Tja alleen de prijs van die bakken is weer een obstakel....quote:Op zondag 19 juli 2009 22:37 schreef TeleluvR het volgende:
Go Mac!
Tell me about it...quote:Op zondag 19 juli 2009 22:39 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Tja alleen de prijs van die bakken is weer een obstakel....
Dat zou ook nog kunnen... maar toch denk ik aan een verkeerde techniek... die dude heeft eens twee weekjes een gitaar van me te leen gehad, en daar zag ik ook ineens die verschijnselen komen.quote:Op zondag 19 juli 2009 22:26 schreef TeleluvR het volgende:
Er lopen best wel wat mensen rond met verkeerde technieken. Wat ook mee kan spelen is simpelweg het gebruikte fretdraad. Ik heb in het verleden ook gitaren gehad waar ik het fretdraad zag verdwijnen terwijl ik ernaar keek, terwijl op de Gretsch al 42 jaar dezelfde frets op zitten!
Klinkt idd alsof hij gitaar speelt als een gewichthefferquote:Op zondag 19 juli 2009 22:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat zou ook nog kunnen... maar toch denk ik aan een verkeerde techniek... die dude heeft eens twee weekjes een gitaar van me te leen gehad, en daar zag ik ook ineens die verschijnselen komen.
Ja, bij die Yamaha van mij is dat ook, de vorige eigenaar had dat al gedaan, maar ik krijg dat niet voor elkaar. Net zoals hij maximaal een maand met een setje snaren deed omdat er elke keer een brak. Ik gebruikte toen exact dezelfde snaren op exact dezelfde gitaar en mij gebeurde dat niet...quote:Op zondag 19 juli 2009 22:26 schreef TeleluvR het volgende:
Er lopen best wel wat mensen rond met verkeerde technieken. Wat ook mee kan spelen is simpelweg het gebruikte fretdraad. Ik heb in het verleden ook gitaren gehad waar ik het fretdraad zag verdwijnen terwijl ik ernaar keek, terwijl op de Gretsch al 42 jaar dezelfde frets op zitten!
Noem er eens 10quote:Op zondag 19 juli 2009 23:48 schreef The_Dean het volgende:
Als het goed is zijn er meer fabrieken die fretwire maken.
Oh jah Warmoth die ken ik van de replacement necksquote:Op maandag 20 juli 2009 00:00 schreef brother52 het volgende:
Jescar, Stew-Mac en Warmoth zijn er al vast 3![]()
Oh en Roadgrill was tof
dat zag ik!quote:Op zondag 19 juli 2009 20:06 schreef TeleluvR het volgende:
Dat Gibsons zware kutdingen zijn is al bijna meer een feit dan een mening...
Ik doe ook ongev. een maand met een setje snaren ongeveer hoor. Maar dat is meer omdat ze dan gewoon aan vervanging nodig zijn vanwege veel spelen. Snaren breken is alweer tijdje geleden dat mij dat gebeurd isquote:Op zondag 19 juli 2009 23:24 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja, bij die Yamaha van mij is dat ook, de vorige eigenaar had dat al gedaan, maar ik krijg dat niet voor elkaar. Net zoals hij maximaal een maand met een setje snaren deed omdat er elke keer een brak. Ik gebruikte toen exact dezelfde snaren op exact dezelfde gitaar en mij gebeurde dat niet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |