Dus Yolanthe weet welke dekbedhoezen Maxima heeft?quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:25 schreef Anniebab het volgende:
Ik weet wel dat ze een heel mooi dekbedhoes hadden gekregen van jans ouders, maar die gebruikte ze niet,was blijkbaar te goedkoop, want ze wilde er een die had Maxima ook.maar ze heeft die ander (en de rest) evengoed maar ook mee genomen.Correct me if i"' am wrong????
Dan had hij het er wel bij gezegd in zijn grande primeur programma hoor! Ook al stond het niet op camera!quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:25 schreef conleche het volgende:
O en Greys: zou het niet kunnen zijn dat ze het "off the record" heeft verteld van die ring en dat Evert, ratje als hij is, heeft gedaan of hij geen Engels sprak???
Even checken of Viev die dingen ook wel heeft, anders moeten we nog even moltons meenemen voor vrijdag! Ik slaap vanaf nu nooit meer zonder molton, dat begrijp je zeker wel!quote:*molton op boodschappenlijstje schrijft.[/sub]
Ja we snuiven daar ook altijd aan, en je kan er vanaf snuiven, en je kan er ook heel goed gerookte paling inrollen,heel bruikbaar dus.quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En die zijn gewoon te koop op de markt van Snovendam ?
Waar paling al niet goed voor isquote:Op woensdag 15 juli 2009 12:28 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja we snuiven daar ook altijd aan, en je kan er vanaf snuiven, en je kan er ook heel goed gerookte paling inrollen,heel bruikbaar dus.![]()
Watte?quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:25 schreef conleche het volgende:
Dat Wim Jan in elkaar geslagen heeft!!Zijn daar al beelden van??
![]()
Weet ik t wie die drama-queen tot haar vrienden schaart.Maar t blijkt zo te zijn.......quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:27 schreef yyentle het volgende:
[..]
Dus Yolanthe weet welke dekbedhoezen Maxima heeft?
vreemd gaan doen ze allemaal ..quote:Op woensdag 15 juli 2009 07:32 schreef versabommie het volgende:
Ik begrijp dat gezeik niet hoor.
Bij elke scheiding, elk uit elkaar gaan is de man the lots kwijt, de knul presteerde het om 2 keer vreemd te gaan waarbij hij ook nog even tussen neus en lippen een heel gezin dupeerde. En dan is het ineens normaal voor sommigen hier dat Yolanthe die haar hele inboedel aan de kant zette omdat ze voor altijd bij Jantje iets zou opbouwen ook haar aandeel mee neemt. En wie zegt dat Jantje exact die paar dingen heeft gezegd die ze mag meenemen? Zoals ik het uit het verhaal proef vond Jan alles al best als ze maar op zou rotten.
Frapant is ook dat de mensen die hier partij trekken voor JanGerda, elders in een topic schande over Edem spreken en er dan vaak opgooien dat ze hopen dat Ptwiesia Edem helemaal kaalpluktDan weer wel... Vreemd gaan = vreemd gaan in mijn optiek!
Voordat een ander er over begint....quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:28 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja we snuiven daar ook altijd aan, en je kan er vanaf snuiven, en je kan er ook heel goed gerookte paling inrollen,heel bruikbaar dus.![]()
quote:
Dat plaatste beequeen vanochtend (post nr. 126)quote:JAN SMIT KRIJGT PAK SLAAG VAN EX VAN LIZA!
Dit bericht is geplaatst op 15-07-2009 om 09:12:00
Gisteravond ontstond er voor de deur van Liza's ouders een vechtpartij tussen Jan Smit en Wim Visscher, de ex van Liza....
Wim Visscher kwam gisteren onverwacht op bezoek bij de ouders van Liza. Waarschijnlijk om zijn dochtertje op te halen. Ineens zag hij ook Jan Smit daar bij zijn auto.
Op dat moment sloegen alle stoppen bij Wim door. Hij liep op Jan af en gaf hem een pak slaag. Volgens ooggetuigen moest Jan de ene stomp na de andere stomp incasseren.
Het enige dat Jan deed was zijn handen voor zijn gezicht houden. Hij deed niets terug. Buren stroomden toe en er was sprake van paniek. Op een gegeven moment sprong de vader van Liza tussenbeiden.
Iedereen liep te gillen en schreeuwen tegen Wim dat hij moest stoppen. Het lukte om Wim van Jan vandaan te halen. Deze liep weg en ging naar huis. Jan heeft volgens onze bronnen geen aangifte gedaan.
Wim Visscher kan het nog altijd niet zetten dat zijn voormalige vriend Jan Smit zijn vrouw heeft afgepakt en hem in het ongeluk heeft gestort.
Ja Wim is vast bij de ouders van Liza de aankoopbonnetjes van hun moltons gaan halenquote:Op woensdag 15 juli 2009 12:36 schreef Copycat het volgende:
Zou dat gevecht ook naar aanleiding van Gerda's televisieoptreden zijn geweest?
Dat Wim wilde voorkomen dat Jantje straks onder zijn dekbedovertrek ligt?
Zag je Jan niet stotteren toen hij WA en Maxima ontmoette? Hij was helemaal van het padje van de zenuwen. Die hebben hem echt niet eenmaal terug in Nederland in de slaapkamer uitgenodigd hoor!quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:29 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Weet ik t wie die drama-queen tot haar vrienden schaart.Maar t blijkt zo te zijn.......
Vreemd dat dit nog niet op de televaag of zo staatquote:Op woensdag 15 juli 2009 12:34 schreef conleche het volgende:
[..]
[..]
Dat plaatste beequeen vanochtend (post nr. 126)
Hee joh, Yolanthe is toch zeker geen drama queen. Doe ff normaal.quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:29 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Weet ik t wie die drama-queen tot haar vrienden schaart.Maar t blijkt zo te zijn.......
Ga vandaag Prive ook maar even kopen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:53 schreef Eef999 het volgende:
Ik zit de prive te lezen: HILARISCH![]()
Jan heeft een tegeltje van zijn moeder gekregen met de tekst; Je kunt veel mensen voor de gek houden, maar een moeder maak je niets wijs![]()
![]()
Ze schrijft ook: Maar ik heb Jan weer terug, de oude Jan.
Hij heeft een nieuwe vriendin, dat is zijn keuze en dat zij een kind heeft.... dat is ook zijn keuze. Iedereen die zich gedraagt, is hier welkom. Maar ik ben de trotse moeder van Jan.![]()
Dat klinkt toch behoorlijk ernstigZe kan hem echt niet loslaten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |