vergeef me, ik probeer erbij te horenquote:
Hoe zou ik anders kunnenquote:Op woensdag 15 juli 2009 23:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
vergeef me, ik probeer erbij te horen
braaaafquote:Op woensdag 15 juli 2009 23:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoe zou ik anders kunnen![]()
Heb een slotje aangevraagd..
Je was je wel bewust van het feit dat ik je spaarde tot nu toe maar dat je me nu aangehaald heb?quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
braaaaf![]()
willen alle mensen die meelurken ook gezellig meekletsen, dan heeft de slowchat nog een doel?![]()
ja ik zie jullie wel!![]()
aanhalen betekent bij ons aaien hihiquote:Op woensdag 15 juli 2009 23:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je was je wel bewust van het feit dat ik je spaarde tot nu toe maar dat je me nu aangehaald heb?
Ohw ik aai wel terug op mijn geheel eigen wijzequote:Op donderdag 16 juli 2009 00:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
aanhalen betekent bij ons aaien hihi
wil ik het weten?quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ohw ik aai wel terug op mijn geheel eigen wijze
alweer een topic killer!quote:
En zo intimiderend post ik niet vandaagquote:Op donderdag 16 juli 2009 00:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
alweer een topic killer!![]()
ik heb zojuist een lang gezocht singeltje gewonnen op Ebay, yeah!![]()
![]()
Nee, daarom kill je het onderwerp misschien ook steedsquote:Op donderdag 16 juli 2009 00:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
En zo intimiderend post ik niet vandaag![]()
Wafoor singeltje?
Denk de stand van de maan, mijn emotionele ik komt op de proppenquote:Op donderdag 16 juli 2009 00:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee, daarom kill je het onderwerp misschien ook steeds![]()
Je bent wel liev vanavond ja!Hoe komt? Warme weer enzo?
![]()
dit singeltje:
[ afbeelding ]
Gaaf club nummer uit de jaren 90.
De originele versie is nog wel te vinden op internet maar de clubversie is supervet en die staat alleen op deze single![]()
En speel je dat ook af of is het gewoon voor de heb?quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Denk de stand van de maan, mijn emotionele ik komt op de proppen![]()
Ik ben ook nog steeds vaak naar 12inch oude sjit aan het zoeken... stukje bij beetje krijg ik de collectie wel bij elkaar ..
Vroeger dj geweest en ik wil nu eigenlijk ales wat ik vroeger had op mp3, ben weer een beetje aan het hobbyen met een herculen meng/draai paneel. Vroegerquote:Op donderdag 16 juli 2009 00:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
En speel je dat ook af of is het gewoon voor de heb?
Dit is gewoon een cd maxi single trouwens hoor, ik heb welgeteld 1 LP, eentje van de DJ waar ik gestoord van ben, maar ook alleen maar omdat het een collector's item is![]()
Best zielig eigenlijk want ik heb niet eens een platenspeler.![]()
wat voor collectie ben je bij elkaar aan het sparen dan?
wat leuk!quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Vroeger dj geweest en ik wil nu eigenlijk ales wat ik vroeger had op mp3, ben weer een beetje aan het hobbyen met een herculen meng/draai paneel. VroegerToen je nog zelf beats moest tellen enzo
HEAR HEAR! Mera was stout!quote:
Hoe dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |