Heeft Ger er soms bijgezeten? Zo bizar is t niet hoor, om gelijkelijk te verdelen als je uit elkaar gaat. Ik zou ook geen genoegen genomen hebben met 1 slaapkamer, dat kan nooit de helft van de gezamelijke, duurzaam, gedurende langer dan een half jaar, gevoerde huishouding zijn.quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:54 schreef P.F het volgende:
M'n vader is team Gerda!!! Hehehehehe
"Ja als het niet volgens de afspraken is"
Precies!quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:00 schreef Trosje het volgende:
[..]
Heeft Ger er soms bijgezeten? Zo bizar is t niet hoor, om gelijkelijk te verdelen als je uit elkaar gaat. Ik zou ook geen genoegen genomen hebben met 1 slaapkamer, dat kan nooit de helft van de gezamelijke, duurzaam, gedurende langer dan een half jaar, gevoerde huishouding zijn.
Ben geen Y-fan, maar ze is zo te zien wel aan Eucalypta ontsnapt. Als ouders heb je echt totaal geen bemoeienis met hoe je kind de zaken met zn ex wenst te regelen.. tenzij je Jan Smit heet natuurlijk. Moet ie soms zn vinger opsteken thuis als ie naar de wc moet?
Nou dat hád ie wel....quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:02 schreef Day het volgende:
[..]
Precies!
Ik zit me ook af te vragen waarom die bonnen en foto's bij haar lagen. Jan had niet zelf een laatje/kastje waar hij ze in kon doen?
En nu een beetje meerquote:Op woensdag 15 juli 2009 10:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo, Yo heeft háár huis toch niet leeggehaald?
En Jan heeft centen zat hoor
Ook.quote:Op woensdag 15 juli 2009 08:54 schreef Marrije het volgende:
Die Wim is beter af zonder die troel. Als er dan iemand zielig moet zijn dan is het dat dochtertje.
ja sopertuxx das waar allemaal inteelt.....quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Heel Volendam is toch familie van elkaar.
quote:Blonde haren, blauwe ogen
Uit een volendams inteelt hol geslopen
Kwam hij voor m'n ruitje staan en zei
"Graag een kaartje van vijf euro
Voor de film van vanavond"
Ik vroeg "waarom ga je niet met mij"
En dit is wat hij zei
Even aan Gerda vragen
Ik zweer je dat hij dat zei
Hij lachte er niet eens bij
Even aan Gerda vragen
Dat is toch uit de tijd gast
Je ma houd toch niet je handje vast?
En hij keek me aan
't Was meteen gedaan,
Vanaf toen alles voor 'n paling
Nou dat kom je maar weinig tegen
Zo'n kerel verdiend geen zegen
Ik dacht dat 't was uitgestorven
maar zijn moeder heeft een afspraak met SBS6 morgen
Hij moet ook al voor twaalf uur thuis zijn
Want anders hing Gerda alweer aan de lijn
Jantje, Jantje
Hij drinkt enkel maar Aldi limonade
Die ik dan voor hem mocht gaan halen
Ik deed zelfs zijn was
En met Liza in zijn bed was hij totaal in zijn sas
Zelfs zijn condoom hield ik nog voor hem open
Ja, ik ga zelfs met zijn inboedel lopen
Jantje, Jantje
En hij keek me aan,
'T was meteen gedaan,
Vanaf toen alles voor 'n paling
Die vecht waarschijnlijk ook voor zijn kinderen...quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:17 schreef P.F het volgende:Dit topic is al leuk, maar die reacties van m'n ouders er bij, m'n vader die er ook zelfs boos om wordt
!
Een molton klinkt echt als een kartonnen plank of zoquote:Op woensdag 15 juli 2009 11:25 schreef Laureline het volgende:
"Mijn kind ligt hier op een molton te slapen!"![]()
![]()
![]()
Alsof het om een 4-jarige met moltonallergie gaat. O, o, mijn hart breekt hier.
Hoe lang is Y al weg? Dan kunnen we hooguit concluderen dat Jan een luie donder is, ik bedoel... er is zo een wehkampje besteld en in huis hoor.quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:25 schreef Laureline het volgende:
"Mijn kind ligt hier op een molton te slapen!"![]()
![]()
![]()
Alsof het om een 4-jarige met moltonallergie gaat. O, o, mijn hart breekt hier.
Die bloemen had ze zelf besteld? Waarom zou ze die dan op een hoop flikkeren?quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:29 schreef Laureline het volgende:
Als ik Yolanthe was had ik al die zijden bloemen op één grote hoop op het bed geflikkerd en de molton ook nog meegenomen![]()
En PF, een molton is een soort zacht dik katoenen laagje tussen je matras en je onderlaken, beetje ouderwetse manier van bed opmaken.
Ze werkt bij Bart Smit. Op het hoofdkantoor.quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:31 schreef P.F het volgende:
M'n moeder: Jaaa.. ze heeft al die bonnetje geteld
M'n vader: jahaa.. 6 weken lang.. NA haar werk
Ik: *vragende blik* werk?
M'n moeder: jahaa... tis wat hè, dat garnalen pellen en dan NOG al die bonnetjes uitzoeken
M'n vader: jahaaa. garnalen pellen, bonnetjes uitzoeken en dan al die kleding nog wassen en in z'n kast hangenEn die beweren nooit naar shownieuws/die campingzender te kijken/etc
Ze zijn door de mand gevallen!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |