsende zilver....ook met gat achterin...quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:28 schreef Deisyy het volgende:
Zijn er nog ontwikkelingen op De Dijk tijdens mijn dagje strand?
quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:36 schreef beequeen het volgende:
Ja maar ja maar Annie, Yo kwam toch binnen met een onderbroek volgens Gerda. Niet zo miepen hoor.
Zal toch geen Zeemannetje geweest zijn. Op zijn minst een Christine le Duc.
Nou aan der zogenaamde rijke vaders erfenis te meten was t een Zeemannetje,daar pochte ze ook steeds over hoeveel hotels????der vader had???Stond ergens in die prive afdrukken van Eef.quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:36 schreef beequeen het volgende:
Ja maar ja maar Annie, Yo kwam toch binnen met een onderbroek volgens Gerda. Niet zo miepen hoor.
Zal toch geen Zeemannetje geweest zijn. Op zijn minst een Christine le Duc.
Hier speelde ze de erotische versie van Roodkapje en de hete dwerg.quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:40 schreef Urquhart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Binnenkomst van Yolanthe in Volendam. Gerda heeft gelijk
moeten we ff bellen met madrid......heb je m niet gezien dan die foto?quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:38 schreef purmernoord het volgende:
waar is dat broekje te koop Annie? hihi
Zat ze toen eigenlijk al achter Wesley aan?!quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:41 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Hier speelde ze de erotische versie van Roodkapje en de hete dwerg.
Dat is hier al veel vaker besproken, en iemand van hier der zoon had ze ook al veel eerder dan de breuk gespot ergens.quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:42 schreef yyentle het volgende:
Anniebab,
Hoe wist Jantje dat Yolanthe met Wesley had ge-SMSt dan?
Ik denk nog steeds dat Jantje niet aan mamma durfde te vertellen dat hij Yo niet meer ging houden aan de aanvankelijke afspraak over de spullen. En dat Gerda zich persoonlijk genaaid voelde, omdat haar man en zij al jaren het geld van Jan beheren en beleggen/sparen. Niet leuk als -voor zover jij weet- iemand dan even in een middagje zoveel spullen die van dat geld gekocht zijn meegapt. En niet slim, dat interview van Gerda. Maar ik begrijp heel goed dat ze het in haar boosheid gedaan heeft.quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:26 schreef spuitje het volgende:
[..]
ma Smit had zich er niet mee moeten bemoeien en al helemaal niet op deze manier. Volgens haar zeggen vond Jantje het prima zo, maar ma dus niet. So what? Jantje is meerderjarig (das wat anders dan volwassen trouwens) en nog niet handelsonbekwaam verklaard. Dus als hij het prima vindt dat Yo alle dekbedovertrekken en zijden bloemen mee heeft genomen heeft zij toch niets te zeuren? Toch?
op deze foto zat hij achter haar aan denk ik.....quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:43 schreef Smallish het volgende:
[..]
Zat ze toen eigenlijk al achter Wesley aan?!
Jeumig. Kwam ze zo Volendam binnenlopen? Snap dat jullie geschrokken zijn. Jullie zijn toch meer gewend aan iets meer bedekt.quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:40 schreef Urquhart het volgende:
Binnenkomst van Yolanthe in Volendam. Gerda heeft gelijk
long time ago............quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jeumig. Kwam ze zo Volendam binnenlopen? Snap dat jullie geschrokken zijn. Jullie zijn toch meer gewend aan iets meer bedekt.
[ afbeelding ]
Makkelijk antwoord.quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:44 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Dat is hier al veel vaker besproken, en iemand van hier der zoon had ze ook al veel eerder dan de breuk gespot ergens.
Als ik Yolanthe en een "keiharde" was, had ik na het interview per direct een vrachtwagen gehuurd die de complete inboedel zo bij Gerda om 5 uur s'ochtends in de voortuin kiepert. Veel plezier met de keukenrol en gastendoekjes verder!quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:33 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nee, Jan komt uit een hele nuchtere gewone familie, die t niet normaal vinden dat als je geen cent ergens aan betaald hebt en je krijgt al spullen mee ter waarde van 25000 nog ff de rest aan huisraad meeneemt, ga je eigen nou eens na?kontakt wilde Yo niet en Gerda weeet dat ze toch nix terugkrijgen die wilde t gewoon ff gezegd hebben.Ik had t in ieder geval gedurd ,maar Yolanthe moet wel een keiharde wezen,anders doe je dit niet.
quote:Yo; Ikzelf woonde in 1999 al samen met mijn eerste vriendje, ik was toen 13 jaar.
Patries; Wat, echt wáár?
Yo; Dat lijkt vroeg misschien, maaar ik ging gewoon naar school, deed boodschappen en het huishouden. Dat was best een verantwoordelijkheid, maar mijn moeder vond dat niet vreemd of zo. Ze had acht kinderen in huis en zijn vond me erg volwassen.
Jahaquote:Op donderdag 16 juli 2009 17:44 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Dat is hier al veel vaker besproken, en iemand van hier der zoon had ze ook al veel eerder dan de breuk gespot ergens.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:49 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Als ik Yolanthe en een "keiharde" was, had ik na het interview per direct een vrachtwagen gehuurd die de complete inboedel zo bij Gerda om 5 uur s'ochtends in de voortuin kiepert. Veel plezier met de keukenrol en gastendoekjes verder!
Als mijn moeder me zo iets zou flikken keek ik haar met de nek nog niet weer aan! In het interview zegt ma duidelijk dat Jan vond dat het wel goed was zo. Maar ma mengt zich in dingen waar ze feitelijk geen barst mee te maken heeft. En bovendien: wie zegt dat het allemaal waar is wat ma beweert? Zijn ook maar woorden toch?? Bovendien is die Jan een ongelooflijke lul dat hij het zover heeft laten komen. Maar..........het is tenslotte juli dus komkommertijd in nieuwsland! Wordt vast en zeker vervolgd tot er een andere BN'er naast de pot piestquote:Op donderdag 16 juli 2009 17:33 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nee, Jan komt uit een hele nuchtere gewone familie, die t niet normaal vinden dat als je geen cent ergens aan betaald hebt en je krijgt al spullen mee ter waarde van 25000 nog ff de rest aan huisraad meeneemt, ga je eigen nou eens na?kontakt wilde Yo niet en Gerda weeet dat ze toch nix terugkrijgen die wilde t gewoon ff gezegd hebben.Ik had t in ieder geval gedurd ,maar Yolanthe moet wel een keiharde wezen,anders doe je dit niet.
Maar ze zegt ook dat Jan aanvankelijk niet wilde dat ze ermee naar buiten trad.quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:53 schreef spuitje het volgende:
[..]
Als mijn moeder me zo iets zou flikken keek ik haar met de nek nog niet weer aan! In het interview zegt ma duidelijk dat Jan vond dat het wel goed was zo.
Ik zeg dat dat waar is .Maar ieder zijn eigen mening ,jij denkt zo een ander weer anders....quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:53 schreef spuitje het volgende:
[..]
Als mijn moeder me zo iets zou flikken keek ik haar met de nek nog niet weer aan! In het interview zegt ma duidelijk dat Jan vond dat het wel goed was zo. Maar ma mengt zich in dingen waar ze feitelijk geen barst mee te maken heeft. En bovendien: wie zegt dat het allemaal waar is wat ma beweert? Zijn ook maar woorden toch?? Bovendien is die Jan een ongelooflijke lul dat hij het zover heeft laten komen. Maar..........het is tenslotte juli dus komkommertijd in nieuwsland! Wordt vast en zeker vervolgd tot er een andere BN'er naast de pot piest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |