Volgende keer een meeting organiseren waar nóg meer mensen komen zodat we een nóg vollere foto in de OP kunnen zettenquote:
Als je vrijdag vrij hebt kan je ook mooi naar Brothers Of Beer (Leiden)quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:22 schreef brother52 het volgende:
Ik zal eens kijken of ik vrijdag vrij kan krijgen, misschien kom ik dan zaterdag ook wel naar Roadgrill
Ja, bruut!quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:22 schreef brother52 het volgende:
Ik zal eens kijken of ik vrijdag vrij kan krijgen, misschien kom ik dan zaterdag ook wel naar Roadgrill
Wel een leuke kroeg, maar ik denk dat we er nog vaker zullen spelenquote:Op woensdag 15 juli 2009 09:35 schreef brother52 het volgende:
Geregeld![]()
Brothers of Beer gaat vrijdag niet lukken, dan zit ik bij mijn ouders (ipv zaterdag dus).
Zie bovenquote:Op woensdag 15 juli 2009 09:35 schreef brother52 het volgende:
Hoe kom ik trouwens aan een kaartje voor Roadgrill?
Zetten we er voor jou een deur neerquote:Op woensdag 15 juli 2009 10:04 schreef brother52 het volgende:
Wacht even, er kunnen kaarten aan de deur gekocht worden en de locatie is een parkinglot.
Dat gaat nog moeilijk worden.
Maar moet je die nog vooraf bestellen of niet?quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:35 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja, bruut!
Er kunnen nu gelukkig kaarten aan de deur gekocht worden, omdat de organisatie een goede deal met de slager gesloten heeft waardoor makkelijk meer vleesch bijgeleverd kan worden. We gaan loooooooooossss!.
Dat moest je wel. Gister heb ik gebeld naar de organisator om kaarten te fixen voor Dean en mijn vriendin, maar toen zij hij tegen mij dat de kaartverkoop zo goed gaat dat hij het niet bij kan benen. Als je nu belt zegt hij ook dat je ze aan de deur kunt kopen. Aanvankelijk moest je vooraf de kaarten kopen ivm de inkoop van het vlees, maar zoals ik al zei, hij legde me uit dat hij een deal heeft met de slager dat hij last minute nog tot maximaal 120 man aan vlees bij kan bestellenquote:Op woensdag 15 juli 2009 10:17 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Maar moet je die nog vooraf bestellen of niet?
Op de site staat dat je moet bellen en of mailen en dan cash betalen?
![]()
Of kan je gewoon langsgaan entre aftikken en feesten?
Zo ver is dat niet vliegen....quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:32 schreef Svyatagor het volgende:
Ik zou best willen, maar zit dit weekend in Londen.
Laat je het heel? Ik moet er volgende maand nog heenquote:Op woensdag 15 juli 2009 10:32 schreef Svyatagor het volgende:
Ik zou best willen, maar zit dit weekend in Londen.
Ik hoop het, ik ga met zes vrienden en vriendinnen die wel zin hebben in een feestje.quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:34 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Laat je het heel? Ik moet er volgende maand nog heen.
Bij mij was de topic ook verdwenenquote:Op woensdag 15 juli 2009 11:51 schreef Aresdreams het volgende:
hebben we weer eens last van een over actieve mod? gezien ik het topic ineens kwijt was bij MAT. maar witchfynder gaat dus met een stuk varken tussen de tanden geklemd op het podium staan bassen?
Nee, de BBQ wordt pas na onze gig aangezetquote:Op woensdag 15 juli 2009 11:51 schreef Aresdreams het volgende:
hebben we weer eens last van een over actieve mod? gezien ik het topic ineens kwijt was bij MAT. maar witchfynder gaat dus met een stuk varken tussen de tanden geklemd op het podium staan bassen?
dat is dan wel weer vervelendquote:Op woensdag 15 juli 2009 11:57 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nee, de BBQ wordt pas na onze gig aangezet![]()
.
Dat wordt dus laat ontbijtenquote:Op woensdag 15 juli 2009 11:57 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nee, de BBQ wordt pas na onze gig aangezet![]()
.
Een comboquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:25 schreef infp2009 het volgende:
(weet ik veel hoe dat heet).
Dat hadden we op het feest van Zwaard & Steen bij het Muiderslotquote:Op woensdag 15 juli 2009 12:07 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
dat is dan wel weer vervelend
zou ik ooit nog wel eens willen, een schransfeest in middeleeuwse stijl, met dus in het midden vna de grote kring een varken aan het spit
14:00 deur open, 14:30 wijquote:Op woensdag 15 juli 2009 12:01 schreef brother52 het volgende:
Hoe laat spelen jullie dan?
Ik moet er wel op tijd zijn natuurlijk.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:48 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat hadden we op het feest van Zwaard & Steen bij het Muiderslot.
Dat was die dag dat we geboekt waren daar te spelen, maar bij aankomst bleek dat ze over het hoofd hadden gezien dat een band luxe dingen nodig heeft zoals een podium, stroompunten en een PA. Oh ja en het regende soms... tent iemand?!. Geez.
Dank je, maar voor nu ben ik alleen op zoek naar advies.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:39 schreef brother52 het volgende:
Ik heb nog wel een MG combo staan die je misschien wel mag overnemen.
maar jullie zijn toch een folk bandje? die spelen toch op traditionele instrumenten?quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:48 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat hadden we op het feest van Zwaard & Steen bij het Muiderslot.
Dat was die dag dat we geboekt waren daar te spelen, maar bij aankomst bleek dat ze over het hoofd hadden gezien dat een band luxe dingen nodig heeft zoals een podium, stroompunten en een PA. Oh ja en het regende soms... tent iemand?!. Geez.
Of mijn (straks opgeknapte) Marshall 8040.quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:06 schreef infp2009 het volgende:
[..]
Dank je, maar voor nu ben ik alleen op zoek naar advies.
Maar goed een combo dus
Welnee, gewoon mijn cube60quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:37 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Of mijn (straks opgeknapte) Marshall 8040.
Ik ben op zoek naar een goede nylon-snarige akoestisch electrische gitaar met een cutaway. Voornamelijk om jazz, bossa nova en flamenco op te kunnen spelen. Ik beperk me niet tot een bepaalde regio, heb OV dus ik kan overal in Nederland wel terechtquote:Op donderdag 9 juli 2009 09:58 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
....
Muzikaza in Roermond heeft overigens ook wel aardig wat akoestische gitaartjes hangen, maar weet niet in wat voor klasse je zoekt en in welke regio.
Zijn er ook mensen hier die niet zelf een versterker te koop hebben die me enkel van advies willen voorzien?quote:
Ik zou inderdaad zeggen een Roland Cube of een Line6 Spider of een Vox Valvetronix. Dan kun je qua stijlen alle kanten op, het klinkt op lagere volumes ook prima en je kunt er ook een koptelefoon op aansluiten. Voor 200 euro zijn die zeker wel tweedehands te vinden.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:28 schreef infp2009 het volgende:
[..]
Zijn er ook mensen hier die niet zelf een versterker te koop hebben die me enkel van advies willen voorzien?
De truuk is om 'BBQ' te schrijven wanneer je TVP bedoeltquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:11 schreef guitarist het volgende:
Een kutmod heeft m'n TVP weer eens weggehaald.
Geen varkensrijger helaasquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:23 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ben jij de varkensrijger die dag?.
Wij zijn er al om 12u mét Dean, dus dat wordt een minimeet dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thanks!
Slechte keuze ... Maar ja Geld is ook handig af en toequote:Op woensdag 15 juli 2009 21:03 schreef Scary_Hairy het volgende:
Shredder nieuws.
Tony MacAlpine verhuist van Carvin naar Ibanez.
Wil je je gain/overdirve/distortion geheel uit de top halen of gebruik je pedalen of id. ?quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:25 schreef nightfall het volgende:
van de week ga ik wat versterkers naast elkaar leggen, wil van me'n rack af en een top,. op het lijstje van proberen staan:
engl invader 100
engl steve morse signature 100
bogner ecstacy
uiteraard zoek ik een strak metal geluid, zo weinig mogelijk "korrel" dus
iemand nog suggesties welke het proberen waard is?
als ik de bogner wil wordt het of doorsparen of 2dehands,. helaas zie ik beide engl's nog niet 2dehands opduiken
Sommige huizen hebben geen aansluiting op het stroom netwerk.quote:
Wat denk je waar ik zit? Als ik vergeet te remmen voor mijn huis lig ik in zee manquote:Op woensdag 15 juli 2009 22:50 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Sommige huizen hebben geen aansluiting op het stroom netwerk.
(Vooral in het noorden van het land)
ik gebruik geen pedalen,. hooguit een denoiser als het nodig is, en wat delay en reverb op me'n sologeluid,. maar daar hang ik mijn replifex voor tussen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:33 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Wil je je gain/overdirve/distortion geheel uit de top halen of gebruik je pedalen of id. ?
En definieer strak metal geluid eens met voorbeelden
* brother52 noteert: vrijdag zwembandjes meenemen, just in casequote:Op woensdag 15 juli 2009 22:54 schreef The_Dean het volgende:
Wat denk je waar ik zit? Als ik vergeet te remmen voor mijn huis lig ik in zee man
Oh wacht maar! Onze backstage is in de andere ruimte als waar onze kast is. Ik krijg je nog welquote:Op woensdag 15 juli 2009 18:13 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Geen varkensrijger helaas, je zal me vooral veel backstage zien samen met Marjo. Ik ben Marjo's kleine assistentje
M
ik hoef geen kopie van het exacte geluid van eerlijk gezegt, ik heb de bogner al eens gehoord en dat ding is zo veel breder dan welke mesa dan ook,. en voldoet ruim aan mijn eisen,. maar ik wil daar ook graag de engl's tegenover proberen, ben erg benieuwd,. wel jammer dat ik nog geen winkel heb kunnen vinden die ze alle 3 heeft,. het makkelijkste voor mij is denk ik naar peter verspuy voor de engl's en daarna door naar feetback voor de bogner,. kijk wel wat er nog meer staat.quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:35 schreef allsystemshalt het volgende:
[ afbeelding ]
Probeer deze eens je kan verschillende modules kopen die je geluid misschien kunnen benaderen
Er zitten podmeterknoppen op hoorquote:Op woensdag 15 juli 2009 23:49 schreef nightfall het volgende:
[..]
ik hoef geen kopie van het exacte geluid van eerlijk gezegt,
De knoppen op je POD?quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:02 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Er zitten podmeterknoppen op hoor![]()
wat voor versterker type is dat precies?quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:35 schreef allsystemshalt het volgende:
[ afbeelding ]
Probeer deze eens je kan verschillende modules kopen die je geluid misschien kunnen benaderen
idd, dat was hem, en google was weer vriendelijk, lijtk me toch best interesant die randall RM serrie dingen...quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:36 schreef The_Dean het volgende:
Heb zo'n vaag vermoeden dat dat een Randall RM100 is. En als het goed is zitten er buizen in.
Google is your friend.
Jij liever dan ik, nummers van Cynic waag ik me liever niet aan. Moet zeggen dat ik het tweede album nog maar 1 of 2 keer heb geluisterd, blijft me weinig van hangen. Ik ben ooit eens met "How could I" bezig geweest, maar erg ver ben ik daar nooit mee gekomenquote:Op donderdag 16 juli 2009 02:53 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Hoi![]()
Probeer op het moment deze solo te spelen:
Lukt alleen niet echt, ken em nog niet helemaal en kan niet op volledige snelheid spelen
ik snap ook nog altijd niet hoe ik met google en internet om moet gaanquote:Op donderdag 16 juli 2009 09:45 schreef Witchfynder het volgende:
Het is wel nuttig op zich, ze moeten die koters eens leren hoe met succes met internet om te gaan, maar die docenten weten het zelf niet.
Whehe, hoe herkenbaarquote:Op donderdag 16 juli 2009 09:45 schreef Witchfynder het volgende:
Het is wel nuttig op zich, ze moeten die koters eens leren hoe met succes met internet om te gaan, maar die docenten weten het zelf niet.
Ja, dat zijn de ergste! De mensen die de Computer Idee ofzo lezen en dan denken op niveau met ons een gesprek te voeren, zich totaal niet realiserende dat een bedrijfsomgeving heel anders is dan hun hobby pc'tje thuisquote:Op donderdag 16 juli 2009 11:15 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Whehe, hoe herkenbaarIk kom dus voor de ICT bij vele basisscholen, maar de kinderen kunnen heel vaak veel meer dan de docenten
En die docenten willen ook nooit iets aannemen, ze denken het altijd beter te weten... Vooral als ze het eens in een Computer Idee hebben gelezen
Hoe heet dit stuk? "Swinging HTML"?quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:28 schreef Rooligan het volgende:
Iemand van jullie gisteren nog naar Brian Setzer Orchestra geweest?
Ik stond redelijk vooraan en heb genoten! Ik speel al jaren (bas)partijen van Setzer, maar dit blies me helemaal weg. Om je een indruk te geven:
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/Ljx2UIiKVa4&hl=nl&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/Ljx2UIiKVa4&hl=nl&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
Godskl*re wat ben je snelquote:Op donderdag 16 juli 2009 11:29 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hoe heet dit stuk? "Swinging HTML"?.
Doe ik nog tussen het telefoneren, topdesken, documenten schrijven en collega's instructie geven inquote:Op donderdag 16 juli 2009 11:32 schreef Rooligan het volgende:
[..]
Godskl*re wat ben je snel![]()
Inmiddels aangepast
*noteertquote:Op donderdag 16 juli 2009 12:15 schreef Witchfynder het volgende:
Btw: als mensen hier "Anvil! The Story of Anvil" nog niet gezien hebben; doen! Echt een geweldige, interessante en confronterende documentaire.
Voor de n00bs; Anvil is een Canadese metalband die nooit echt doorgebroken is, maar sinds de jaren '80 wel een bijna legendarische reputatie opgebouwd hebben.
Ach Traced in Air is niet zo idioot moeilijk als Focus heb ik het idee, en tja... How Could I, das ook wel een extreem moeilijk nummerquote:Op donderdag 16 juli 2009 11:08 schreef Cynic het volgende:
[..]
Jij liever dan ik, nummers van Cynic waag ik me liever niet aan. Moet zeggen dat ik het tweede album nog maar 1 of 2 keer heb geluisterd, blijft me weinig van hangen. Ik ben ooit eens met "How could I" bezig geweest, maar erg ver ben ik daar nooit mee gekomen
Hun bekendste nummer is denk ik wel "Metal on Metal"quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:12 schreef brother52 het volgende:
Anvil, die naam komt me nog ergens vaag bekend voor.....
Hehquote:Op donderdag 16 juli 2009 11:29 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hoe heet dit stuk? "Swinging HTML"?.
Laten we met z'n allen in een kring gaan staan en mediteren voor mooi weerquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:19 schreef brother52 het volgende:
Hoezo, wie weet....
Het blijft gewoon droog!
Ik zal het zaterdag voorstellen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:10 schreef allsystemshalt het volgende:
Laten we met z'n allen in een kring gaan staan en mediteren voor mooi weer
Is er idd geval LOLZquote:Op donderdag 16 juli 2009 16:15 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik zal het zaterdag voorstellen.
Ik zie het ook al helemaal voor me
Daar ben ik sowieso bang voorquote:Op donderdag 16 juli 2009 17:17 schreef Witchfynder het volgende:
speel je misschien niet in de goede houding
Aambeeldquote:Op donderdag 16 juli 2009 12:15 schreef Witchfynder het volgende:
Btw: als mensen hier "Anvil! The Story of Anvil" nog niet gezien hebben; doen! Echt een geweldige, interessante en confronterende documentaire.
Voor de n00bs; Anvil is een Canadese metalband die nooit echt doorgebroken is, maar sinds de jaren '80 wel een bijna legendarische reputatie opgebouwd hebben.
Zelfportret?quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:10 schreef KaMo het volgende:
Roze Ukelele in tha house!
quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:01 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Waneer en waar is die bbq btw?
Loonslavernij is de uitdrukkingquote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:06 schreef Cynic het volgende:
zo, dat was weer een werkdag.
Ik moet toch een keer zo'n uitkering fixen want op deze manier kom ik helemaal niet aan gitaarspelen toe.
Waar je vervolgens geen tijd voor hebt om op te spelenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 07:37 schreef Aresdreams het volgende:
ach, met dat loon kan je uiteindelijk weer nieuwe gitaren kopen
Je zult maar vakantie hebbenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:06 schreef Cynic het volgende:
zo, dat was weer een werkdag.
Ik moet toch een keer zo'n uitkering fixen want op deze manier kom ik helemaal niet aan gitaarspelen toe.
Check!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:37 schreef Witchfynder het volgende:
Dean, vanavond tussen 18 en 19 ben ik even eten met Elaine (paar pandjes verder) dus dan ben ik even niet bereikbaar
. Als het goed is hangen Ivo en zo dan al bij BoB rond, maar eerder dan 1930 hoef je er echt niet te zijn, hoor
.
Als je het zo zegt klinkt het als werkquote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:03 schreef InTheDarkness het volgende:
[..]
Je zult maar vakantie hebben8 uur per dag gitaar spelen
Heb je dan nog steeds inspiratie?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:03 schreef InTheDarkness het volgende:
[..]
Had ik maar inspiratie om zo lang te spelen, voor mij is 3 kwartier al veelquote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:03 schreef InTheDarkness het volgende:
[..]
*Noted for future reference*quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:09 schreef InTheDarkness het volgende:
Ik oefen vooral akkoorden,hammer on's en pull off'sspeel tussen door wat (simpele) liedjes en neem ook wel tussen door een pauze omdat mijn handen en armen het anders niet trekken (haha
). Ik wil graag beter worden en dat gaat niet anders dan door veel oefenen ben ik bang
daarnaast "speel" ik nu bijna een jaar en speel alleen nog maar intro's en nummer's met een paar akkoorden omdat ik het druk heb met een studie,stage en feesten en ik wil nu toch wel eens echt gaan rocken
dus in de vakantie speel ik wat meer dan normaal om toch iets beter te worden.
Je doet je naam echt eerquote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:28 schreef Metalfreak het volgende:
Zometeen naar de Bluesnight in Roermonden morgen Jazznight
Ben benieuwd hoe dat speeltquote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:47 schreef allsystemshalt het volgende:![]()
Ik heb flatwounds besteld voor op m'n Es 335
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:45 schreef InTheDarkness het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe dat speeltheb er ook wel eens naar gekeken maar als ik het me goed herriner moest mijn topkam daar breder voor uitgevijld worden. Misschien als ik hem wat opknap dat ik het meepak
Tot zo'n 0.012 gaat het meestal zonder aanpassingen aan de topkam (wel zal je waarschijnlijk je halspen moeten aandraaien omdat de snaarspanning hoger wordt en je hals iets meer zal buigen).quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:29 schreef InTheDarkness het volgende:
Heb nu 0.009 past het dan wel ?ik voel me nu best een noob
Veel plezierquote:Op zaterdag 18 juli 2009 11:52 schreef Witchfynder het volgende:
Groeten van Dean en mij uit waterig Rotterdam! Met000000000000l!.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:21 schreef Vincpod het volgende:
Dean hij speelt lekker hoor![]()
![]()
Zeer waarschijnlijk ben je hem kwijt, we praten morgen verder
Zonder T-shirt mag ookquote:Op zondag 19 juli 2009 11:08 schreef allsystemshalt het volgende:
Pics van die chick !!!![]()
![]()
Wel in het T-shirt natuurlijk
Die had ze niet eens aanquote:Op zondag 19 juli 2009 11:08 schreef allsystemshalt het volgende:
Pics van die chick !!!![]()
![]()
Wel in het T-shirt natuurlijk
Dude, doe je toch even een weekje dubbele dienst? Ben je er een keer vanafquote:Op zondag 19 juli 2009 12:49 schreef Aresdreams het volgende:
jeej, werken op zondag
na vandaag nog 31 uur extra nodig voor spetember
ik wil ergens ook nog slapenquote:Op zondag 19 juli 2009 15:21 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dude, doe je toch even een weekje dubbele dienst? Ben je er een keer vanaf
Ross: You want me to go back to playing my Gibsons?quote:Op zondag 19 juli 2009 20:04 schreef Witchfynder het volgende:
Was wel leuk om een discussie te zien tussen Chris Bay van Freedom Call en Ross the Boss. Chris beweerde dat Ross' ESP Eclipses "like plastic" klinken en dat als je een LP wilt spelen, alleen Gibson good genoeg is. Ross reageerde met dat hij vindt dat zijn ESPs net zo goed klinken als Gibsons, maar dat hij geen zin heeft om die zware kutdingen de planeet rond te "schleppen". Ze zijn er niet uitgekomen samen.
Check GuitarPro 5.2quote:Op zondag 19 juli 2009 17:49 schreef Fip het volgende:
Zeg gitaarspelende Fokkertjes,
Ik ben een beginnend gitarist. Maar dan ook echt beginnend: ik kan akkoordjes spelen en wat simpele liedjes plukken, meer niet. Ik zou graag wat meer willen leren komen maar met willekeurig tabs van het internet plukken kom ik niet erg ver, heb ik gemerkt. Dus ben ik op zoek naar een degelijk liedjesboek, gewoon pop/rock/blues, akoestisch, liefst met tabs erbij (maar kan ook noten lezen), waarmee ik mezelf wat meer kan leren. Heeft iemand suggesties?
Tja alleen de prijs van die bakken is weer een obstakel....quote:Op zondag 19 juli 2009 22:37 schreef TeleluvR het volgende:
Go Mac!
Tell me about it...quote:Op zondag 19 juli 2009 22:39 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Tja alleen de prijs van die bakken is weer een obstakel....
Dat zou ook nog kunnen... maar toch denk ik aan een verkeerde techniek... die dude heeft eens twee weekjes een gitaar van me te leen gehad, en daar zag ik ook ineens die verschijnselen komen.quote:Op zondag 19 juli 2009 22:26 schreef TeleluvR het volgende:
Er lopen best wel wat mensen rond met verkeerde technieken. Wat ook mee kan spelen is simpelweg het gebruikte fretdraad. Ik heb in het verleden ook gitaren gehad waar ik het fretdraad zag verdwijnen terwijl ik ernaar keek, terwijl op de Gretsch al 42 jaar dezelfde frets op zitten!
Klinkt idd alsof hij gitaar speelt als een gewichthefferquote:Op zondag 19 juli 2009 22:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat zou ook nog kunnen... maar toch denk ik aan een verkeerde techniek... die dude heeft eens twee weekjes een gitaar van me te leen gehad, en daar zag ik ook ineens die verschijnselen komen.
Ja, bij die Yamaha van mij is dat ook, de vorige eigenaar had dat al gedaan, maar ik krijg dat niet voor elkaar. Net zoals hij maximaal een maand met een setje snaren deed omdat er elke keer een brak. Ik gebruikte toen exact dezelfde snaren op exact dezelfde gitaar en mij gebeurde dat niet...quote:Op zondag 19 juli 2009 22:26 schreef TeleluvR het volgende:
Er lopen best wel wat mensen rond met verkeerde technieken. Wat ook mee kan spelen is simpelweg het gebruikte fretdraad. Ik heb in het verleden ook gitaren gehad waar ik het fretdraad zag verdwijnen terwijl ik ernaar keek, terwijl op de Gretsch al 42 jaar dezelfde frets op zitten!
Noem er eens 10quote:Op zondag 19 juli 2009 23:48 schreef The_Dean het volgende:
Als het goed is zijn er meer fabrieken die fretwire maken.
Oh jah Warmoth die ken ik van de replacement necksquote:Op maandag 20 juli 2009 00:00 schreef brother52 het volgende:
Jescar, Stew-Mac en Warmoth zijn er al vast 3![]()
Oh en Roadgrill was tof
dat zag ik!quote:Op zondag 19 juli 2009 20:06 schreef TeleluvR het volgende:
Dat Gibsons zware kutdingen zijn is al bijna meer een feit dan een mening...
Ik doe ook ongev. een maand met een setje snaren ongeveer hoor. Maar dat is meer omdat ze dan gewoon aan vervanging nodig zijn vanwege veel spelen. Snaren breken is alweer tijdje geleden dat mij dat gebeurd isquote:Op zondag 19 juli 2009 23:24 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja, bij die Yamaha van mij is dat ook, de vorige eigenaar had dat al gedaan, maar ik krijg dat niet voor elkaar. Net zoals hij maximaal een maand met een setje snaren deed omdat er elke keer een brak. Ik gebruikte toen exact dezelfde snaren op exact dezelfde gitaar en mij gebeurde dat niet...
So sue me...quote:
Ik snap uberhaupt niet waarom je em kwijt zou willen!quote:
Nou willen is een groot woord, ik gebruik 'm amper. En ik kan het geld wel gebruiken dus tja.... Keuzes maken..quote:Op maandag 20 juli 2009 12:08 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik snap uberhaupt niet waarom je em kwijt zou willen!
Is goedquote:Op maandag 20 juli 2009 11:44 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik heb het geld nog niet.![]()
Maar ik moet binnenkort eerst maar eens naar Tonika in Groningen om ook die gitaar uit te proberen en dan zien we wel wat eruit komt.
Vorige week ben ik nog bij Tonika geweest en ik ben er achter gekomen dat snaren daar belachelijk duur zijn.quote:Op maandag 20 juli 2009 11:44 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik heb het geld nog niet.![]()
Maar ik moet binnenkort eerst maar eens naar Tonika in Groningen om ook die gitaar uit te proberen en dan zien we wel wat eruit komt.
Welke had je ook alweer? Die met de witte body of die met de zwarte body?quote:
28 euro/10 setjes... good ol' US of A...quote:Op maandag 20 juli 2009 13:05 schreef brother52 het volgende:
Damn, ik betaal meestal 40 euro voor 10 setjes.
Dat.quote:Op maandag 20 juli 2009 15:39 schreef TeleluvR het volgende:
Altijd snaren op voorraad hier, als ze vervangen moeten worden dan wil ik dat gelijk kunnen doen!
quote:
Dan heb je er toch ook best wel veel te veel voor betaald, dat ding is toch overal nieuw ruim onder de 1000???quote:Op maandag 20 juli 2009 21:02 schreef -Menn0- het volgende:
Nee dat is me iets te laagKoste mij in November 1200
Volgens mij was het 1200 maar nu ga ik ook twijfelen ...quote:Op maandag 20 juli 2009 21:08 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dan heb je er toch ook best wel veel te veel voor betaald, dat ding is toch overal nieuw ruim onder de 1000???
Niet echt. maar we zitten nu in de studio en ik ga nu wat investeren zodat m'n live geluid ook wat beter wordt. (de plaat wordt vetquote:
Koop een toffe:quote:Op maandag 20 juli 2009 21:37 schreef guitarist het volgende:
[..]
Niet echt. maar we zitten nu in de studio en ik ga nu wat investeren zodat m'n live geluid ook wat beter wordt. (de plaat wordt vet)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sure 'nuff 'n Yes I Do
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
FOK!kers maken muziek.
quote:Op maandag 20 juli 2009 21:27 schreef TeleluvR het volgende:
Gitaarprijzen zijn aardig raar aan het doen, maar je zou best wel gelijk kunnen hebben...
teh fuckquote:Op maandag 20 juli 2009 21:36 schreef guitarist het volgende:
869 euro nieuw! http://www.groove-factory(...)at-black-p-8083.html
Kortom, houden... en wachten tot ie dood is!quote:
quote:Op maandag 20 juli 2009 21:42 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Koop een toffe:
- PRS Santana SE
- Samick Jazzer
- Ibanez LP Custom
- Squier Pro Tone Thinline
En je bent weer helemaal 'the man'!Heb je een foto van die PRS?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4 online: micro_nl
quote:
quote:Op maandag 20 juli 2009 21:42 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Koop een toffe:
- PRS Santana SE
- Samick Jazzer
- Ibanez LP Custom
- Squier Pro Tone Thinline
En je bent weer helemaal 'the man'!Heb je wat handel staan Tele?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Info over die Ibanez?
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Er moet wat weg ja... Simpelweg overstock, met pijn in het hart... ik verkoop zelfs een tele, moet je nagaan!quote:Op maandag 20 juli 2009 22:22 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heb je wat handel staan Tele?
Info over die Ibanez?
Je hebt al antwoord terug, maar heel blij zul je er wellicht niet van worden...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |