Dus?quote:Op woensdag 15 juli 2009 08:54 schreef Marrije het volgende:
Die Wim is beter af zonder die troel. Als er dan iemand zielig moet zijn dan is het dat dochtertje.
Vooral de media idd. Die proberen hem natuurlijk de hele dag te bereiken om maar weer een of ander sappig roddeltje de wereld in te kunnen helpenquote:Op woensdag 15 juli 2009 08:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Denk dat hij er nu meer last van heeft dan dat kind eerlijk gezegd, die groeit zo op, dus weet niet beter. Hij word waarschijnlijk nog iedere dag door de media en Volendammers geconfronteerd met de soap die zijn vrouw (mede) ontketend heeft
Ik zeg niet dat het niet moeilijk voor hem is, maar dat ie beter af is zonder haar. Dus valt het wel mee met hoe 'hard hij de sjaak is', in feite is het een geluksvogelquote:Op woensdag 15 juli 2009 08:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dus?
Alsof het dan niet moeilijk voor hem is, hij is wss bedrogen, en dacht dat zn geluk compleet was, pas getrouwd, net vader, en dan ineens ligt je vrouw toen de hechtingen er net uit waren schijnbaar al een ander af te werken![]()
Denk dat hij er nu meer last van heeft dan dat kind eerlijk gezegd, die groeit zo op, dus weet niet beter. Hij word waarschijnlijk nog iedere dag door de media en Volendammers geconfronteerd met de soap die zijn vrouw (mede) ontketend heeft
Waar wij vervolgens weer van smullenquote:Op woensdag 15 juli 2009 08:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vooral de media idd. Die proberen hem natuurlijk de hele dag te bereiken om maar weer een of ander sappig roddeltje de wereld in te kunnen helpen.
Ja ok, hij is beter af, maar of hij dat zelf al zo ziet vraag ik me af. Het klinkt zo van 'goh hij hoeft zich niet kut te voelen, want het was toch een snol'. Is wel zo, maar denkt dat hij daar nu weinig 'mee geholpen' is, en zich gewoon kut voelt, of het nu een stratenmaker, of Jan was waarmee ze lag te palingrokenquote:Op woensdag 15 juli 2009 09:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het niet moeilijk voor hem is, maar dat ie beter af is zonder haar. Dus valt het wel mee met hoe 'hard hij de sjaak is', in feite is het een geluksvogelHad die griet hem met 'jan om de hoek' bedrogen was ie er waarschijnlijk niet eens achtergekomen, maar nu het zingende jantje is wel. Dat kind merkt de verandering in de dagelijkse gang van zaken echt wel. Maar wie er meer last van heeft op dit moment is irrelevant, op lange termijn is die man beter af.
Op korte termijn is het moeilijk moeilijk, maar hij vindt het geluk wel weer bij iemand anders, iemand die hopelijk wél te vertrouwen is. Dat kind daarentegen heeft er alweer een stiefvader bijquote:Op woensdag 15 juli 2009 09:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ok, hij is beter af, maar of hij dat zelf al zo ziet vraag ik me af. Het klinkt zo van 'goh hij hoeft zich niet kut te voelen, want het was toch een snol'. Is wel zo, maar denkt dat hij daar nu weinig 'mee geholpen' is, en zich gewoon kut voelt, of het nu een stratenmaker, of Jan was waarmee ze lag te palingroken
Heel Volendam is toch familie van elkaar.quote:Op woensdag 15 juli 2009 08:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lijkt me stug omdat ze geen familie (zeggen te) zijn , maar naar het schijnt zijn die hangende mondhoeken een Volendamse afwijking is
Gratis zangles, en mama schijnt nogal handig met de fluit te zijn, dus dat word een leuk bandjequote:Op woensdag 15 juli 2009 09:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
Op korte termijn is het moeilijk moeilijk, maar hij vindt het geluk wel weer bij iemand anders, iemand die hopelijk wél te vertrouwen is. Dat kind daarentegen heeft er alweer een stiefvader bij
quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gratis zangles, en mama schijnt nogal handig met de fluit te zijn, dus dat word een leuk bandje
quote:Moeder Jan Smit zegent nieuwe relatie
AMSTERDAM – Nadat de moeder van Jan Smit zijn ex Yolanthe publiekelijk aanviel in het SB6-programma Shownieuws, spreekt zij zich ook uit over de nieuwe relatie van haar zoon. “Jan is volmaakt gelukkig nu. Daar gaat het om”, vertelt Gerda Smit in de Telegraaf.
Jan zou vorige week een ring hebben gekocht voor de verjaardag van de Volendamse Liza, als symbool voor de liefde tussen het kersverse koppel, aldus het dagblad.
Dinsdagavond liet Gerda Smit in Shownieuws weten dat Yolanthe Cabau van Kasbergen het gezamenlijk huis van het voormalig koppel compleet had leeggehaald. In totaal zou ze meer dan een ton hebben meegenomen.
Zegen
Nu geeft de moeder van Jan dus haar zegen over de nieuwe relatie. Zowel Jan als Gerda hebben geen problemen met het leeftijdsverschil tussen de 23-jarige zanger en de 28-jarige Liza. Ook het feit dat zij een 1-jarig kind heeft is geen bezwaar.
“Het belangrijkste voor mij is dat mijn zoon lacht”, aldus Gerda. Bovendien vindt zij een Voledamse vrouw sowieso beter voor Jan.
Ex-partner Liza
De ex-partner van Liza, Wim, is niet gelukkig met de hele situatie: “Mijn dochtertje is het belangrijkste in mijn leven, ik heb een goede omgangsregeling met Liza kunnen treffen, maar ik beleef niet de leukste tijd van mijn leven.” Hoelang Jan al een relatie heeft met Liza kon hij niet zeggen.
Idd. Ze weet de komkommertijd optimaal te benuttenquote:Op woensdag 15 juli 2009 09:33 schreef Loveless85 het volgende:
Dus ná shownieuws moet ze ook nog ff blaten in de Telegraaf?
wie zet ze op dvd??????quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |