Haha, thanks!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 03:03 schreef Prixie het volgende:
[..]
whahhahaha![]()
![]()
Ik ben al ff verder aan het zoeken voor je whahhaha
http://www.independentfilms.nl/nieuws.html
*Naast de muziek van Novastar zijn in de film een aantal nummers te horen van diverse artiesten met een zeer eigen geluid. Zo passeren nummers van Rufus Wainwright, Zita Swoon New Buffalo en Husky Rescue de revue.*
Heb een paar nummers beluisterd maar ik geef het op![]()
![]()
Niet meer info?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:18 schreef Xanland het volgende:
Hier denk ik een lastige, ken het nummer bijna niet, heb er alleen nog maar op gespind. Ja, dat fietsgebeuren.
Nu is het een nummer wat wij als ff rust gebruiken (de eerste en de laatste rust), maar een lekker nummer.
Het nummer is niet zo heel bijzonder, maar eigenlijk door het hele nummer door is er een bepaald bass-ritme. Gaat op de achtergrond, maar goed hoorbaar, van: <bass>even alleen zang/muziek<bass><bass>.
Ik hoop dat hij zo een beetje duidelijk is. Heb al in de top40 van deze en vorige week gekeken.
Ik hed daar ook op gereageerdquote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:21 schreef Prixie het volgende:
[..]
Rekkie het nr staat er volgens mij al door Veerboot had het ff opgezocht en blijkt te kloppen of had je deze al gezien?
[..]
Het ligt op het puntje van mijn tong, maar kan er niet op komenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:16 schreef NouMooiNiet het volgende:
Weet niemand dit??? Please??
http://www.rtl.nl/compone(...)58729.4Me_s1_a46.xml
Het gaat om het nr wat bij 1.40 minuten begint!!!
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:16 schreef NouMooiNiet het volgende:
Weet niemand dit??? Please??
http://www.rtl.nl/compone(...)58729.4Me_s1_a46.xml
Het gaat om het nr wat bij 1.40 minuten begint!!!
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:41 schreef El_Liberaliste het volgende:
Hoi,
Ik zoek een nummer van DJ Chuckie. Het was vanmiddag rond 15.00 uur op Radio 538, maar ik ben de titel vergeten. Ik vermoed dat het met een M begint en uit één woord bestaat maar dat weet ik niet zeker. Op Limewire kan ik ook niets vinden.
Het nummer is moeilijk te omschrijven, maar lijkt een klein beetje op Svensson & Gielen - Twisted. Ik weet niet of het nummer recent of al iets ouder is.
Iemand?
Yesssss!!!quote:
Moombah:quote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:09 schreef El_Liberaliste het volgende:
Nope, die is het niet.. Die kende ik al.
Hij speelt maar 3 seconden afquote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:56 schreef Booomer het volgende:
Ik zoek de titel van een nummer dat ik net op FreshFM hoorde. Ik heb snel een stukje geript, op 0:40 min. is wat spaans gelul te horen.
http://www.megaupload.com/?d=4L6UAUXY
Wie weet welk nummer het is?
Kun je 'm misschien even uploaden bij zippyshare.com, daar kun je 'm meteen beluisteren namelijkquote:
Ik weet alleen dat het nummer erna van Deadmau5 en kaskade is genaamd remember sorry meer niet.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:56 schreef Booomer het volgende:
Ik zoek de titel van een nummer dat ik net op FreshFM hoorde. Ik heb snel een stukje geript, op 0:40 min. is wat spaans gelul te horen.
http://www.megaupload.com/?d=4L6UAUXY
Wie weet welk nummer het is?
Is goed maar dan moet ik hem eerst even naar Mp3 converteren want aac doet het niet bij zippy even wachten.quote:Op zondag 19 juli 2009 00:53 schreef donroyco het volgende:
[..]
Kun je 'm misschien even uploaden bij zippyshare.com, daar kun je 'm meteen beluisteren namelijk
Ok.quote:Op zondag 19 juli 2009 01:00 schreef Dononino het volgende:
[..]
Is goed maar dan moet ik hem eerst even naar Mp3 converteren want aac doet het niet bij zippy even wachten.
Mijn dank is groot, ik heb 'm vaker langs horen komen bij FreshFM, maar weet de titel nietquote:
Toch ineens wel.quote:
"Haus am See" von Peter Fox.quote:Op zondag 19 juli 2009 15:31 schreef UFOtje het volgende:
Ik zoek een vrij rustig / vrolijk nummer waarvan ik alleen weet, dat het mannelijke duitse volcalen heeft.
Volgens mij is het wel een (pupolair) nummer van dit jaar.
Iemand enig idee?
Bijna, het is wel hetzelfde nummer maar een andere remix namelijk deze:quote:
We gokken door:quote:Op maandag 20 juli 2009 09:58 schreef Gtaboy107 het volgende:
Oké, deze week luisterde ik naar Veronica, dacht dat het Donderdag was, rond 15:14/15:20 hoorde ik een liedje met een melodie dat je bijna het hele liedje hoort, eerst is het rustig, ik denk zelf dat het eerst op een Synthesizer is, en dan komt de drums erbij, en dan wordt het weer rustig, en begint de zanger met zingen, het was iets met Black End ofzo? Was tijdens Maat in de Middag dacht ik. Volgens mij is het uit de jaren 90...
Nu is het natuurlijk 3 weken geleden, maar heb hem nog steeds niet gevonden, weet niemand het? Er zat volgens mij ook iets met my ex erin als ik het goed heb... En aan het einde van het eerste couplet zingt ie: oeh, oeh, oeh(Melodie gaat even door, dan komt refrein en de melodie gaat wat harder).
Nee helaas, de artiest of naam van het liedje was met Black dacht ik.quote:Op maandag 20 juli 2009 12:01 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
We gokken door:
Queen - Innuendo ?
quote:Op maandag 20 juli 2009 14:33 schreef Blackviper het volgende:
Heej weet iemand hoe het volgende nummer heet..
Er komt op en gegeven moment
Naa na na na na na nanna
En dan de tekst nothing gonna change (ofzo)
Komt vaak op de radio tegenwoordig..en ook gebruikt op tv.
Vast niet:quote:Op maandag 20 juli 2009 09:58 schreef Gtaboy107 het volgende:
Oké, deze week luisterde ik naar Veronica, dacht dat het Donderdag was, rond 15:14/15:20 hoorde ik een liedje met een melodie dat je bijna het hele liedje hoort, eerst is het rustig, ik denk zelf dat het eerst op een Synthesizer is, en dan komt de drums erbij, en dan wordt het weer rustig, en begint de zanger met zingen, het was iets met Black End ofzo? Was tijdens Maat in de Middag dacht ik. Volgens mij is het uit de jaren 90...
Nu is het natuurlijk 3 weken geleden, maar heb hem nog steeds niet gevonden, weet niemand het? Er zat volgens mij ook iets met my ex erin als ik het goed heb... En aan het einde van het eerste couplet zingt ie: oeh, oeh, oeh(Melodie gaat even door, dan komt refrein en de melodie gaat wat harder).
Inderdaad, Nick Drake. Dat idee kreeg ik ook toen ik die reclame voor het eerst zag. Ik vermoed dat het een speciaal voor de reclame gecomponeerd deuntje is, zwaar geïnspireerd door:quote:Op maandag 20 juli 2009 14:39 schreef N.i.c.k het volgende:
Iemand een idee. Het doet me sterk aan het gitaarspel van Nick drakedenken. Maar precies weten doe ik het niet. (mocht et het nieuwe nummer van Marco Borsato zijn, dan respect).
Ook geen Paint It Blackquote:Op maandag 20 juli 2009 15:22 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Vast niet:
Rolling Stones - Paint it black?
En zet ook ff in je post welke nummers het NIET zijn.
Queen - Innuendo
quote:Op maandag 20 juli 2009 18:33 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ook geen Paint It Black
Queen - Innuendo
Rolling Stones - Paint it Black
Pet Shop Boys - West End Girls
The Cure - End of the world
quote:
Een wilde gok:quote:Op maandag 20 juli 2009 18:33 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ook geen Paint It Black
Queen - Innuendo
Rolling Stones - Paint it Black
Pet Shop Boys - West End Girls
The Cure - End of the world
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |