Jan heeft t broekje van Wes in zijn mode-lijn opgenomen....ook in t flitsende zilver....ook met gat achterin...quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:28 schreef Deisyy het volgende:
Zijn er nog ontwikkelingen op De Dijk tijdens mijn dagje strand?
quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:36 schreef beequeen het volgende:
Ja maar ja maar Annie, Yo kwam toch binnen met een onderbroek volgens Gerda. Niet zo miepen hoor.
Zal toch geen Zeemannetje geweest zijn. Op zijn minst een Christine le Duc.
Nou aan der zogenaamde rijke vaders erfenis te meten was t een Zeemannetje,daar pochte ze ook steeds over hoeveel hotels????der vader had???Stond ergens in die prive afdrukken van Eef.quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:36 schreef beequeen het volgende:
Ja maar ja maar Annie, Yo kwam toch binnen met een onderbroek volgens Gerda. Niet zo miepen hoor.
Zal toch geen Zeemannetje geweest zijn. Op zijn minst een Christine le Duc.
Hier speelde ze de erotische versie van Roodkapje en de hete dwerg.quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:40 schreef Urquhart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Binnenkomst van Yolanthe in Volendam. Gerda heeft gelijk
moeten we ff bellen met madrid......heb je m niet gezien dan die foto?quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:38 schreef purmernoord het volgende:
waar is dat broekje te koop Annie? hihi
Zat ze toen eigenlijk al achter Wesley aan?!quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:41 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Hier speelde ze de erotische versie van Roodkapje en de hete dwerg.
Dat is hier al veel vaker besproken, en iemand van hier der zoon had ze ook al veel eerder dan de breuk gespot ergens.quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:42 schreef yyentle het volgende:
Anniebab,
Hoe wist Jantje dat Yolanthe met Wesley had ge-SMSt dan?
Ik denk nog steeds dat Jantje niet aan mamma durfde te vertellen dat hij Yo niet meer ging houden aan de aanvankelijke afspraak over de spullen. En dat Gerda zich persoonlijk genaaid voelde, omdat haar man en zij al jaren het geld van Jan beheren en beleggen/sparen. Niet leuk als -voor zover jij weet- iemand dan even in een middagje zoveel spullen die van dat geld gekocht zijn meegapt. En niet slim, dat interview van Gerda. Maar ik begrijp heel goed dat ze het in haar boosheid gedaan heeft.quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:26 schreef spuitje het volgende:
[..]
ma Smit had zich er niet mee moeten bemoeien en al helemaal niet op deze manier. Volgens haar zeggen vond Jantje het prima zo, maar ma dus niet. So what? Jantje is meerderjarig (das wat anders dan volwassen trouwens) en nog niet handelsonbekwaam verklaard. Dus als hij het prima vindt dat Yo alle dekbedovertrekken en zijden bloemen mee heeft genomen heeft zij toch niets te zeuren? Toch?
op deze foto zat hij achter haar aan denk ik.....quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:43 schreef Smallish het volgende:
[..]
Zat ze toen eigenlijk al achter Wesley aan?!
Jeumig. Kwam ze zo Volendam binnenlopen? Snap dat jullie geschrokken zijn. Jullie zijn toch meer gewend aan iets meer bedekt.quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:40 schreef Urquhart het volgende:
Binnenkomst van Yolanthe in Volendam. Gerda heeft gelijk
long time ago............quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jeumig. Kwam ze zo Volendam binnenlopen? Snap dat jullie geschrokken zijn. Jullie zijn toch meer gewend aan iets meer bedekt.
[ afbeelding ]
Makkelijk antwoord.quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:44 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Dat is hier al veel vaker besproken, en iemand van hier der zoon had ze ook al veel eerder dan de breuk gespot ergens.
Als ik Yolanthe en een "keiharde" was, had ik na het interview per direct een vrachtwagen gehuurd die de complete inboedel zo bij Gerda om 5 uur s'ochtends in de voortuin kiepert. Veel plezier met de keukenrol en gastendoekjes verder!quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:33 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nee, Jan komt uit een hele nuchtere gewone familie, die t niet normaal vinden dat als je geen cent ergens aan betaald hebt en je krijgt al spullen mee ter waarde van 25000 nog ff de rest aan huisraad meeneemt, ga je eigen nou eens na?kontakt wilde Yo niet en Gerda weeet dat ze toch nix terugkrijgen die wilde t gewoon ff gezegd hebben.Ik had t in ieder geval gedurd ,maar Yolanthe moet wel een keiharde wezen,anders doe je dit niet.
quote:Yo; Ikzelf woonde in 1999 al samen met mijn eerste vriendje, ik was toen 13 jaar.
Patries; Wat, echt wáár?
Yo; Dat lijkt vroeg misschien, maaar ik ging gewoon naar school, deed boodschappen en het huishouden. Dat was best een verantwoordelijkheid, maar mijn moeder vond dat niet vreemd of zo. Ze had acht kinderen in huis en zijn vond me erg volwassen.
Jahaquote:Op donderdag 16 juli 2009 17:44 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Dat is hier al veel vaker besproken, en iemand van hier der zoon had ze ook al veel eerder dan de breuk gespot ergens.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:49 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Als ik Yolanthe en een "keiharde" was, had ik na het interview per direct een vrachtwagen gehuurd die de complete inboedel zo bij Gerda om 5 uur s'ochtends in de voortuin kiepert. Veel plezier met de keukenrol en gastendoekjes verder!
Als mijn moeder me zo iets zou flikken keek ik haar met de nek nog niet weer aan! In het interview zegt ma duidelijk dat Jan vond dat het wel goed was zo. Maar ma mengt zich in dingen waar ze feitelijk geen barst mee te maken heeft. En bovendien: wie zegt dat het allemaal waar is wat ma beweert? Zijn ook maar woorden toch?? Bovendien is die Jan een ongelooflijke lul dat hij het zover heeft laten komen. Maar..........het is tenslotte juli dus komkommertijd in nieuwsland! Wordt vast en zeker vervolgd tot er een andere BN'er naast de pot piestquote:Op donderdag 16 juli 2009 17:33 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nee, Jan komt uit een hele nuchtere gewone familie, die t niet normaal vinden dat als je geen cent ergens aan betaald hebt en je krijgt al spullen mee ter waarde van 25000 nog ff de rest aan huisraad meeneemt, ga je eigen nou eens na?kontakt wilde Yo niet en Gerda weeet dat ze toch nix terugkrijgen die wilde t gewoon ff gezegd hebben.Ik had t in ieder geval gedurd ,maar Yolanthe moet wel een keiharde wezen,anders doe je dit niet.
Maar ze zegt ook dat Jan aanvankelijk niet wilde dat ze ermee naar buiten trad.quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:53 schreef spuitje het volgende:
[..]
Als mijn moeder me zo iets zou flikken keek ik haar met de nek nog niet weer aan! In het interview zegt ma duidelijk dat Jan vond dat het wel goed was zo.
Ik zeg dat dat waar is .Maar ieder zijn eigen mening ,jij denkt zo een ander weer anders....quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:53 schreef spuitje het volgende:
[..]
Als mijn moeder me zo iets zou flikken keek ik haar met de nek nog niet weer aan! In het interview zegt ma duidelijk dat Jan vond dat het wel goed was zo. Maar ma mengt zich in dingen waar ze feitelijk geen barst mee te maken heeft. En bovendien: wie zegt dat het allemaal waar is wat ma beweert? Zijn ook maar woorden toch?? Bovendien is die Jan een ongelooflijke lul dat hij het zover heeft laten komen. Maar..........het is tenslotte juli dus komkommertijd in nieuwsland! Wordt vast en zeker vervolgd tot er een andere BN'er naast de pot piest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |