quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Best zielig eigenlijk want ik heb niet eens een platenspeler.![]()
quote:wat leuk! Ik heb hier boven ook een leuk setje (drie Technics en een vrij groot mengpaneel) staan waar op het moment niemand wat mee doet... kopen?
Naa kan ik niet maken eigenlijk is van mn ex
doos?quote:
Ja dat blijkt. Hier is het zonnetje uit de tuin helaas..(en ziet er uit alsof het gaat regenen). Dus ben genoodzaakt om verder binnen te schilderen. Voordeel tussen de lagen verf in..quote:
doos, post, rekening, goedkoperquote:Op donderdag 16 juli 2009 16:09 schreef Dottey het volgende:
[..]
doos?
leg uit
hallo allemaal trouwens![]()
ah oke.. bedankt voor de uitlegquote:
The joy of paintingquote:Op donderdag 16 juli 2009 16:34 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ja dat blijkt. Hier is het zonnetje uit de tuin helaas..(en ziet er uit alsof het gaat regenen). Dus ben genoodzaakt om verder binnen te schilderen. Voordeel tussen de lagen verf in..is dat de laptop dichtbij staat.
Nee ik heb het onder controle.. Het gaat niet om plintjes vervenquote:Op donderdag 16 juli 2009 16:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
The joy of painting![]()
Droogt je verf niet te snel?
een kloddertje roze hier.. een kloddertje roze daar....quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:23 schreef Dottey het volgende:
[..]
Nee ik heb het onder controle.. Het gaat niet om plintjes verven
Nou hij houdt niet zo van roze.. Dus ik houd het maar bij het uitzicht wat ik schilderen moetquote:Op donderdag 16 juli 2009 17:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
een kloddertje roze hier.. een kloddertje roze daar....
teruglezenquote:Op donderdag 16 juli 2009 17:36 schreef D. het volgende:
[..]
Blij dat het duidelijk is
anders moet je ff terugelezen
Dan hoop ik dat je niet zo'n uitzicht hebtquote:Op donderdag 16 juli 2009 17:52 schreef Dottey het volgende:
[..]
Nou hij houdt niet zo van roze.. Dus ik houd het maar bij het uitzicht wat ik schilderen moet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |