Hmm oke, maar, ik heb toch liever een stack (staat mooi in mn kamer weet je) zijn die er degelijke (Tweedehandse) voor 370-400 euro? En die ik in mn op heb staan, is die iets? Voor de VAlvestate kon ik even niet kijken marktplaats ligt eruitquote:Op donderdag 16 juli 2009 01:22 schreef CasB het volgende:
Geen Fender, maar juist een Gibson SG/Les Paul, voor een vetter rocksound.
En als versterker zou ik kijken naar een 2e hands Marshall Valvestate ofzo.
Misschien een tweedehandse?quote:Op donderdag 16 juli 2009 01:27 schreef CasB het volgende:
Nou, dat is wel een stack, maar die is maar 60cm hoog ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
quote:
Dat vroeg TS nietquote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:11 schreef The_Dean het volgende:
Koop nou maar gewoon een V.
[ afbeelding ]
Zittend op een V spelen is echt onmogelijk in mijn ervaringquote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:25 schreef InTheDarkness het volgende:
[..]
Dat vroeg TS niet
Offtopic: Hoe speelt zo'n V nou ? Zit daar niets bij in de weg als je zittend speelt ?
quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:57 schreef triple_A het volgende:
precies, een les paul of een sg zijn allebei goed voor de muziekstijl die je omschrijft.
telecasters klinken minder dik, kan werken maar is wss niet het geluid wat je zoekt.
en wat versterker betreft; wil je die ook gaan gebruiken in de oefenruimte of op het podium?
het is namelijk zwaar overdreven om een marshall stack in je kamer te hebben, en die van 380euro lijkt me niet echt aan te raden als je na gaat dat je voor dat geld ook een hele goede tweedehands buizen amp kunt kopen.
SG + overstuurde buizenamp = ACDC sound
en dan een distortion pedaaltje erbij voor het zwaardere werk. done
Nee hoor, aan beide kanten van je been een vleugelquote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:25 schreef InTheDarkness het volgende:
[..]
Dat vroeg TS niet
Offtopic: Hoe speelt zo'n V nou ? Zit daar niets bij in de weg als je zittend speelt ?
Dan ligt ie op m'n verkeerde been dat vind ik maar irritantquote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:05 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee hoor, aan beide kanten van je been een vleugel
Zet je hem op je andere beenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:09 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dan ligt ie op m'n verkeerde been dat vind ik maar irritant
Op je derde been bedoel je?quote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:42 schreef Farenji het volgende:
[..]
Op je derde been bedoel je?
Een Flying V is een gedrocht dat in een museum thuishoort. Het is heel soms geinig als showelement maar het hoort niet in de handen van beginnende gitaristen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |