quote:JAN SMIT KRIJGT PAK SLAAG VAN EX VAN LIZA!
Dit bericht is geplaatst op 15-07-2009 om 09:12:00
Gisteravond ontstond er voor de deur van Liza's ouders een vechtpartij tussen Jan Smit en Wim Visscher, de ex van Liza....
Wim Visscher kwam gisteren onverwacht op bezoek bij de ouders van Liza. Waarschijnlijk om zijn dochtertje op te halen. Ineens zag hij ook Jan Smit daar bij zijn auto.
Op dat moment sloegen alle stoppen bij Wim door. Hij liep op Jan af en gaf hem een pak slaag. Volgens ooggetuigen moest Jan de ene stomp na de andere stomp incasseren.
Het enige dat Jan deed was zijn handen voor zijn gezicht houden. Hij deed niets terug. Buren stroomden toe en er was sprake van paniek. Op een gegeven moment sprong de vader van Liza tussenbeiden.
Iedereen liep te gillen en schreeuwen tegen Wim dat hij moest stoppen. Het lukte om Wim van Jan vandaan te halen. Deze liep weg en ging naar huis. Jan heeft volgens onze bronnen geen aangifte gedaan.
Wim Visscher kan het nog altijd niet zetten dat zijn voormalige vriend Jan Smit zijn vrouw heeft afgepakt en hem in het ongeluk heeft gestort.
Yolanthe nam de telefoon niet opquote:Op woensdag 15 juli 2009 10:27 schreef Cacao het volgende:
Dat ze ook meteen naar Yolanthe's moeder is gegaan, nadat de spullen verdwenen waren. Wat is dat? De relatie van je kinderen is uit en dan gaan de moeders dat wel even lekker uitvechten? Wat een bemoeizuchtige vrouw. Onvolwassen Jantje...
aan het eind van het interview werd gezegd dat in Privé nog meer uitspraken van Gerda staan.quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:28 schreef Greys het volgende:
[..]
In dat interview was echt NIETS over een ring te horen, dus dat heeft de Telegraaf er gewoon zelf bij verzonnen.
ik lees ook nergens dat Gerda dat gezegd zou hebben.quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:28 schreef Greys het volgende:
[..]
In dat interview was echt NIETS over een ring te horen, dus dat heeft de Telegraaf er gewoon zelf bij verzonnen.
quote:De ring waarmee de 23-jarige Jan Smit op de 28e verjaardag van Liza kwam, maakt de tongen in Volendam los. „Jan is stapelverliefd op Liza. Dat zij een stuk ouder is en al een 1-jarig dochtertje heeft, vindt hij onbelangrijk. Liza is tijdelijk bij haar ouders ingetrokken. Het samenwonen van die twee is een kwestie van tijd. Die ring is het begin.”
quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:32 schreef beequeen het volgende:
Ooooooh, wat nu? Die Wim toch.![]()
![]()
[..]
Bron: PrimeurJagers.
Go Wimquote:Op woensdag 15 juli 2009 10:32 schreef beequeen het volgende:
Ooooooh, wat nu? Die Wim toch.![]()
![]()
[..]
Bron: PrimeurJagers.
Geloof me, als Gerda iets over die ring had gezegd, had Evert dat écht wel uitgezonden hoor!quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:33 schreef Ole het volgende:
[..]
aan het eind van het interview werd gezegd dat in Privé nog meer uitspraken van Gerda staan.
Geef toe, dit is veel vermakelijkerquote:Op woensdag 15 juli 2009 10:34 schreef Raug het volgende:
Nee, Yolanthe zou toch niet opnemen, zei ze. Ze heeft het dus niet eens geprobeerd. En WTF! Je belt dan toch je zoon die het verder maar moet uitzoeken met z'n ex?
Deze gate is nog lang niet voorbij hoor. Dit is pas het begin. Heerlijk hè?quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:34 schreef Marrije het volgende:
Denk je alles gehad te hebben, dat het toch niet veel gekker kan. . .
What's next?
Ik vind deze gate steeds leuker worden inderdaad. Ik ben voor Yoquote:Op woensdag 15 juli 2009 10:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Deze gate is nog lang niet voorbij hoor. Dit is pas het begin. Heerlijk hè?![]()
Alles goed in Zweden?
Vroege editie heeft zelfs gewonnen van Boulevard. 905.000 kijkers.quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:19 schreef Mylene het volgende:
Dus Jan had gezegd dat zijn moeder het allemaal niet op nationale tv zou durven te vertellen. Zijn moeder's antwoord was ''moet jij eens opletten".
1.326.000 kijkers late editie
939.000 vroege editie.
quote:Dit wordt vast de nieuwst hit van Jan Smit: even aan mijn moeder vragen, goede oplage verzekerd
Neem je toch je laptop meequote:Op woensdag 15 juli 2009 10:44 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Maar wij gaan een week op vakantie.
Dit gaat inderdaad niet om de liefde voor haar zoon dan wel dat ze Yo even een trap na geeft.quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:42 schreef SSJKliko het volgende:
Wat is dat mens sneu zegik zou haar dus echt niet meer willen kennen als dat mijn moeder was...
Hoezo, Yo heeft háár huis toch niet leeggehaald?quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:52 schreef -Bubseltje- het volgende:
Zou ma Smit voor dit interview geen geld gekregen hebbenkan ze gelijk weer nieuwe spulletjes van kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |