Volgende keer een meeting organiseren waar nóg meer mensen komen zodat we een nóg vollere foto in de OP kunnen zettenquote:
Als je vrijdag vrij hebt kan je ook mooi naar Brothers Of Beer (Leiden)quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:22 schreef brother52 het volgende:
Ik zal eens kijken of ik vrijdag vrij kan krijgen, misschien kom ik dan zaterdag ook wel naar Roadgrill
Ja, bruut!quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:22 schreef brother52 het volgende:
Ik zal eens kijken of ik vrijdag vrij kan krijgen, misschien kom ik dan zaterdag ook wel naar Roadgrill
Wel een leuke kroeg, maar ik denk dat we er nog vaker zullen spelenquote:Op woensdag 15 juli 2009 09:35 schreef brother52 het volgende:
Geregeld![]()
Brothers of Beer gaat vrijdag niet lukken, dan zit ik bij mijn ouders (ipv zaterdag dus).
Zie bovenquote:Op woensdag 15 juli 2009 09:35 schreef brother52 het volgende:
Hoe kom ik trouwens aan een kaartje voor Roadgrill?
Zetten we er voor jou een deur neerquote:Op woensdag 15 juli 2009 10:04 schreef brother52 het volgende:
Wacht even, er kunnen kaarten aan de deur gekocht worden en de locatie is een parkinglot.
Dat gaat nog moeilijk worden.
Maar moet je die nog vooraf bestellen of niet?quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:35 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja, bruut!
Er kunnen nu gelukkig kaarten aan de deur gekocht worden, omdat de organisatie een goede deal met de slager gesloten heeft waardoor makkelijk meer vleesch bijgeleverd kan worden. We gaan loooooooooossss!.
Dat moest je wel. Gister heb ik gebeld naar de organisator om kaarten te fixen voor Dean en mijn vriendin, maar toen zij hij tegen mij dat de kaartverkoop zo goed gaat dat hij het niet bij kan benen. Als je nu belt zegt hij ook dat je ze aan de deur kunt kopen. Aanvankelijk moest je vooraf de kaarten kopen ivm de inkoop van het vlees, maar zoals ik al zei, hij legde me uit dat hij een deal heeft met de slager dat hij last minute nog tot maximaal 120 man aan vlees bij kan bestellenquote:Op woensdag 15 juli 2009 10:17 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Maar moet je die nog vooraf bestellen of niet?
Op de site staat dat je moet bellen en of mailen en dan cash betalen?
![]()
Of kan je gewoon langsgaan entre aftikken en feesten?
Zo ver is dat niet vliegen....quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:32 schreef Svyatagor het volgende:
Ik zou best willen, maar zit dit weekend in Londen.
Laat je het heel? Ik moet er volgende maand nog heenquote:Op woensdag 15 juli 2009 10:32 schreef Svyatagor het volgende:
Ik zou best willen, maar zit dit weekend in Londen.
Ik hoop het, ik ga met zes vrienden en vriendinnen die wel zin hebben in een feestje.quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:34 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Laat je het heel? Ik moet er volgende maand nog heen.
Bij mij was de topic ook verdwenenquote:Op woensdag 15 juli 2009 11:51 schreef Aresdreams het volgende:
hebben we weer eens last van een over actieve mod? gezien ik het topic ineens kwijt was bij MAT. maar witchfynder gaat dus met een stuk varken tussen de tanden geklemd op het podium staan bassen?
Nee, de BBQ wordt pas na onze gig aangezetquote:Op woensdag 15 juli 2009 11:51 schreef Aresdreams het volgende:
hebben we weer eens last van een over actieve mod? gezien ik het topic ineens kwijt was bij MAT. maar witchfynder gaat dus met een stuk varken tussen de tanden geklemd op het podium staan bassen?
dat is dan wel weer vervelendquote:Op woensdag 15 juli 2009 11:57 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nee, de BBQ wordt pas na onze gig aangezet![]()
.
Dat wordt dus laat ontbijtenquote:Op woensdag 15 juli 2009 11:57 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nee, de BBQ wordt pas na onze gig aangezet![]()
.
Een comboquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:25 schreef infp2009 het volgende:
(weet ik veel hoe dat heet).
Dat hadden we op het feest van Zwaard & Steen bij het Muiderslotquote:Op woensdag 15 juli 2009 12:07 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
dat is dan wel weer vervelend
zou ik ooit nog wel eens willen, een schransfeest in middeleeuwse stijl, met dus in het midden vna de grote kring een varken aan het spit
14:00 deur open, 14:30 wijquote:Op woensdag 15 juli 2009 12:01 schreef brother52 het volgende:
Hoe laat spelen jullie dan?
Ik moet er wel op tijd zijn natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |