vergeef me, ik probeer erbij te horenquote:
Hoe zou ik anders kunnenquote:Op woensdag 15 juli 2009 23:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
vergeef me, ik probeer erbij te horen
braaaafquote:Op woensdag 15 juli 2009 23:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoe zou ik anders kunnen![]()
Heb een slotje aangevraagd..
Je was je wel bewust van het feit dat ik je spaarde tot nu toe maar dat je me nu aangehaald heb?quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
braaaaf![]()
willen alle mensen die meelurken ook gezellig meekletsen, dan heeft de slowchat nog een doel?![]()
ja ik zie jullie wel!![]()
aanhalen betekent bij ons aaien hihiquote:Op woensdag 15 juli 2009 23:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je was je wel bewust van het feit dat ik je spaarde tot nu toe maar dat je me nu aangehaald heb?
Ohw ik aai wel terug op mijn geheel eigen wijzequote:Op donderdag 16 juli 2009 00:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
aanhalen betekent bij ons aaien hihi
wil ik het weten?quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ohw ik aai wel terug op mijn geheel eigen wijze
alweer een topic killer!quote:
En zo intimiderend post ik niet vandaagquote:Op donderdag 16 juli 2009 00:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
alweer een topic killer!![]()
ik heb zojuist een lang gezocht singeltje gewonnen op Ebay, yeah!![]()
![]()
Nee, daarom kill je het onderwerp misschien ook steedsquote:Op donderdag 16 juli 2009 00:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
En zo intimiderend post ik niet vandaag![]()
Wafoor singeltje?
Denk de stand van de maan, mijn emotionele ik komt op de proppenquote:Op donderdag 16 juli 2009 00:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee, daarom kill je het onderwerp misschien ook steeds![]()
Je bent wel liev vanavond ja!Hoe komt? Warme weer enzo?
![]()
dit singeltje:
[ afbeelding ]
Gaaf club nummer uit de jaren 90.
De originele versie is nog wel te vinden op internet maar de clubversie is supervet en die staat alleen op deze single![]()
En speel je dat ook af of is het gewoon voor de heb?quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Denk de stand van de maan, mijn emotionele ik komt op de proppen![]()
Ik ben ook nog steeds vaak naar 12inch oude sjit aan het zoeken... stukje bij beetje krijg ik de collectie wel bij elkaar ..
Vroeger dj geweest en ik wil nu eigenlijk ales wat ik vroeger had op mp3, ben weer een beetje aan het hobbyen met een herculen meng/draai paneel. Vroegerquote:Op donderdag 16 juli 2009 00:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
En speel je dat ook af of is het gewoon voor de heb?
Dit is gewoon een cd maxi single trouwens hoor, ik heb welgeteld 1 LP, eentje van de DJ waar ik gestoord van ben, maar ook alleen maar omdat het een collector's item is![]()
Best zielig eigenlijk want ik heb niet eens een platenspeler.![]()
wat voor collectie ben je bij elkaar aan het sparen dan?
wat leuk!quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Vroeger dj geweest en ik wil nu eigenlijk ales wat ik vroeger had op mp3, ben weer een beetje aan het hobbyen met een herculen meng/draai paneel. VroegerToen je nog zelf beats moest tellen enzo
HEAR HEAR! Mera was stout!quote:
Hoe dan?quote:
Hier in Brabant ook!quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:36 schreef Disana het volgende:
Goedemorgen
Het is nu al behoorlijk warm hier in Groningen.
je zal wel moeten...meer zit er op dit moment nie inquote:Op donderdag 16 juli 2009 12:40 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, daar nemen we dan maar genoegen mee
*flauw grapje achterwege laatquote:Op donderdag 16 juli 2009 13:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
je zal wel moeten...meer zit er op dit moment nie in
ookquote:
Het is dat jij dat zegtquote:
quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Best zielig eigenlijk want ik heb niet eens een platenspeler.![]()
quote:wat leuk! Ik heb hier boven ook een leuk setje (drie Technics en een vrij groot mengpaneel) staan waar op het moment niemand wat mee doet... kopen?
Naa kan ik niet maken eigenlijk is van mn ex
doos?quote:
Ja dat blijkt. Hier is het zonnetje uit de tuin helaas..(en ziet er uit alsof het gaat regenen). Dus ben genoodzaakt om verder binnen te schilderen. Voordeel tussen de lagen verf in..quote:
doos, post, rekening, goedkoperquote:Op donderdag 16 juli 2009 16:09 schreef Dottey het volgende:
[..]
doos?
leg uit
hallo allemaal trouwens![]()
ah oke.. bedankt voor de uitlegquote:
The joy of paintingquote:Op donderdag 16 juli 2009 16:34 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ja dat blijkt. Hier is het zonnetje uit de tuin helaas..(en ziet er uit alsof het gaat regenen). Dus ben genoodzaakt om verder binnen te schilderen. Voordeel tussen de lagen verf in..is dat de laptop dichtbij staat.
Nee ik heb het onder controle.. Het gaat niet om plintjes vervenquote:Op donderdag 16 juli 2009 16:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
The joy of painting![]()
Droogt je verf niet te snel?
een kloddertje roze hier.. een kloddertje roze daar....quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:23 schreef Dottey het volgende:
[..]
Nee ik heb het onder controle.. Het gaat niet om plintjes verven
Nou hij houdt niet zo van roze.. Dus ik houd het maar bij het uitzicht wat ik schilderen moetquote:Op donderdag 16 juli 2009 17:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
een kloddertje roze hier.. een kloddertje roze daar....
teruglezenquote:Op donderdag 16 juli 2009 17:36 schreef D. het volgende:
[..]
Blij dat het duidelijk is
anders moet je ff terugelezen
Dan hoop ik dat je niet zo'n uitzicht hebtquote:Op donderdag 16 juli 2009 17:52 schreef Dottey het volgende:
[..]
Nou hij houdt niet zo van roze.. Dus ik houd het maar bij het uitzicht wat ik schilderen moet
Euh neej.. komt bij een muur achter een zwembad in de tuin. Uitzicht op water en bergen..quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je niet zo'n uitzicht hebt![]()
[ afbeelding ]
pas je wel op dat niemand er 'doorheen' looptquote:Op donderdag 16 juli 2009 18:05 schreef Dottey het volgende:
[ afbeelding ]
kan een beetje schilderen..
poosje geleden al dat ik die plaatste (november geloof ik of zo..)quote:Op donderdag 16 juli 2009 18:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
pas je wel op dat niemand er 'doorheen' loopt![]()
mooi hoor
Hoi Dot!quote:Op donderdag 16 juli 2009 18:04 schreef Dottey het volgende:
[..]
Euh neej.. komt bij een muur achter een zwembad in de tuin. Uitzicht op water en bergen..
Shit dat is vet..quote:Op donderdag 16 juli 2009 18:05 schreef Dottey het volgende:
[ afbeelding ]
kan een beetje schilderen..
zelf geplaktquote:Op donderdag 16 juli 2009 18:37 schreef Marloesz het volgende:
[..]
Shit dat is vet..![]()
Kan mij zelf opgeplakte mooie behangetje niet tegenop
voel er nix van... echter het gevoel dat het me geeft wetende dat ik debet ben aan het feit dat Huub naast DGK nu ook daar eeuwige vierde is is een voldanequote:Op donderdag 16 juli 2009 18:39 schreef HiDiHo het volgende:
Hé bommie![]()
en? hoe voelt het nu om immortalised for eternity te zijn?
zou ie al uitgehuilt zijn?quote:Op donderdag 16 juli 2009 18:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
voel er nix van... echter het gevoel dat het me geeft wetende dat ik debet ben aan het feit dat Huub naast DGK nu ook daar eeuwige vierde is is een voldane
Hoop niet dat hij aan het huilen is geweest.. dat zou wel een kuttoekomstbeeld voor het kind zijn ..;)quote:
echt dat nieuwe behang..quote:Op donderdag 16 juli 2009 18:40 schreef Dottey het volgende:
[..]
zelf geplakt![]()
Ik kan wel redelijk klussenmaar behangen is echt een NO GO for mij.
leuke naden, patroontje etc om gek van te worden!
maar dank
Dat zoiezoquote:Op donderdag 16 juli 2009 18:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoop niet dat hij aan het huilen is geweest.. dat zou wel een kuttoekomstbeeld voor het kind zijn ..;)
net heeeeeeeeeeeeeel even... ander onderwerp?quote:
quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
net heeeeeeeeeeeeeel even... ander onderwerp?
doe maar..quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
net heeeeeeeeeeeeeel even... ander onderwerp?
Dat kan dus nietquote:Op donderdag 16 juli 2009 19:39 schreef Dottey het volgende:
om toch een beetje over "overleven" te praten ..
Man overleeft op onbewoond eiland
hoezo over overleven?quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:39 schreef Dottey het volgende:
om toch een beetje over "overleven" te praten ..
Man overleeft op onbewoond eiland
me luv you long timequote:
9?quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
overleven is sowwwwwwwwwww....2000 en nog wat![]()
Dan ga ik ook maar wat nuttigs doen ondertussenquote:Op donderdag 16 juli 2009 20:10 schreef Laysa het volgende:
ik vrees dat mn bijdrage hier weer zal blijven steken...maar ik lees wel mee
Nou....die mag je niet missen hoorquote:Op donderdag 16 juli 2009 21:11 schreef versabommie het volgende:
Ik ga denk ik bankhangen en een kwaliteitsfilm kijken!
deze: Lesbian Vampire Killers
Doei lieffiequote:Op donderdag 16 juli 2009 21:11 schreef versabommie het volgende:
OMG!quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:11 schreef versabommie het volgende:
Ben nog niet weg ... ben nog een paar films aan het down enquote:
Heb het gelezen, moest wel lachen dat op het moment dat hij er was, zich rot schrok "en wat nu"?quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:30 schreef Dottey het volgende:
overleven ..dacht ach bunker gedoe
![]()
maar goed.. ik vond het wel een leuk nieuwsbericht wat zichzelf al heerlijk tegenspreekt![]()
@ bommie.. laat je niet bijten
Ja ik ben hipquote:
Bite me!quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:30 schreef Dottey het volgende:
overleven ..dacht ach bunker gedoe
![]()
maar goed.. ik vond het wel een leuk nieuwsbericht wat zichzelf al heerlijk tegenspreekt![]()
@ bommie.. laat je niet bijten
Tessiquote:Op donderdag 16 juli 2009 21:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ben nog niet weg ... ben nog een paar films aan het down en
Wat gezelliequote:Op donderdag 16 juli 2009 21:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ben nog niet weg ... ben nog een paar films aan het down en
quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:45 schreef Marloesz het volgende:
ben er weer vandoor..![]()
volgende keer kom ik als ik wakker ben even langs..
want dit sloeg nergens op..![]()
duplicity is da wa?quote:
denk dat ik toch ff naar die lesbo vampieren ga kijkenquote:Op donderdag 16 juli 2009 21:55 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Zeker wel een goeie film om te kijken
Dot's... ff zakelijk he... ik heb achter mekaar rellen gedaan maar jij bleef bij die ene op fok... kun je niet weer een nieuwe rel ontketenen?quote:
Deze sla ik even opquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
denk dat ik toch ff naar die lesbo vampieren ga kijken![]()
Gisteren Terminator gekeken salvation.. kickuh film! goede kwaliteit
Ik moest wel lachen om "enkel een zak- en kapmes bij zihc hebben op een onbewoond eiland en daar 300 dagen overleven."quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:33 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Heb het gelezen, moest wel lachen dat op het moment dat hij er was, zich rot schrok "en wat nu"?
Die ontstaan altijd spontaanquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dot's... ff zakelijk he... ik heb achter mekaar rellen gedaan maar jij bleef bij die ene op fok... kun je niet weer een nieuwe rel ontketenen?
eva hoe is het met de nootjes?quote:
quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:06 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik moest wel lachen om "enkel een zak- en kapmes bij zihc hebben op een onbewoond eiland en daar 300 dagen overleven."
ging wat foto's opsnorren en stuite op een man die op zijn gemakje een biggetje aan het spit aan het roosteren was. Gepositioneerd naast een bakje plastic, een ijzer hekwerk een gast die daar blijjkbaar woonde etc etc![]()
Vet overleven..Hij zal wel in Fase I hebben gezeten
Ik zat al op je te wachten muts, dacht, waar blijft ze nu?????quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:20 schreef Anniebab het volgende:
Chanel !!!K heb me tweede Op geopend met maar een klein foutje ....![]()
Ik moet nog wel ff wat wegknippen ,maar dat doe ik straks wel.....als ik t van 10 man gehoord heb.quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:22 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik zat al op je te wachten muts, dacht, waar blijft ze nu?????
Niet te kort maken hèquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:25 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik moet nog wel ff wat wegknippen ,maar dat doe ik straks wel.....als ik t van 10 man gehoord heb.
jajaja ik begrijp... niemand wil reageren op een freak die zijn chips in sambal diptquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:30 schreef versabommie het volgende:
Nou zal ik ook 1 van mijn eigenaardigheden opbiechten? Ik dip paprikachips in pure sambal..
Hallo, ik ben keidruk, op 3 plaatsen tegelijk bezig dus heer bommel ff geduld.quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
jajaja ik begrijp... niemand wil reageren op een freak die zijn chips in sambal dipt
hete kroepoek is een alternatief.quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
jajaja ik begrijp... niemand wil reageren op een freak die zijn chips in sambal dipt
Ja dan toch...quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
godver en dan nog geen film kijken omdat ik jullie wil lezen en omdat that 70's show erop isquote:
Hoi mijn Heidi!quote:
??? da's nog niet 1/4 zo heetquote:
quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
godver en dan nog geen film kijken omdat ik jullie wil lezen en omdat that 70's show erop is
ik iets minder pittig.. zelf gemaakt salsa saus of chilisausquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:30 schreef versabommie het volgende:
Nou zal ik ook 1 van mijn eigenaardigheden opbiechten? Ik dip paprikachips in pure sambal..
ja...allemaalquote:
Nu dusquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:54 schreef Anniebab het volgende:
[..]
T is meteen stil hier allemaal flauw gevallen... op sbs6 komt Wim zegt Ruudpunteneneel
Zo fijn he dat er vrouwen zijn die lederhose op waarde weten te schattenquote:
He Bommie Liza followt alle palinggatetwittersquote:Op donderdag 16 juli 2009 23:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zo fijn he dat er vrouwen zijn die lederhose op waarde weten te schatten
Mij niet !quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:02 schreef Anniebab het volgende:
[..]
He Bommie Liza followt alle palinggatetwitters
Nee ik ga Mera ophalenquote:
naja als ze mij lezen zullen ze me snel genoeg zat zijnquote:
Ja jij kan hier enkel nog komen met een harnas aan ,Terminator!!quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
naja als ze mij lezen zullen ze me snel genoeg zat zijn
Boeie.. kom er nooitquote:Op donderdag 16 juli 2009 23:08 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja jij kan hier enkel nog komen met een harnas aan ,Terminator!!
Ai zonde ja....quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:12 schreef Deisyy het volgende:
Matra Bike, 1 van de sponsoren van De Bunker.
Daar hebben we 2 maanden geleden een fiets voor mijn dochter gekocht, omdat haar fiets gestolen was.
Vandaag is ze vergeten die nieuwe fiets op slot te zetten, fiets weg!
Stond er geen verhuiswagen in de buurt?quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:12 schreef Deisyy het volgende:
Daar hebben we 2 maanden geleden een fiets voor mijn dochter gekocht, omdat haar fiets gestolen was.
Dat is gruwelijk balen. Wij hebben vandaag via de politiealert, of zoiets een melding gekregen dat er meerdere dure fietsen waren gestolen, we moesten uitkijken naar een witte bestelbus..quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:12 schreef Deisyy het volgende:
Nou op deze konden ze gewoon weg fietsen. De huissleutel zat er ook nog aanquote:Op donderdag 16 juli 2009 23:21 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat is gruwelijk balen. Wij hebben vandaag via de politiealert, of zoiets een melding gekregen dat er meerdere dure fietsen waren gestolen, we moesten uitkijken naar een witte bestelbus..
Jaaa die kids af en toe...quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou op deze konden ze gewoon weg fietsen. De huissleutel zat er ook nog aan
Ja je moet niet al je sleutels eraan late zitten, is helemaal link..quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou op deze konden ze gewoon weg fietsen. De huissleutel zat er ook nog aan
Go fot it!! For your 15 minutes of Fame....quote:Op vrijdag 17 juli 2009 03:03 schreef MeraViglioSa het volgende:
hoi![]()
ff kort verslag van mijn dag:
m'n lange manen zijn gekortwiekt, ik ben door naar de vervolgselectie voor die spelshow (Ik Weet Wat Jij Deed), ben fokking gehypnotiseerd vanavondwhaha en heb met Dot nog een feestje gecrasht
![]()
en nu slaaaaapengoodnight y'all
Hier ook.. Tis al weer weg Tjeetje wat een noodweerquote:Op vrijdag 17 juli 2009 04:51 schreef Kaat38 het volgende:
Het boinkt hier, eindelijk! onweersknallen om de drie minuten!
Hier nu om de zes minuten, valt me vet tegenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 04:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Hier ook.. Tis al weer weg Tjeetje wat een noodweer
Amsterdam. Regent wel.. Maar ik zit te wachten op de donders en bliksems..quote:Op vrijdag 17 juli 2009 05:06 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Hier nu om de zes minuten, valt me vet tegen![]()
Waar zit jij?
Ja, ik ben ook zo'n mafketel, vind het heerlijk! ff vet knallen en plensen, afkoeling en dan weer rap mooi weerquote:Op vrijdag 17 juli 2009 05:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Amsterdam. Regent wel.. Maar ik zit te wachten op de donders en bliksems..Ik hou ervan
Hehehe lekker he ? Het mooiste vind ik na een warme zomer dag en dan een plensbui !! Dan zit ik nog op mijn balkon te genieten (die is inpandig ;-)quote:Op vrijdag 17 juli 2009 05:13 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook zo'n mafketel, vind het heerlijk! ff vet knallen en plensen, afkoeling en dan weer rap mooi weer
Ps: hier alkmaar dus.
Helemaal gelijk! Snap precies wat je bedoelt!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 05:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Hehehe lekker he ? Het mooiste vind ik na een warme zomer dag en dan een plensbui !! Dan zit ik nog op mijn balkon te genieten (die is inpandig ;-)
Maar slapen met regen is ook lekker dus ga het maar es doen
Lijkt me feestquote:Op vrijdag 17 juli 2009 05:15 schreef Kaat38 het volgende:
Kelere, krijg ik net een mail binnen, moet 9 augustus weer in de kano.
Puinhoop altijd!
Dat gaat met stamkroeg![]()
Dat is het ook en dat is het erge eraan haha!quote:
Ik Weet Wat Jij Deed? Dat moest ik opzoeken:quote:Op vrijdag 17 juli 2009 03:03 schreef MeraViglioSa het volgende:
hoi![]()
m'n lange manen zijn gekortwiekt, ik ben door naar de vervolgselectie voor die spelshow (Ik Weet Wat Jij Deed), ben fokking gehypnotiseerd vanavondwhaha en heb met Dot nog een feestje gecrasht
![]()
Durf je dat aan om in een prgogramma van Jan S. te zitten?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 03:03 schreef MeraViglioSa het volgende:
hoi![]()
![]()
mwah hoef je niet bang voor te zijn... daar heeft JanTJE de ballen niet meer voor, die liggen bij mams op het nachtkastjequote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
Durf je dat aan om in een prgogramma van Jan S. te zitten?
Wie weet waar hij zijn paling laat tijdens de show.........
Dit geeft een indruk:quote:Op vrijdag 17 juli 2009 08:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik Weet Wat Jij Deed? Dat moest ik opzoeken:
http://www.tv-visie.be/ni(...)-voor-de-tros_30027/
Geen vrouw die daar niet over gefantaseerd heeft denk ik, hehequote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:16 schreef evaxsis het volgende:
Hoi ik ben bij de dokter geweest, en hij heeft mijn hartje even een keer sneller laten kloppen.
Is die ene dokter waar ik nooit bij wilde, al jaren lang, gewoon toch een hunk met krulletjes en grote ogen niet normaal meer.
Ik weet nu in ieder geval voortaan wel welke dokter ik wil hebben
Originele muziek keuze.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dit geeft een indruk:
ik dacht doe eens gek...![]()
Ik heb daar nooit in geloofd maar nu ben ik omquote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Geen vrouw die daar niet over gefantaseerd heeft denk ik, hehe
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 03:03 schreef MeraViglioSa het volgende:
hoi![]()
![]()
Ga jij daar aan meedoen, wat spannend johquote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dit geeft een indruk:
Naja ik heb me opgegeven en ben gisteren gecast met nog een man of 15... Dus weet nog niet of het 'em gaat worden hoorquote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:55 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ga jij daar aan meedoen, wat spannend joh
Moest je nog iets tekenen voordat het begon?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Naja ik heb me opgegeven en ben gisteren gecast met nog een man of 15... Dus weet nog niet of het 'em gaat worden hoorMaar het was al een ervaring op zich om gehypnotiseerd te worden en achteraf te horen wat je allemaal hebt gedaan hehe
Nou, vertelquote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
... en achteraf te horen wat je allemaal hebt gedaan hehe
En was dat dezelfde hypnotiseur als in dat filmpje van Youtube?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Naja ik heb me opgegeven en ben gisteren gecast met nog een man of 15... Dus weet nog niet of het 'em gaat worden hoorMaar het was al een ervaring op zich om gehypnotiseerd te worden en achteraf te horen wat je allemaal hebt gedaan hehe
Leuk filmpje..quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ga je dat echt doen, staat dat al vast? Jeetjequote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dit geeft een indruk:
Dat bestaat toch alquote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dit geeft een indruk:
Is het vreemd dat ik niet in hypnose geloof?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:27 schreef Deisyy het volgende:
Leuk filmpje van die Daniel![]()
Maar dat iemand daar aan mee wil doen
Het verschil is dat je als deelnemer van die nieuwe programma centen kan verdienen en bij het programma wat jij bedoelt wordt de gehypnotiseerde voor schut gezet in opdracht van zijn vrienden of collega's ofzo.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat bestaat toch al![]()
Ik zag laatst iemand in zijn blootje in een park (op tv)
Dat was precies hetzelfde
Wat is vreemd?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Is het vreemd dat ik niet in hypnose geloof?
iddquote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het verschil is dat je als deelnemer van die nieuwe programma centen kan verdienen en bij het programma wat jij bedoelt wordt de gehypnotiseerde voor schut gezet in opdracht van zijn vrienden of collega's ofzo.
Het is ook eigenlijk geen geloof, weet gewoon 100% zeker dat je genept wordtquote:
Ik heb er ook altijd mijn bedenkingen overquote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het is ook eigenlijk geen geloof, weet gewoon 100% zeker dat je genept wordt
Nee, want daar tekent ze voorquote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb er ook altijd mijn bedenkingen over![]()
Maar als het programma waar Mera aan mee doet nep is weten we dat snel genoeg
Die Eva! Ligt gewoon in de kutklem te snollen met d'r dokter!quote:
En hop: topickillen voor dummiesquote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Die Eva! Ligt gewoon in de kutklem te snollen met d'r dokter!schande!
![]()
Ohwja en Dot en Mera zijn ook losbandig! STOUT!
Natuurlijk. Dat ging vooral over eventuele schade waar je geen claim over in kunt dienen, maar ook een geheimhoudingsverklaring omdat je nogal wat inhoudelijke info krijgt over het programma. Puur om te voorkomen dat er iemand bij voorbaat met het format vandoor gaat. Net als bij de Bunkerquote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:05 schreef Dementor het volgende:
[..]
Moest je nog iets tekenen voordat het begon?
Dat is dus niet zo.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het is ook eigenlijk geen geloof, weet gewoon 100% zeker dat je genept wordt
Nou het leek meer op een nerveus meisje dat een leuke jongen zietquote:
Ik wil voortaan deze dokter maar voor zo'n onderzoek kies ik wel een andere uitquote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Die Eva! Ligt gewoon in de kutklem te snollen met d'r dokter!schande!
![]()
Ohwja en Dot en Mera zijn ook losbandig! STOUT!
hahaquote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:43 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik wil voortaan deze dokter maar voor zo'n onderzoek kies ik wel een andere uit
Tja, het is of lurken, of posten, beide kan niet hequote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:07 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Dit wel zo nu en dan een woordje van D.
Doe dan maar leuk meepostenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:12 schreef D. het volgende:
[..]
Tja, het is of lurken, of posten, beide kan niet he
Ow dan blijf ik ff hier hangen..quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:07 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nou als jij binnenwandelt is het altijd gelijk een stuk drukker
je mag ook posten hoor...wist niet dat je het zo bedoeldequote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:12 schreef D. het volgende:
[..]
Tja, het is of lurken, of posten, beide kan niet he
Ik bedoelde datquote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
je mag ook posten hoor...wist niet dat je het zo bedoelde
Ik heb het ook hoor meis want ik zit ook al weer overal en nergensquote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:50 schreef Marloesz het volgende:
sorry als het te traag gaat voor mij dan ben ik snel afgeleid..
en ben ik dus iets anders aan het kijken..![]()
maar zal nu ff proberen geduldig te wachten..
Eerst zien dan geloven!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
wat moeten we doen om de boel 'warm' te houden dan?
Laat je vrouwelijke intuïtie er maar op losquote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
was beetje uitzending gemist en die andere zenders aan het kijken..quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:59 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik heb het ook hoor meis want ik zit ook al weer overal en nergens
waarom negeer je mijn vriendschap verzoekquote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:02 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Met posten ben ik nu weer bezig en zo ook met de koffie
Hi Mera,quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
ja, een stomme en ik weet al waar het op uit draait dus vandaar al mijn antwoord op latere postingsquote:
Gewoon de link kopiëren en plakkenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:02 schreef Marloesz het volgende:
[..]
was beetje uitzending gemist en die andere zenders aan het kijken..
ja en dan blijf je toch hangen..
hoe kan ik hier een youtubeje plaatsen..?
Hetzelfde als op vol
Ja maar die heb ik nodig om weer een beetje wakker te wordenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:02 schreef D. het volgende:
[..]
Weglopen voor koffie is nou niet bepaald helpen
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:03 schreef Marloesz het volgende:
[..]
waarom negeer je mijn vriendschap verzoek
op vol..quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:08 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Waarzo lieverd,
Ooow wacht ik heb mijn mail niet opstaan
edit: dat is het niet, waarzo dan?
Ik heb bij VOL nog geen youtube geplaatst dus ik zou het niet wetenquote:
Ik ga gelijk kijkenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:11 schreef Marloesz het volgende:
[..]
op vol..
had iig wel verwacht dat je na een paar dagen toch wel zou accepteren
Ik ben de grootste youtube spammer daar in het badje en de kroeg..quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:12 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik heb bij VOL nog geen youtube geplaatst dus ik zou het niet weten
Nee Bommie niet raar!!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:13 schreef versabommie het volgende:
zo en nu ga ik echt, eindelijk gaan we hem kijken :
Lesbian Vampire Killers
Mijn vrouw is sceptisch ... raar toch ?
IK heb je geaccepteerd jij bent mijn 3e vriendje op VOLquote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:11 schreef Marloesz het volgende:
[..]
op vol..
had iig wel verwacht dat je na een paar dagen toch wel zou accepteren
ga je film kijken?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:13 schreef versabommie het volgende:
zo en nu ga ik echt, eindelijk gaan we hem kijken :
Lesbian Vampire Killers
Mijn vrouw is sceptisch ... raar toch ?
jij mijn 97equote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:16 schreef evaxsis het volgende:
[..]
IK heb je geaccepteerd jij bent mijn 3e vriendje op VOL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |