En die zijn gewoon te koop op de markt van Snovendam ?quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:55 schreef Laureline het volgende:
Molton is dik, geruwd katoen. Zoals sommige stoffen luiers (niet die gewafelde). Je hebt ook moltons met een zeiltje aan de onderkant, voor kindermatrasjes, idd tegen het bedplassen. Welke variant Jan en Yolanthe hadden, is nog niet bekend![]()
Gerda heeft wel wat op haar geweten, heel Nederland heeft het nu over moltons
We weten echter niet of Gerda nu alle leveranciers opgebeld heeft om opnieuw te leveren of dat Jan zich nu tijdelijk moet behelpen met spulletjes van de markt ?quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:04 schreef Loveless85 het volgende:
Ik beleg nu al m'n spaarcentjes in de eerste de beste moltonfabrikant![]()
Er ontstaat straks een ware run op die dingen
quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:10 schreef berney het volgende:
Gerda je bent een heldin. Trek je overigens niets van enige kritiek aan over je splaakgeblek, je kunt er ook niets aan doen dat je praat alsof je tijdens het praten een paling pijpt.
![]()
Die heeft ieder gemiddeld normaal schoon mens hoor daar is nix speciaals aan.quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:55 schreef Laureline het volgende:
Molton is dik, geruwd katoen. Zoals sommige stoffen luiers (niet die gewafelde). Je hebt ook moltons met een zeiltje aan de onderkant, voor kindermatrasjes, idd tegen het bedplassen. Welke variant Jan en Yolanthe hadden, is nog niet bekend![]()
Gerda heeft wel wat op haar geweten, heel Nederland heeft het nu over moltons
Ik kreeg meer het idee dat het ging om het dekbed van Alexander en Maxima.quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:43 schreef Geranium_Opa het volgende:
De moe van jantje kon z,n bedje niet opdekken omdat ze er met de lakens vandoor was
Zij heeft vast een hele eigen stijl, met plastic bloemen!quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:11 schreef Stroekie het volgende:
En gaat Liza straks weer een andere binnenhuis architect in de arm nemen om de laatste restjes van Yo uit dat huis van Jan te verwijderen
ik zit hier zeker tussen bijna allemaal volmaakt geschapen mensen, die het maar hebben over haar uiterlijk?/zielig hoor.....quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:10 schreef berney het volgende:
Gerda je bent een heldin. Trek je overigens niets van enige kritiek aan over je splaakgeblek, je kunt er ook niets aan doen dat je praat alsof je tijdens het praten een paling pijpt.
![]()
Ik vind het moedig van je dat je die golddigger aanpakt, en bovendien heeft deze serie dankzij jou weer daadkracht.
En de deken en de dekbedhoes klopte niet.quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:11 schreef yyentle het volgende:
[..]
Ik kreeg meer het idee dat het ging om het dekbed van Alexander en Maxima.
ja, maar ook om de op maat gemaakte dekbedhoes.quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:11 schreef yyentle het volgende:
[..]
Ik kreeg meer het idee dat het ging om het dekbed van Alexander en Maxima.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:10 schreef berney het volgende:
![]()
Ik vind het moedig van je dat je die golddigger aanpakt, en bovendien heeft deze serie dankzij jou weer daadkracht.
de hoes was 60 cm langer dan het dekbed, omdat Yo er vandoor is met de op maat gemaakte dekbedhoes én dat dekbedquote:Op woensdag 15 juli 2009 12:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En de deken en he dekbed klopte niet.
Zo'n ding voor tussen je laken en je matras.quote:
Heb je mij over haar uiterlijk gehoord dan? Nee, alleen over haar splaakgeblekquote:Op woensdag 15 juli 2009 12:14 schreef Anniebab het volgende:
[..]
ik zit hier zeker tussen bijna allemaal volmaakt geschapen mensen, die het maar hebben over haar uiterlijk?/zielig hoor.....
Ach kom op, dat mens spoort niet. D'r zoon is 23, dan ga je toch niet op nationale TV ZIJN vuile was (hihi) buiten hangen. Ze behandeld hem alsof hij infantiel is en z'n zaakjes niet goed kan regelen. Hij wilde dit gewoon zo laten, maar Ma Smit weet het beter en gaat dat wel ff op nationale TV kenbaar maken. Meteen klapt ze ff leuk uit de school over je nieuwe vriendin.quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:10 schreef berney het volgende:
![]()
van de Lidl in plaats van roosjes van de Action ?quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:13 schreef Laureline het volgende:
[..]
Zij heeft vast een hele eigen stijl, met plastic bloemen!
Jan's dekbed met hoes dus, uitgezocht door Yolanthe. Ze sliep onder een geleend dekbed met hoes, in het huis waar ze woonde begrijp ik nu?quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
de hoes was 60 cm langer dan het dekbed, omdat Yo er vandoor is met de op maat gemaakte dekbedhoes én dat dekbed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |