Daar was Liza toch ook bij?Kom op Yolanthe is ook al veel langer met Wes lolly aan de haal dan dat wij denken ,en een timmerman, wel beide kanten belichten.... zij is niet heilig , lang niet ,hij ook niet.quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik mag zijn muziek niet, maar heb hem wel altijd een (ogenschijnlijk) sympathieke vent gevonden en een voorbeeld hoe een imperium vanaf jongs af aan op te bouwen en in stand te houden
Maar door die escapades kots ik hem uit. Je moet gewoon met je fikken van een getrouwde vrouw blijven. Hier bestaat geen enkele excuus voor. Als je elkaar leuk vind, prima. Maar wacht dan gewoon netjes tot ze gescheiden zijn.
Ook op de manier hoe hij Yolanthe heeft bedrogen is zum kotsen.
Was even een grapje tussendoor hoor Anniebab. Ik zit in jouw team. Ik bespeur hier trouwens weer veel geheime Andre en Frans aanhangers. Nee ik hou er niet van maar ondertussen hebben ze alle CD's en zitten bij elk concert op de voorste rij.quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:31 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Echt als we nu dit gaan krijgen trek ik me terug, want ik heb dit verteld he.dan stop ik ermee.
quote:
Die Liza is ook een vuile slettenbak. Als jonge getrouwde moeder je ze zo laat gaan, mag van mij een kogel krijgen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:33 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Daar was Liza toch ook bij?Kom op Yolanthe is ook al veel langer met Wes lolly aan de haal dan dat wij denken ,en een timmerman, wel beide kanten belichten.... zij is niet heilig , lang niet ,hij ook niet.
ik wel, ze had m in een maand 2000 smsjes gestuurd,nadat ze elkaar hadden ontmoet in Barcelona.quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Die Liza is ook een vuile slettenbak. Als jonge getrouwde moeder je ze zo laat gaan, mag van mij een kogel krijgen.
En waar staat dat Yolantha al bezig was met Wesley toen ze nog een relatie had met Jan? Ik heb dat in ieder geval nergens gelezen/gehoord.
Het was dinsdag niet 13 juli maar 14 juli..... verder zijn er kennelijk geen links naar Jan en Yolanthe, wat me een beetje vreemd lijkt maar waarschijnlijk komt omdat er geen hoofdletters zijn gebruikt.quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:28 schreef evenietsbietssen het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Liza_Plat is opgericht, aanvullingen zijn welkom.
ik heb gehoord, dat de Tros de relatie met Jan aanhoudt.....ik weet niet van Yo.....quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:37 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Was even een grapje tussendoor hoor Anniebab. Ik zit in jouw team. Ik bespeur hier trouwens weer veel geheime Andre en Frans aanhangers. Nee ik hou er niet van maar ondertussen hebben ze alle CD's en zitten bij elk concert op de voorste rij.![]()
En Yo.....was een niemendalletje. Toch frappant dat ze op 27 maart een 3 jarig contract bij de Tros tekent. Dus toen was het al uit. Dan hou je wijselijk je mond om je superdeal niet in gevaar te brengen.
Kan ook vriendschappelijk zijn geweest.quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:41 schreef Anniebab het volgende:
[..]
ik wel, ze had m in een maand 2000 smsjes gestuurd,nadat ze elkaar hadden ontmoet in Barcelona.
2000 sms'jes vriendschappelijk.quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Kan ook vriendschappelijk zijn geweest.
Mwah, als mijn lief "vriendschappelijk" 2000 SMSjes in een maand tijd (of zelfs in een jaar tijd) aan 1 persoon stuurt, dan hebben we toch een probleem.quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nee, nee ik heb geen hekel aan hemquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:20 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik al , jullie hebben gewoon een hekel aan hem en das helemaal niet erg, maar t is echt een goeie gast, en ik hou dat vol.Anders zou ik Anniebab niet zijn.
Ja.. euh... okquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:44 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
2000 sms'jes vriendschappelijk.![]()
Kom je kunt me makkelijk in de maling nemen, maar als ik veel sms met een vrouw dan dient dat maar 1 doel.
Ben je getrouwd en denk je er aan om vreemd te gaan?quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:45 schreef Koningin het volgende:
[..]
Nee, nee ik heb geen hekel aan hem![]()
Ik ben harstikke voor team JAN !!!!!!
Ja ik stuur oppervlakkige vrienden ook 20000 in de maand,ja en sinterklaas bestaat.quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
sunny jou zoon had Yo en Wesley al voor januari ergens gespot toch? weet je misschien ook waar?quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:37 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Was even een grapje tussendoor hoor Anniebab. Ik zit in jouw team. Ik bespeur hier trouwens weer veel geheime Andre en Frans aanhangers. Nee ik hou er niet van maar ondertussen hebben ze alle CD's en zitten bij elk concert op de voorste rij.![]()
En Yo.....was een niemendalletje. Toch frappant dat ze op 27 maart een 3 jarig contract bij de Tros tekent. Dus toen was het al uit. Dan hou je wijselijk je mond om je superdeal niet in gevaar te brengen.
Mensen met een beginnende relatie SMS'en ontzettend veel, Dat is gewoon wat ik om mij heen vaak zie, praktijk ervaring zeg maar. 2000 sms'jes vriednschappelijk sturen zonder dat er meer aan de hand is kun je mij echt niet wijs maken.quote:
Ik bedoel degene die zich aangesproken voelen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:45 schreef Koningin het volgende:
[..]
Nee, nee ik heb geen hekel aan hem![]()
Ik ben harstikke voor team JAN !!!!!!
Bestaat Sinterklaas echt?quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:47 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja ik stuur oppervlakkige vrienden ook 20000 in de maand,ja en sinterklaas bestaat.
Ik stuur met goede vrienden geen eens 2000 sms'jes. Die bel ik gewoon.quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:47 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja ik stuur oppervlakkige vrienden ook 20000 in de maand,ja en sinterklaas bestaat.
Ik zie hier een hoop youpers iddquote:
Nee kan ik ook niet. Veel sms'jes versturen wil niet zeggen dat ze daadwerkelijk is vreemd gegaan. En Jan was al way daarvoor vreemdgegaan.quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:48 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Mensen met een beginnende relatie SMS'en ontzettend veel, Dat is gewoon wat ik om mij heen vaak zie, praktijk ervaring zeg maar. 2000 sms'jes vriednschappelijk sturen zonder dat er meer aan de hand is kun je mij echt niet wijs maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |