Volgende keer een meeting organiseren waar nóg meer mensen komen zodat we een nóg vollere foto in de OP kunnen zettenquote:
Als je vrijdag vrij hebt kan je ook mooi naar Brothers Of Beer (Leiden)quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:22 schreef brother52 het volgende:
Ik zal eens kijken of ik vrijdag vrij kan krijgen, misschien kom ik dan zaterdag ook wel naar Roadgrill
Ja, bruut!quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:22 schreef brother52 het volgende:
Ik zal eens kijken of ik vrijdag vrij kan krijgen, misschien kom ik dan zaterdag ook wel naar Roadgrill
Wel een leuke kroeg, maar ik denk dat we er nog vaker zullen spelenquote:Op woensdag 15 juli 2009 09:35 schreef brother52 het volgende:
Geregeld![]()
Brothers of Beer gaat vrijdag niet lukken, dan zit ik bij mijn ouders (ipv zaterdag dus).
Zie bovenquote:Op woensdag 15 juli 2009 09:35 schreef brother52 het volgende:
Hoe kom ik trouwens aan een kaartje voor Roadgrill?
Zetten we er voor jou een deur neerquote:Op woensdag 15 juli 2009 10:04 schreef brother52 het volgende:
Wacht even, er kunnen kaarten aan de deur gekocht worden en de locatie is een parkinglot.
Dat gaat nog moeilijk worden.
Maar moet je die nog vooraf bestellen of niet?quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:35 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja, bruut!
Er kunnen nu gelukkig kaarten aan de deur gekocht worden, omdat de organisatie een goede deal met de slager gesloten heeft waardoor makkelijk meer vleesch bijgeleverd kan worden. We gaan loooooooooossss!.
Dat moest je wel. Gister heb ik gebeld naar de organisator om kaarten te fixen voor Dean en mijn vriendin, maar toen zij hij tegen mij dat de kaartverkoop zo goed gaat dat hij het niet bij kan benen. Als je nu belt zegt hij ook dat je ze aan de deur kunt kopen. Aanvankelijk moest je vooraf de kaarten kopen ivm de inkoop van het vlees, maar zoals ik al zei, hij legde me uit dat hij een deal heeft met de slager dat hij last minute nog tot maximaal 120 man aan vlees bij kan bestellenquote:Op woensdag 15 juli 2009 10:17 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Maar moet je die nog vooraf bestellen of niet?
Op de site staat dat je moet bellen en of mailen en dan cash betalen?
![]()
Of kan je gewoon langsgaan entre aftikken en feesten?
Zo ver is dat niet vliegen....quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:32 schreef Svyatagor het volgende:
Ik zou best willen, maar zit dit weekend in Londen.
Laat je het heel? Ik moet er volgende maand nog heenquote:Op woensdag 15 juli 2009 10:32 schreef Svyatagor het volgende:
Ik zou best willen, maar zit dit weekend in Londen.
Ik hoop het, ik ga met zes vrienden en vriendinnen die wel zin hebben in een feestje.quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:34 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Laat je het heel? Ik moet er volgende maand nog heen.
Bij mij was de topic ook verdwenenquote:Op woensdag 15 juli 2009 11:51 schreef Aresdreams het volgende:
hebben we weer eens last van een over actieve mod? gezien ik het topic ineens kwijt was bij MAT. maar witchfynder gaat dus met een stuk varken tussen de tanden geklemd op het podium staan bassen?
Nee, de BBQ wordt pas na onze gig aangezetquote:Op woensdag 15 juli 2009 11:51 schreef Aresdreams het volgende:
hebben we weer eens last van een over actieve mod? gezien ik het topic ineens kwijt was bij MAT. maar witchfynder gaat dus met een stuk varken tussen de tanden geklemd op het podium staan bassen?
dat is dan wel weer vervelendquote:Op woensdag 15 juli 2009 11:57 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nee, de BBQ wordt pas na onze gig aangezet![]()
.
Dat wordt dus laat ontbijtenquote:Op woensdag 15 juli 2009 11:57 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nee, de BBQ wordt pas na onze gig aangezet![]()
.
Een comboquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:25 schreef infp2009 het volgende:
(weet ik veel hoe dat heet).
Dat hadden we op het feest van Zwaard & Steen bij het Muiderslotquote:Op woensdag 15 juli 2009 12:07 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
dat is dan wel weer vervelend
zou ik ooit nog wel eens willen, een schransfeest in middeleeuwse stijl, met dus in het midden vna de grote kring een varken aan het spit
14:00 deur open, 14:30 wijquote:Op woensdag 15 juli 2009 12:01 schreef brother52 het volgende:
Hoe laat spelen jullie dan?
Ik moet er wel op tijd zijn natuurlijk.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:48 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat hadden we op het feest van Zwaard & Steen bij het Muiderslot.
Dat was die dag dat we geboekt waren daar te spelen, maar bij aankomst bleek dat ze over het hoofd hadden gezien dat een band luxe dingen nodig heeft zoals een podium, stroompunten en een PA. Oh ja en het regende soms... tent iemand?!. Geez.
Dank je, maar voor nu ben ik alleen op zoek naar advies.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:39 schreef brother52 het volgende:
Ik heb nog wel een MG combo staan die je misschien wel mag overnemen.
maar jullie zijn toch een folk bandje? die spelen toch op traditionele instrumenten?quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:48 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat hadden we op het feest van Zwaard & Steen bij het Muiderslot.
Dat was die dag dat we geboekt waren daar te spelen, maar bij aankomst bleek dat ze over het hoofd hadden gezien dat een band luxe dingen nodig heeft zoals een podium, stroompunten en een PA. Oh ja en het regende soms... tent iemand?!. Geez.
Of mijn (straks opgeknapte) Marshall 8040.quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:06 schreef infp2009 het volgende:
[..]
Dank je, maar voor nu ben ik alleen op zoek naar advies.
Maar goed een combo dus
Welnee, gewoon mijn cube60quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:37 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Of mijn (straks opgeknapte) Marshall 8040.
Ik ben op zoek naar een goede nylon-snarige akoestisch electrische gitaar met een cutaway. Voornamelijk om jazz, bossa nova en flamenco op te kunnen spelen. Ik beperk me niet tot een bepaalde regio, heb OV dus ik kan overal in Nederland wel terechtquote:Op donderdag 9 juli 2009 09:58 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
....
Muzikaza in Roermond heeft overigens ook wel aardig wat akoestische gitaartjes hangen, maar weet niet in wat voor klasse je zoekt en in welke regio.
Zijn er ook mensen hier die niet zelf een versterker te koop hebben die me enkel van advies willen voorzien?quote:
Ik zou inderdaad zeggen een Roland Cube of een Line6 Spider of een Vox Valvetronix. Dan kun je qua stijlen alle kanten op, het klinkt op lagere volumes ook prima en je kunt er ook een koptelefoon op aansluiten. Voor 200 euro zijn die zeker wel tweedehands te vinden.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:28 schreef infp2009 het volgende:
[..]
Zijn er ook mensen hier die niet zelf een versterker te koop hebben die me enkel van advies willen voorzien?
De truuk is om 'BBQ' te schrijven wanneer je TVP bedoeltquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:11 schreef guitarist het volgende:
Een kutmod heeft m'n TVP weer eens weggehaald.
Geen varkensrijger helaasquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:23 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ben jij de varkensrijger die dag?.
Wij zijn er al om 12u mét Dean, dus dat wordt een minimeet dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thanks!
Slechte keuze ... Maar ja Geld is ook handig af en toequote:Op woensdag 15 juli 2009 21:03 schreef Scary_Hairy het volgende:
Shredder nieuws.
Tony MacAlpine verhuist van Carvin naar Ibanez.
Wil je je gain/overdirve/distortion geheel uit de top halen of gebruik je pedalen of id. ?quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:25 schreef nightfall het volgende:
van de week ga ik wat versterkers naast elkaar leggen, wil van me'n rack af en een top,. op het lijstje van proberen staan:
engl invader 100
engl steve morse signature 100
bogner ecstacy
uiteraard zoek ik een strak metal geluid, zo weinig mogelijk "korrel" dus
iemand nog suggesties welke het proberen waard is?
als ik de bogner wil wordt het of doorsparen of 2dehands,. helaas zie ik beide engl's nog niet 2dehands opduiken
Sommige huizen hebben geen aansluiting op het stroom netwerk.quote:
Wat denk je waar ik zit? Als ik vergeet te remmen voor mijn huis lig ik in zee manquote:Op woensdag 15 juli 2009 22:50 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Sommige huizen hebben geen aansluiting op het stroom netwerk.
(Vooral in het noorden van het land)
ik gebruik geen pedalen,. hooguit een denoiser als het nodig is, en wat delay en reverb op me'n sologeluid,. maar daar hang ik mijn replifex voor tussen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:33 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Wil je je gain/overdirve/distortion geheel uit de top halen of gebruik je pedalen of id. ?
En definieer strak metal geluid eens met voorbeelden
* brother52 noteert: vrijdag zwembandjes meenemen, just in casequote:Op woensdag 15 juli 2009 22:54 schreef The_Dean het volgende:
Wat denk je waar ik zit? Als ik vergeet te remmen voor mijn huis lig ik in zee man
Oh wacht maar! Onze backstage is in de andere ruimte als waar onze kast is. Ik krijg je nog welquote:Op woensdag 15 juli 2009 18:13 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Geen varkensrijger helaas, je zal me vooral veel backstage zien samen met Marjo. Ik ben Marjo's kleine assistentje
M
ik hoef geen kopie van het exacte geluid van eerlijk gezegt, ik heb de bogner al eens gehoord en dat ding is zo veel breder dan welke mesa dan ook,. en voldoet ruim aan mijn eisen,. maar ik wil daar ook graag de engl's tegenover proberen, ben erg benieuwd,. wel jammer dat ik nog geen winkel heb kunnen vinden die ze alle 3 heeft,. het makkelijkste voor mij is denk ik naar peter verspuy voor de engl's en daarna door naar feetback voor de bogner,. kijk wel wat er nog meer staat.quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:35 schreef allsystemshalt het volgende:
[ afbeelding ]
Probeer deze eens je kan verschillende modules kopen die je geluid misschien kunnen benaderen
Er zitten podmeterknoppen op hoorquote:Op woensdag 15 juli 2009 23:49 schreef nightfall het volgende:
[..]
ik hoef geen kopie van het exacte geluid van eerlijk gezegt,
De knoppen op je POD?quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:02 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Er zitten podmeterknoppen op hoor![]()
wat voor versterker type is dat precies?quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:35 schreef allsystemshalt het volgende:
[ afbeelding ]
Probeer deze eens je kan verschillende modules kopen die je geluid misschien kunnen benaderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |