Daar heb je een punt.quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:09 schreef Boris_Karloff het volgende:
En ik maar denken dat heel Fok bedoeld was voor ongenuanceerde meningen.
Ik ga ook geen team kiezen, waarschijnlijk ligt de waarheid ergens in het midden. Ik vind het wel vermakelijk om het allemaal te volgen. Het is net een Tsunami, het begint heel klein en onschuldig maar het groeit uit tot een allesvernietigende vloedgolf aan beschuldigingenquote:Op donderdag 16 juli 2009 14:57 schreef Angelic1 het volgende:
Ik ben voor geen enkel team. Ik vind het allemaal op hun eigen manier heel zielige mensen.
Mijn beeldscherm , wat doe je!quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:13 schreef Anosmie het volgende:
Jan vraagt 17 kindjes te logeren???
Michael Jackson eat your heart out.
Ook als ik beken dat ik na je laatste relaas de gedachte kreeg dat Jantje de Michael Jackson van Volendam is?quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:11 schreef Anniebab het volgende:
oke laat mij dan ook ff en van jou kan ik t hebben juist.
Ja ok ik ben een beetje pissed., kom net van me werk buiten Volendam en we worden gewoon uitgekotst allemaal door een soap die 5 a 6 mensen betreft, das niet alltijd leuk.quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:09 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
En ik maar denken dat heel Fok bedoeld was voor ongenuanceerde meningen.
Ik zou t er nog bijzetten neeeee t is niet MJde tweede ,ik wist t...quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ook als ik beken dat ik na je laatste relaas de gedachte kreeg dat Jantje de Michael Jackson van Volendam is?
quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:14 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja ok ik ben een beetje pissed., kom net van me werk buiten Volendam en we worden gewoon uitgekotst allemaal door een soap die 5 a 6 mensen betreft, das niet alltijd leuk.
Toen stopte ik met lezen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:09 schreef Anniebab het volgende:
Ik weet dat jan ondanks zijn escapades een doodgoeie knul is....
Ja dat dacht ik al , jullie hebben gewoon een hekel aan hem en das helemaal niet erg, maar t is echt een goeie gast, en ik hou dat vol.Anders zou ik Anniebab niet zijn.quote:
Ik geef een voorbeeldje hoe zij was ja dat is zeker niet van belang, zij is mooi buiten de deur en voor de camera maar als die uitgaat kan iedereen de pot op .quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:15 schreef Loveless85 het volgende:
zomg wat lekker fout
'Oh ik ben zo lekker gewoon' en nodig ff 17 kids uit![]()
![]()
Yvonne van Hertum, eat your heart out!
Gelijk heeft ze, ik zou ook niet zitten te wachten op die pottenkijkers Jan-fans in mijn eigen huisquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:22 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik geef een voorbeeldje hoe zij was ja dat is zeker niet van belang, zij is mooi buiten de deur en voor de camera maar als die uitgaat kan iedereen de pot op .
Ik mag zijn muziek niet, maar heb hem wel altijd een (ogenschijnlijk) sympathieke vent gevonden en een voorbeeld hoe een imperium vanaf jongs af aan op te bouwen en in stand te houdenquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:20 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik al , jullie hebben gewoon een hekel aan hem en das helemaal niet erg, maar t is echt een goeie gast, en ik hou dat vol.Anders zou ik Anniebab niet zijn.
En daar kom je nu pas achterquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:29 schreef iteejer het volgende:wat leuk dit
opvolger van de youp-topics wmb
Echt als we nu dit gaan krijgen trek ik me terug, want ik heb dit verteld he.dan stop ik ermee.quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:29 schreef sunny16947 het volgende:
Jan als Michael Jackson. volendam als Neverland. 17 kindjes over de vloer. Vrouwen die een kind voor hem krijgen, waarvan hij niet de bio vader is. Gerommel buiten deur (soms onder invloed van?) Dus Jan....beat it en heal the world (volendam)![]()
Waarom wordt MJ er bij gehaald?quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:29 schreef sunny16947 het volgende:
Jan als Michael Jackson. volendam als Neverland. 17 kindjes over de vloer. Vrouwen die een kind voor hem krijgen, waarvan hij niet de bio vader is. Gerommel buiten deur (soms onder invloed van?) Dus Jan....beat it en heal the world (volendam)![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |