Hehehe lekker he ? Het mooiste vind ik na een warme zomer dag en dan een plensbui !! Dan zit ik nog op mijn balkon te genieten (die is inpandig ;-)quote:Op vrijdag 17 juli 2009 05:13 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook zo'n mafketel, vind het heerlijk! ff vet knallen en plensen, afkoeling en dan weer rap mooi weer
Ps: hier alkmaar dus.
Helemaal gelijk! Snap precies wat je bedoelt!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 05:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Hehehe lekker he ? Het mooiste vind ik na een warme zomer dag en dan een plensbui !! Dan zit ik nog op mijn balkon te genieten (die is inpandig ;-)
Maar slapen met regen is ook lekker dus ga het maar es doen
Lijkt me feestquote:Op vrijdag 17 juli 2009 05:15 schreef Kaat38 het volgende:
Kelere, krijg ik net een mail binnen, moet 9 augustus weer in de kano.
Puinhoop altijd!
Dat gaat met stamkroeg![]()
Dat is het ook en dat is het erge eraan haha!quote:
Ik Weet Wat Jij Deed? Dat moest ik opzoeken:quote:Op vrijdag 17 juli 2009 03:03 schreef MeraViglioSa het volgende:
hoi![]()
ff kort verslag van mijn dag:
m'n lange manen zijn gekortwiekt, ik ben door naar de vervolgselectie voor die spelshow (Ik Weet Wat Jij Deed), ben fokking gehypnotiseerd vanavondwhaha en heb met Dot nog een feestje gecrasht
![]()
en nu slaaaaapengoodnight y'all
Durf je dat aan om in een prgogramma van Jan S. te zitten?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 03:03 schreef MeraViglioSa het volgende:
hoi![]()
ff kort verslag van mijn dag:
m'n lange manen zijn gekortwiekt, ik ben door naar de vervolgselectie voor die spelshow (Ik Weet Wat Jij Deed), ben fokking gehypnotiseerd vanavondwhaha en heb met Dot nog een feestje gecrasht
![]()
en nu slaaaaapengoodnight y'all
mwah hoef je niet bang voor te zijn... daar heeft JanTJE de ballen niet meer voor, die liggen bij mams op het nachtkastjequote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
Durf je dat aan om in een prgogramma van Jan S. te zitten?
Wie weet waar hij zijn paling laat tijdens de show.........
Dit geeft een indruk:quote:Op vrijdag 17 juli 2009 08:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik Weet Wat Jij Deed? Dat moest ik opzoeken:
http://www.tv-visie.be/ni(...)-voor-de-tros_30027/
Geen vrouw die daar niet over gefantaseerd heeft denk ik, hehequote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:16 schreef evaxsis het volgende:
Hoi ik ben bij de dokter geweest, en hij heeft mijn hartje even een keer sneller laten kloppen.
Is die ene dokter waar ik nooit bij wilde, al jaren lang, gewoon toch een hunk met krulletjes en grote ogen niet normaal meer.
Ik weet nu in ieder geval voortaan wel welke dokter ik wil hebben
Originele muziek keuze.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dit geeft een indruk:
ik dacht doe eens gek...![]()
Ik heb daar nooit in geloofd maar nu ben ik omquote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Geen vrouw die daar niet over gefantaseerd heeft denk ik, hehe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |