Dat ze vreemd ging heb ik nergens beweerd, ik zeg alleen dat er met grote waarschijnlijkheid al iets smeulde.quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:50 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nee kan ik ook niet. Veel sms'jes versturen wil niet zeggen dat ze daadwerkelijk is vreemd gegaan. En Jan was al way daarvoor vreemdgegaan.
Heb je al een team gekozen?quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:49 schreef iteejer het volgende:
Ik zie hier een hoop youpers idd
Nu blijf ik dit ook volgen
Net zo lang tot dit topic 300 followers heeft, en dus een nieuw deel direct al vollopt met 300 tvp's, wat weer een volgend nieuw deel oplevert, dat ook vol loopt met 300 tvp's, etc
mwah. ongeveer 10 posts hierbovenquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:56 schreef sunmoonstar het volgende:
Misschien al geplaatst... misschien ook niet
Een Gerda Smit rap
http://www.dumpert.nl/med(...)it_alles_is_weg.html
Nou ik vind m goedquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:56 schreef sunmoonstar het volgende:
Misschien al geplaatst... misschien ook niet
Een Gerda Smit rap
http://www.dumpert.nl/med(...)it_alles_is_weg.html
quote:
Toch niet onder druk van yvonne, hè?quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:04 schreef iteejer het volgende:
Nee moet ik nog ff zien
Ik neig naar team Gerda!
ah, waar doet ze die dan altijd?quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:05 schreef Anniebab het volgende:
ik ga me boodschappen doen,misschien kom ik Gerda wel tegen.
Werkt ze nog altijd bij de plaatselijke Bart Smit?quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:05 schreef Anniebab het volgende:
Hadden we deze eigenlijk al gehad? Van www.primeurjagers.nlquote:Man van Liza gaat rechtzaak beginnen tegen manager Jan Smit!
Dit bericht is geplaatst op 16-07-2009 om 09:43:00
Wim Visscher heeft het helemaal gehad met Jaap Buijs, de manager van Jan Smit. Wim heeft een advocaat in de hand genomen...
Binnenkort kan Jaap Buijs, manager van Jan Smit, een dagvaarding in zijn brievenbus tegemoet zijn. Wim Visscher is het in het verkeerde keelgat geschoten dat Buijs op de TV heeft verteld dat Wim vaker last heeft van losse handjes.
Als Jaap Buijs hier geen keiharde bewijzen voor heeft is hij het haasje. Het is pure laster en smaad wat Jaap Buijs heeft gedaan. Wim beschouwt de beschuldigingen als reputatie schade en heeft natuurlijk het grootste gelijk van de wereld.
Wim heeft het advocaten kantoor Diepen van der Kroef in de arm genomen. Zijn advocaat is de heer Menno Jansen. Hij zal verder de belangen van Wim behartigen.
Buijs kan voortaan beter eerst even nadenken wat hij roept en zich verder druk over het imago van Jan Smit. Mensen beginnen Jan meer en meer zat te worden en zeker niet in de laatste plaats omdat Jan willens en wetens een huwelijk stuk heeft gemaakt.
De soap wordt steeds mooier!
Er zijn er twee, welke bedoel je?quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:15 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Werkt ze nog altijd bij de plaatselijke Bart Smit?
Je gaat me toch niet vertellen dat dat gat meer dan 2 winkels heeft he?quote:
Jazeker, 2 Bart Smitten en de winkel van Jan Smit himself.quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:21 schreef Angelic1 het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat dat gat meer dan 2 winkels heeft he?
Nou ja, vind het niet raar dat je geen vreemde koters binnen wilt voor een bezichtiging van je huisquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:22 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik geef een voorbeeldje hoe zij was ja dat is zeker niet van belang, zij is mooi buiten de deur en voor de camera maar als die uitgaat kan iedereen de pot op .
Durft die nog de straat op dan?quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:05 schreef Anniebab het volgende:
Nou, als ik alle verhalen mag geloven liet die getrouwde vrouw zich maar wat graag bepotelen door Jantje! Enne .................wachten tot je "netjes" gescheiden bent staan de hormoontjes vaak niet toequote:Op donderdag 16 juli 2009 15:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik mag zijn muziek niet, maar heb hem wel altijd een (ogenschijnlijk) sympathieke vent gevonden en een voorbeeld hoe een imperium vanaf jongs af aan op te bouwen en in stand te houden
Maar door die escapades kots ik hem uit. Je moet gewoon met je fikken van een getrouwde vrouw blijven. Hier bestaat geen enkele excuus voor. Als je elkaar leuk vind, prima. Maar wacht dan gewoon netjes tot ze gescheiden zijn.
Ook op de manier hoe hij Yolanthe heeft bedrogen is zum kotsen.
We weten allebeide het antwoord al: Zijn moeder. Moeder maakt het toch altijd het lekkerstquote:Op donderdag 16 juli 2009 16:28 schreef spuitje het volgende:
[..]
Nou ja, vind het niet raar dat je geen vreemde koters binnen wilt voor een bezichtiging van je huisWat ik me afvraag en jij weet dat vast wel; heeft Jan die frieten voor die koters zelf gebakken, zelf bij de snackbar gehaald, laten bezorgen of heeft zijn moeder ze gebakken??
Als ze een herfstkleurige cylindervormige rok aantrekt kan ze zo voor Verdonk doorgaanquote:
Woensdag-patatdag?quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:33 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
We weten allebeide het antwoord al: Zijn moeder. Moeder maakt het toch altijd het lekkerst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |