28 euro/10 setjes... good ol' US of A...quote:Op maandag 20 juli 2009 13:05 schreef brother52 het volgende:
Damn, ik betaal meestal 40 euro voor 10 setjes.
Dat.quote:Op maandag 20 juli 2009 15:39 schreef TeleluvR het volgende:
Altijd snaren op voorraad hier, als ze vervangen moeten worden dan wil ik dat gelijk kunnen doen!
quote:
Dan heb je er toch ook best wel veel te veel voor betaald, dat ding is toch overal nieuw ruim onder de 1000???quote:Op maandag 20 juli 2009 21:02 schreef -Menn0- het volgende:
Nee dat is me iets te laagKoste mij in November 1200
Volgens mij was het 1200 maar nu ga ik ook twijfelen ...quote:Op maandag 20 juli 2009 21:08 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dan heb je er toch ook best wel veel te veel voor betaald, dat ding is toch overal nieuw ruim onder de 1000???
Niet echt. maar we zitten nu in de studio en ik ga nu wat investeren zodat m'n live geluid ook wat beter wordt. (de plaat wordt vetquote:
Koop een toffe:quote:Op maandag 20 juli 2009 21:37 schreef guitarist het volgende:
[..]
Niet echt. maar we zitten nu in de studio en ik ga nu wat investeren zodat m'n live geluid ook wat beter wordt. (de plaat wordt vet)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sure 'nuff 'n Yes I Do
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
FOK!kers maken muziek.
quote:Op maandag 20 juli 2009 21:27 schreef TeleluvR het volgende:
Gitaarprijzen zijn aardig raar aan het doen, maar je zou best wel gelijk kunnen hebben...
teh fuckquote:Op maandag 20 juli 2009 21:36 schreef guitarist het volgende:
869 euro nieuw! http://www.groove-factory(...)at-black-p-8083.html
Kortom, houden... en wachten tot ie dood is!quote:
quote:Op maandag 20 juli 2009 21:42 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Koop een toffe:
- PRS Santana SE
- Samick Jazzer
- Ibanez LP Custom
- Squier Pro Tone Thinline
En je bent weer helemaal 'the man'!Heb je een foto van die PRS?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4 online: micro_nl
quote:
quote:Op maandag 20 juli 2009 21:42 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Koop een toffe:
- PRS Santana SE
- Samick Jazzer
- Ibanez LP Custom
- Squier Pro Tone Thinline
En je bent weer helemaal 'the man'!Heb je wat handel staan Tele?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Info over die Ibanez?
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Er moet wat weg ja... Simpelweg overstock, met pijn in het hart... ik verkoop zelfs een tele, moet je nagaan!quote:Op maandag 20 juli 2009 22:22 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heb je wat handel staan Tele?
Info over die Ibanez?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |