quote:Blonde haren, blauwe ogen
Uit een volendams inteelt hol geslopen
Kwam hij voor m'n ruitje staan en zei
"Graag een kaartje van vijf euro
Voor de film van vanavond"
Ik vroeg "waarom ga je niet met mij"
En dit is wat hij zei
Even aan Gerda vragen
Ik zweer je dat hij dat zei
Hij lachte er niet eens bij
Even aan Gerda vragen
Dat is toch uit de tijd gast
Je ma houd toch niet je handje vast?
En hij keek me aan
't Was meteen gedaan,
Vanaf toen alles voor 'n paling
Nou dat kom je maar weinig tegen
Zo'n kerel verdiend geen zegen
Ik dacht dat 't was uitgestorven
maar zijn moeder heeft een afspraak met SBS6 morgen
Hij moet ook al voor twaalf uur thuis zijn
Want anders hing Gerda alweer aan de lijn
Jantje, Jantje
Hij drinkt enkel maar Aldi limonade
Die ik dan voor hem mocht gaan halen
Ik deed zelfs zijn was
En met Liza in zijn bed was hij totaal in zijn sas
Zelfs zijn condoom hield ik nog voor hem open
Ja, ik ga zelfs met zijn inboedel lopen
Jantje, Jantje
En hij keek me aan,
'T was meteen gedaan,
Vanaf toen alles voor 'n paling
Die vecht waarschijnlijk ook voor zijn kinderen...quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:17 schreef P.F het volgende:Dit topic is al leuk, maar die reacties van m'n ouders er bij, m'n vader die er ook zelfs boos om wordt
!
Een molton klinkt echt als een kartonnen plank of zoquote:Op woensdag 15 juli 2009 11:25 schreef Laureline het volgende:
"Mijn kind ligt hier op een molton te slapen!"![]()
![]()
![]()
Alsof het om een 4-jarige met moltonallergie gaat. O, o, mijn hart breekt hier.
Hoe lang is Y al weg? Dan kunnen we hooguit concluderen dat Jan een luie donder is, ik bedoel... er is zo een wehkampje besteld en in huis hoor.quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:25 schreef Laureline het volgende:
"Mijn kind ligt hier op een molton te slapen!"![]()
![]()
![]()
Alsof het om een 4-jarige met moltonallergie gaat. O, o, mijn hart breekt hier.
Die bloemen had ze zelf besteld? Waarom zou ze die dan op een hoop flikkeren?quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:29 schreef Laureline het volgende:
Als ik Yolanthe was had ik al die zijden bloemen op één grote hoop op het bed geflikkerd en de molton ook nog meegenomen![]()
En PF, een molton is een soort zacht dik katoenen laagje tussen je matras en je onderlaken, beetje ouderwetse manier van bed opmaken.
Ze werkt bij Bart Smit. Op het hoofdkantoor.quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:31 schreef P.F het volgende:
M'n moeder: Jaaa.. ze heeft al die bonnetje geteld
M'n vader: jahaa.. 6 weken lang.. NA haar werk
Ik: *vragende blik* werk?
M'n moeder: jahaa... tis wat hè, dat garnalen pellen en dan NOG al die bonnetjes uitzoeken
M'n vader: jahaaa. garnalen pellen, bonnetjes uitzoeken en dan al die kleding nog wassen en in z'n kast hangenEn die beweren nooit naar shownieuws/die campingzender te kijken/etc
Ze zijn door de mand gevallen!!
Nee, leek mij wel een mooi symbolisch gebaar. Het hele huis leeg, op 1 bed bedolven onder de nepbloemen na. Daar! En dan kon Jan er slapeloos op liggen huilenquote:Op woensdag 15 juli 2009 11:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Die bloemen had ze zelf besteld? Waarom zou ze die dan op een hoop flikkeren?
Die logica ontgaat me even?
Oh wacht, met de molton als een soort draagzak bedoel je?
Mijn vermoeden is dat er in Volendam poetsregels zijn.quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:01 schreef Loveless85 het volgende:
Wat een sneuigheid, zitten klagen over dat er niemand van de Cabau'tjes kwam poetsen
Als wat? Spuugdoekjestester?quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ze werkt bij Bart Smit. Op het hoofdkantoor.
Dat had ze echt nooit gedaan, aangezien ze zelf zo dol was op die zijden kutbloemen dat ze voor 2000 euro aan die zooi besteld hadquote:Op woensdag 15 juli 2009 11:39 schreef Laureline het volgende:
[..]
Nee, leek mij wel een mooi symbolisch gebaar. Het hele huis leeg, op 1 bed bedolven onder de nepbloemen na. Daar! En dan kon Jan er slapeloos op liggen huilen
"Dan laat je de rest toch gewaun in het plestik ligge? Maar nee hoor, sai moest ze allemaal gewasse hebbe"quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:33 schreef P.F het volgende:
En van de 150 gastendoekjes - die ze allemaal zelf heeft moeten wassen, ze zei: ik kan er toch ook eerst 50 wassen? Dus ja toen heb ik ze allemaal geteld.. Maar ja, Jan kreeg nu eenmaal veel vrienden en familie over de vloer - waren er nog maar 10 over![]()
Gelukkig woon jij ook nog thuis bij mammiequote:Op woensdag 15 juli 2009 11:26 schreef P.F het volgende:
[..]
Een molton klinkt echt als een kartonnen plank of zoWat is het?
Nee hoorquote:Op woensdag 15 juli 2009 11:40 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Gelukkig woon jij ook nog thuis bij mammie
Dit lijkt meer op Zaaiii dan op Volendams heurrrrrrr.quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:40 schreef Laureline het volgende:
[..]
"Dan laat je de rest toch gewaun in het plestik ligge? Maar nee hoor, sai moest ze allemaal gewasse hebbe"
Ik heb niet eens zo'n ding meer, correct me if I'm wrong, maar dat doe je toch vooral bij kleine kinderen óf incontinente oma'squote:Op woensdag 15 juli 2009 11:42 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee hoorIk woon alleen
Ik ben bij m'n ouders op bezoek
Ik heb een ikea matras, daarover een hoeslaken? en dan een ikea dekbed met dekbed hoes. En een matrasbeschermer ga ik nog kopenMaarrrrr is dat dan een molton
![]()
![]()
!!!
Tussen matras en hoeslaken ligt een molton.....das zon zachtere hoes...wel wassen in de Robijn jullie hoor....quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:42 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee hoorIk woon alleen
Ik heb een ikea matras, daarover een hoeslaken? en dan een ikea dekbed met dekbed hoes. En een matrasbeschermer ga ik nog kopenMaarrrrr is dat dan een molton
![]()
![]()
!!!
Een matrasbeschermerquote:Op woensdag 15 juli 2009 11:42 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee hoorIk woon alleen
![]()
![]()
!!!
Nee hoor das om je matras te beschermen en t ligt lekkerder,enne ik werk in den vreemden daar hebben ze die zelfs ook ....dus tis niet echt Volendams dus je kunt t gerust aanschaffen...quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb niet eens zo'n ding meer, correct me if I'm wrong, maar dat doe je toch vooral bij kleine kinderen óf incontinente oma's
Je hebt ook gewoon hoezen van molton om je matras te beschermen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb niet eens zo'n ding meer, correct me if I'm wrong, maar dat doe je toch vooral bij kleine kinderen óf incontinente oma's
quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja je moet m ook geregeld wassen he....ljujkt me wel zo fris.quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:46 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Een matrasbeschermerzijn dat niet van die plasticdingen die ze vroeger hadden voor bedplassers
. Flauw, ik weet het. Bijna net zo flauw als dit topic
![]()
Ik zou een molton eerder omschrijven als een zweetvreter.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:48 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja je moet m ook geregeld wassen he....ljujkt me wel zo fris.
Nah, gewoon mn oude ding in ere hersteldquote:Op woensdag 15 juli 2009 11:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb jij je trouwens speciaal voor de gates aangemeld op FOK!?![]()
Ja, heb ik gedaan maar die molton is volgens mij gewoon een hoeslaken.quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt ook gewoon hoezen van molton om je matras te beschermen.
Maar dat had PF ook best even kunnen Googlen natuurlijk![]()
[ afbeelding ]
Bij Jantje sluit ik niks uitquote:Op woensdag 15 juli 2009 11:49 schreef Loveless85 het volgende:
Ja maar, je doet toch al gewoon een laken om je matras heen, dan hoeft er toch niet nog speciaal een een extra matrasbeschermer eromheen, tenzij je in je bed zeikt ofzo
Een molton is wel een soort hoeslaken, maar dan van molton, van een bepaalde stof dus.quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:50 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja, heb ik gedaan maar die molton is volgens mij gewoon een hoeslaken.
[ afbeelding ]
Op die manier..quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Een molton is wel een soort hoeslaken, maar dan van molton, van een bepaalde stof dus.
En die zijn gewoon te koop op de markt van Snovendam ?quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:55 schreef Laureline het volgende:
Molton is dik, geruwd katoen. Zoals sommige stoffen luiers (niet die gewafelde). Je hebt ook moltons met een zeiltje aan de onderkant, voor kindermatrasjes, idd tegen het bedplassen. Welke variant Jan en Yolanthe hadden, is nog niet bekend![]()
Gerda heeft wel wat op haar geweten, heel Nederland heeft het nu over moltons
We weten echter niet of Gerda nu alle leveranciers opgebeld heeft om opnieuw te leveren of dat Jan zich nu tijdelijk moet behelpen met spulletjes van de markt ?quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:04 schreef Loveless85 het volgende:
Ik beleg nu al m'n spaarcentjes in de eerste de beste moltonfabrikant![]()
Er ontstaat straks een ware run op die dingen
quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:10 schreef berney het volgende:
Gerda je bent een heldin. Trek je overigens niets van enige kritiek aan over je splaakgeblek, je kunt er ook niets aan doen dat je praat alsof je tijdens het praten een paling pijpt.
![]()
Die heeft ieder gemiddeld normaal schoon mens hoor daar is nix speciaals aan.quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:55 schreef Laureline het volgende:
Molton is dik, geruwd katoen. Zoals sommige stoffen luiers (niet die gewafelde). Je hebt ook moltons met een zeiltje aan de onderkant, voor kindermatrasjes, idd tegen het bedplassen. Welke variant Jan en Yolanthe hadden, is nog niet bekend![]()
Gerda heeft wel wat op haar geweten, heel Nederland heeft het nu over moltons
Ik kreeg meer het idee dat het ging om het dekbed van Alexander en Maxima.quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:43 schreef Geranium_Opa het volgende:
De moe van jantje kon z,n bedje niet opdekken omdat ze er met de lakens vandoor was
Zij heeft vast een hele eigen stijl, met plastic bloemen!quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:11 schreef Stroekie het volgende:
En gaat Liza straks weer een andere binnenhuis architect in de arm nemen om de laatste restjes van Yo uit dat huis van Jan te verwijderen
ik zit hier zeker tussen bijna allemaal volmaakt geschapen mensen, die het maar hebben over haar uiterlijk?/zielig hoor.....quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:10 schreef berney het volgende:
Gerda je bent een heldin. Trek je overigens niets van enige kritiek aan over je splaakgeblek, je kunt er ook niets aan doen dat je praat alsof je tijdens het praten een paling pijpt.
![]()
Ik vind het moedig van je dat je die golddigger aanpakt, en bovendien heeft deze serie dankzij jou weer daadkracht.
En de deken en de dekbedhoes klopte niet.quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:11 schreef yyentle het volgende:
[..]
Ik kreeg meer het idee dat het ging om het dekbed van Alexander en Maxima.
ja, maar ook om de op maat gemaakte dekbedhoes.quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:11 schreef yyentle het volgende:
[..]
Ik kreeg meer het idee dat het ging om het dekbed van Alexander en Maxima.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:10 schreef berney het volgende:
![]()
Ik vind het moedig van je dat je die golddigger aanpakt, en bovendien heeft deze serie dankzij jou weer daadkracht.
de hoes was 60 cm langer dan het dekbed, omdat Yo er vandoor is met de op maat gemaakte dekbedhoes én dat dekbedquote:Op woensdag 15 juli 2009 12:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En de deken en he dekbed klopte niet.
Zo'n ding voor tussen je laken en je matras.quote:
Heb je mij over haar uiterlijk gehoord dan? Nee, alleen over haar splaakgeblekquote:Op woensdag 15 juli 2009 12:14 schreef Anniebab het volgende:
[..]
ik zit hier zeker tussen bijna allemaal volmaakt geschapen mensen, die het maar hebben over haar uiterlijk?/zielig hoor.....
Ach kom op, dat mens spoort niet. D'r zoon is 23, dan ga je toch niet op nationale TV ZIJN vuile was (hihi) buiten hangen. Ze behandeld hem alsof hij infantiel is en z'n zaakjes niet goed kan regelen. Hij wilde dit gewoon zo laten, maar Ma Smit weet het beter en gaat dat wel ff op nationale TV kenbaar maken. Meteen klapt ze ff leuk uit de school over je nieuwe vriendin.quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:10 schreef berney het volgende:
![]()
van de Lidl in plaats van roosjes van de Action ?quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:13 schreef Laureline het volgende:
[..]
Zij heeft vast een hele eigen stijl, met plastic bloemen!
Jan's dekbed met hoes dus, uitgezocht door Yolanthe. Ze sliep onder een geleend dekbed met hoes, in het huis waar ze woonde begrijp ik nu?quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
de hoes was 60 cm langer dan het dekbed, omdat Yo er vandoor is met de op maat gemaakte dekbedhoes én dat dekbed
Dus Yolanthe weet welke dekbedhoezen Maxima heeft?quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:25 schreef Anniebab het volgende:
Ik weet wel dat ze een heel mooi dekbedhoes hadden gekregen van jans ouders, maar die gebruikte ze niet,was blijkbaar te goedkoop, want ze wilde er een die had Maxima ook.maar ze heeft die ander (en de rest) evengoed maar ook mee genomen.Correct me if i"' am wrong????
Dan had hij het er wel bij gezegd in zijn grande primeur programma hoor! Ook al stond het niet op camera!quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:25 schreef conleche het volgende:
O en Greys: zou het niet kunnen zijn dat ze het "off the record" heeft verteld van die ring en dat Evert, ratje als hij is, heeft gedaan of hij geen Engels sprak???
Even checken of Viev die dingen ook wel heeft, anders moeten we nog even moltons meenemen voor vrijdag! Ik slaap vanaf nu nooit meer zonder molton, dat begrijp je zeker wel!quote:*molton op boodschappenlijstje schrijft.[/sub]
Ja we snuiven daar ook altijd aan, en je kan er vanaf snuiven, en je kan er ook heel goed gerookte paling inrollen,heel bruikbaar dus.quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En die zijn gewoon te koop op de markt van Snovendam ?
Waar paling al niet goed voor isquote:Op woensdag 15 juli 2009 12:28 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja we snuiven daar ook altijd aan, en je kan er vanaf snuiven, en je kan er ook heel goed gerookte paling inrollen,heel bruikbaar dus.![]()
Watte?quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:25 schreef conleche het volgende:
Dat Wim Jan in elkaar geslagen heeft!!Zijn daar al beelden van??
![]()
Weet ik t wie die drama-queen tot haar vrienden schaart.Maar t blijkt zo te zijn.......quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:27 schreef yyentle het volgende:
[..]
Dus Yolanthe weet welke dekbedhoezen Maxima heeft?
vreemd gaan doen ze allemaal ..quote:Op woensdag 15 juli 2009 07:32 schreef versabommie het volgende:
Ik begrijp dat gezeik niet hoor.
Bij elke scheiding, elk uit elkaar gaan is de man the lots kwijt, de knul presteerde het om 2 keer vreemd te gaan waarbij hij ook nog even tussen neus en lippen een heel gezin dupeerde. En dan is het ineens normaal voor sommigen hier dat Yolanthe die haar hele inboedel aan de kant zette omdat ze voor altijd bij Jantje iets zou opbouwen ook haar aandeel mee neemt. En wie zegt dat Jantje exact die paar dingen heeft gezegd die ze mag meenemen? Zoals ik het uit het verhaal proef vond Jan alles al best als ze maar op zou rotten.
Frapant is ook dat de mensen die hier partij trekken voor JanGerda, elders in een topic schande over Edem spreken en er dan vaak opgooien dat ze hopen dat Ptwiesia Edem helemaal kaalpluktDan weer wel... Vreemd gaan = vreemd gaan in mijn optiek!
Voordat een ander er over begint....quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:28 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja we snuiven daar ook altijd aan, en je kan er vanaf snuiven, en je kan er ook heel goed gerookte paling inrollen,heel bruikbaar dus.![]()
quote:
Dat plaatste beequeen vanochtend (post nr. 126)quote:JAN SMIT KRIJGT PAK SLAAG VAN EX VAN LIZA!
Dit bericht is geplaatst op 15-07-2009 om 09:12:00
Gisteravond ontstond er voor de deur van Liza's ouders een vechtpartij tussen Jan Smit en Wim Visscher, de ex van Liza....
Wim Visscher kwam gisteren onverwacht op bezoek bij de ouders van Liza. Waarschijnlijk om zijn dochtertje op te halen. Ineens zag hij ook Jan Smit daar bij zijn auto.
Op dat moment sloegen alle stoppen bij Wim door. Hij liep op Jan af en gaf hem een pak slaag. Volgens ooggetuigen moest Jan de ene stomp na de andere stomp incasseren.
Het enige dat Jan deed was zijn handen voor zijn gezicht houden. Hij deed niets terug. Buren stroomden toe en er was sprake van paniek. Op een gegeven moment sprong de vader van Liza tussenbeiden.
Iedereen liep te gillen en schreeuwen tegen Wim dat hij moest stoppen. Het lukte om Wim van Jan vandaan te halen. Deze liep weg en ging naar huis. Jan heeft volgens onze bronnen geen aangifte gedaan.
Wim Visscher kan het nog altijd niet zetten dat zijn voormalige vriend Jan Smit zijn vrouw heeft afgepakt en hem in het ongeluk heeft gestort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |