UI's:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Om in de wall of fame te komen moet je minstens 10 delen actief meegepost hebben! (Hoeft niet aansluitend te zijn)quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
Lamzak_ = Timo
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
skippy22 = Richard
TheGirlNextDoor = Nathalie
poiuytr, ouwe hardstylertquote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:04 schreef poiuytr het volgende:
Meld me hier ook maar een keer, geboren en getogen in het mooie Twente
quote:
Remco jou zie je ook overalquote:
en waar in Twente woon je normaal?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:57 schreef martymarty1 het volgende:
aha dan mag ik hier ook reageren
zit op het moment dan wel 3 maand op stage in kameroen maar dat mag de pret toch niet drukken?
Ooh jammerquote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dit weekend wordt er wel wat voorspeld hoor...
Ik heb er 16!!! Dus ik wil in de Hall of Famequote:Om in de wall of fame te komen moet je minstens 10 delen actief meegepost hebben! (Hoeft niet aansluitend te zijn)
Eerst naaktfoto's postenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:52 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ik heb er 16!!! Dus ik wil in de Hall of Fame
We moeten alleen voor jou een Hall of Fame aanmaken?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:52 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ik heb er 16!!! Dus ik wil in de Hall of Fame
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:53 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
We moeten alleen voor jou een Hall of Fame aanmaken?
Wall is wel genoeg hoor![]()
je moet ook niet op google zoeken maar op p0rn sites.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:57 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ja maar de rest die ik via google vond waren niet zo prettig voor de oogjes.....
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:02 schreef Blawh het volgende:
Ben er waarschijnlijk wel bij op maandag. Na 2,5 jaar geen bal geraakt te hebben wordt het wel weer een keer tijd.
Hardlopen doe ik regelmatig.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:03 schreef Robinhoo het volgende:
[..]Houd je je conditie wel op peil dan?
Wiliie.quote:TV-presentator Willie Oosterhuis is vanmorgen getroffen door een hartinfarct. Hij is kort daarna in het Medisch Spectrum Twente gedotterd. Hij maakt het volgens zijn vrouw ‘naar omstandigheden goed’. Oosterhuis kreeg pijn in zijn borst, nadat hij kort ervoor had hardgelopen.
Oke is maar goed ookquote:
Zag het net 30 seconde geleden op Tubantia staan ja!quote:
Kan jij ook maandag potje fußball ?quote:
Aiquote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:07 schreef ReMcOrE het volgende:
vanavond avondwaken en condoleren van mede-(bestuurs)lid van mijn badmintonvereniging; meisje van 25, is van vrijdag op zaterdag in haar slaap overleden
precies...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:30 schreef Rumille het volgende:
[..]
AiDat is pas onverwacht
. Wellicht schokkender dan een verkeersongeluk op die leeftijd, want je weet dat die kans altijd aanwezig is. Maar in haar slaap
Brr, ik zie het al helemaal voor me als je bijvoorbeeld nog thuis woontquote:
Zal ik wel even doen met meer informatie erin dan alleen een datum.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:36 schreef Rumille het volgende:
Robin, misschien even een PM rondsturen aan de Tukkers? Of zal ik dat even doen?
Je hebt die vorige PM-conversatie nog?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:37 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Zal ik wel even doen met meer informatie erin dan alleen een datum.
ik meld me af, geen zin om helemaal naar Borne te jagen voor potje ballenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:34 schreef Robinhoo het volgende:
Sterkte Remco.
Kan jij ook maandag potje voetbal?
ze was niet op komen dagen op haar werk, nam de telefoon ook niet op... haar moeder is toen gebeld, die is bij haar langsgegaan en vond haar in bedquote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:32 schreef Rumille het volgende:
[..]
Brr, ik zie het al helemaal voor me als je bijvoorbeeld nog thuis woont
'X, moet je niet naar werk?'
'X?'Waardeloos.
Denk het wel ja.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:39 schreef Rumille het volgende:
[..]
Je hebt die vorige PM-conversatie nog?.
Hmm zag ik net nog in Tubantia bij mn ouders.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:07 schreef ReMcOrE het volgende:
vanavond avondwaken en condoleren van mede-(bestuurs)lid van mijn badmintonvereniging; meisje van 25, is van vrijdag op zaterdag in haar slaap overleden
Lamme tak, Borne is zo'n beetje het meest centraal in Twentequote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik meld me af, geen zin om helemaal naar Borne te jagen voor potje ballen
klopt, waren veel advertenties voor haar geplaatst...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:41 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hmm zag ik net nog in Tubantia bij mn ouders.
is toch een half uurtje rijden voor mijquote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:41 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Lamme tak, Borne is zo'n beetje het meest centraal in Twente
Over de voetbalmeetquote:
Ik ook nietquote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
klopt, waren veel advertenties voor haar geplaatst...
[..]
is toch een half uurtje rijden voor mijen ik kan ook niet goed voetballen
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:49 schreef ReMcOrE het volgende:
stuur mij die PM anders voor de zekerheid ook ff
* ReMcOrE kan wel redelijk keepen denkt hij...
Ik heb er 4 maar kan ze niet openen, en vanzelfsprekend ben ik er maandag niet ivm werk, welke dag wordt het nu wel dan?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:45 schreef Robinhoo het volgende:
Meeste tukkers hebben een pmetje.
ALLEEN HEREN. grrrrr.
Oke dat kan ook hoor zondagquote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:15 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik heb er 4 maar kan ze niet openen, en vanzelfsprekend ben ik er maandag niet ivm werk, welke dag wordt het nu wel dan?
En ik stem voor ene meeting in de bandzaal van bruins.
nou, ik denk dat je heel goed kunt keepen, en dat hoeve op de route ligtquote:
Kom je ook ?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nou, ik denk dat je heel goed kunt keepen, en dat hoeve op de route ligt
even kijken wat remco doetquote:
Watdan?quote:
nee, ik ben bang voor jouquote:
vjenne?quote:
jij mag wel mee hoor. de rest van de dames van mij ook welquote:
Jij mag wel komen,quote:
* Damzkieee voelt een nieuwe oorlog aankomenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:55 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Jij mag wel komen,We zoeken nog een hoekvlag
Niet dan?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:52 schreef Robinhoo het volgende:
Vriezeveen????????????????????????????????????
Fleringenquote:
ik zou dat een hele grote belediging vindenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:52 schreef Robinhoo het volgende:
Vriezeveen????????????????????????????????????
Volgende week dinsdag voetballen?quote:
Zegt iemand uit Vroomshoopquote:
quote:
neuken?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:12 schreef Samzz het volgende:
Nah, ik kom niet. Ik weet niet wanneer en ik moet deze week iedere dag werken en de week daarop ook. Ik weet wel wanneer ik niet gewenst ben
zienquote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:35 schreef Samzz het volgende:
Nee joh, ik kan geen foto's maken van mezelf. Misschien morgen. als de zon nog normaal schijnt.
Oke leg mij even uit waarom jij geen foto van jezelf kunt maken en dat dit te maken heeft met de zon?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:35 schreef Samzz het volgende:
Nee joh, ik kan geen foto's maken van mezelf. Misschien morgen. als de zon nog normaal schijnt.
Dan is ze toch met de zon ook kaal of...?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ze schaamt zich zeker kapot voor de faalactie van de kapster?
San, ben je kaal?
helemaalquote:
trustequote:
Bah, ik krijg er al een naar gevoel van zonder haar te kennen. Sterkte!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:40 schreef ReMcOrE het volgende:
ze was niet op komen dagen op haar werk, nam de telefoon ook niet op... haar moeder is toen gebeld, die is bij haar langsgegaan en vond haar in bed
ow, zoiets had m'n ma 't ook van.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:10 schreef Blawh het volgende:
[..]
Bah, ik krijg er al een naar gevoel van zonder haar te kennen. Sterkte!
vanaf ZC weekend tot 3 augustus heb ik vakantie. daarna weer werken tot eind augustus ofzo.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:16 schreef Blawh het volgende:
Tot september? Of ga je d'r nog even tussenuit?
Nog niet, volgende maand maar even definitief een knoop doorhakken wat ik ga doen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
vanaf ZC weekend tot 3 augustus heb ik vakantie. daarna weer werken tot eind augustus ofzo.
doe jij nog vakantiewerk oid?
ojah, jij was klaar met schoolquote:Op woensdag 15 juli 2009 00:30 schreef Blawh het volgende:
[..]
Nog niet, volgende maand maar even definitief een knoop doorhakken wat ik ga doen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:43 schreef Damzkieee het volgende:
FijnGratis deelname hoorde ik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:45 schreef Blawh het volgende:
[..]
Gratis deelname hoorde ik?CorrectSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
als het goed is gegaan, dan hej d'r nu eenquote:Op woensdag 15 juli 2009 10:20 schreef ReMcOrE het volgende:
waar blijft mijn PM over de voetbalmeet nou?
quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
... een klotemug heeft me gister op mn linker ooglid gestoken, en nu is die helemaal rood en opgezwollen. Zo erg zelfs dat mn oog dicht zit, ik zie nu dus alleen maar met rechts
true, ook al geantwoord...quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:05 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
als het goed is gegaan, dan hej d'r nu een
Justin met zoet bloedquote:Op woensdag 15 juli 2009 12:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En ook op mn linker ringvinger, die kan ik niet helemaal meer buigen
Idd, Vroomshoopquote:
overleden achter in de auto terwijl z'n kameraden nog ff doorgingenquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:14 schreef poiuytr het volgende:
Van 't weekend ook jongen dood gegaan bij Zak.
Jongen was slecht te pas geworden hij ging achter in de auto liggen want zijn kameraden wouden nog even door feesten, op de terugweg waren ze bij zijn huis gekomen wouden ze hem wakker maken, zat er niks geen leven meer in
Ja, zo heb ik het verhaal gehoord. Jongen kwam uit Nijverdal of Hellendoorn.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
overleden achter in de auto terwijl z'n kameraden nog ff doorgingen
drank + drugs + uitputting (Zak gaat lang door) = niet goed voor je...quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:21 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Ja, zo heb ik het verhaal gehoord. Jongen kwam uit Nijverdal of Hellendoorn.
Zal denk ik wel meer dan alleen drank hebben gespeeld.
Inderdaad, vind het ook niet zo gek dat daar vaak wel wat mis gaat moet je zien wat voor figuren er rond lopen!quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
drank + drugs + uitputting (Zak gaat lang door) = niet goed voor je...
Je kunt ook op die leeftijd een hartstilstand krijgen zonder drank, drugs en lang stappen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:34 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Inderdaad, vind het ook niet zo gek dat daar vaak wel wat mis gaat moet je zien wat voor figuren er rond lopen!
Denk gewoon veel te veel GHB iets anders kan ik niet bedenken.
dat is waar, zoals ik gisteren al postte, mede-(bestuurs)lid van badmintonvereniging wordt vanmiddag begraven; 25 jaar en van donderdag op vrijdag overleden in haar slaap, doodsoorzaak (nog) onbekend...quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:45 schreef Blawh het volgende:
[..]
Je kunt ook op die leeftijd een hartstilstand krijgen zonder drank, drugs en lang stappen.
I know, maar het is allemaal wel zeer toevallig..quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:45 schreef Blawh het volgende:
[..]
Je kunt ook op die leeftijd een hartstilstand krijgen zonder drank, drugs en lang stappen.
Hier ook hete kip vanavondquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nog een uurtje en dan kan ik weer naar huis...
Vanavond eet ik rijst met kip, sperzieboontjes en een romige chicken tonight tomatenzooisaus
Wat voor vakantiebaantje doe je dan?quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:36 schreef Robinhoo het volgende:
Door dat gedeelte wat ik zwart krijg betaald verdien ik echt kneiterveel voor iemand van 17
stukadoren of vloeren leggen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:43 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Hier ook hete kip vanavond
[..]
Wat voor vakantiebaantje doe je dan?
Niet het lichtste werk om te doen, mag je ook wel aardig wat voor betaald krijgen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:45 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
stukadoren of vloeren leggen.
mijn vader is bedrijfsleider bij een afbouwbedrijf vandaar.
Omdat ik altijd een idioot gezicht trek als ik zelf een foto moet maken. En gisteren was de zon al weg, dus is de juiste kleur van m'n haar moeilijk te zien. Nu met de zon is dat veel mooierquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:03 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oke leg mij even uit waarom jij geen foto van jezelf kunt maken en dat dit te maken heeft met de zon?
Neuh, flink gegetenquote:Op woensdag 15 juli 2009 19:11 schreef Chr1st1aan het volgende:
Ook een lekkere kouwe op?
Hooiquote:Op woensdag 15 juli 2009 18:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat ik altijd een idioot gezicht trek als ik zelf een foto moet maken. En gisteren was de zon al weg, dus is de juiste kleur van m'n haar moeilijk te zien. Nu met de zon is dat veel mooier
Hoi, allemaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door Samzz op 15-07-2009 20:48:27 ]“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Welquote:Op woensdag 15 juli 2009 22:31 schreef Samzz het volgende:
Ik zei toch dat ik geen foto's van mezelf kan maken
En doar geet 't um.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:27 schreef Samzz het volgende:
Nee, het is lichtblond eigenlijk. Maar ik ben er wel blij mee
quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:24 schreef Samzz het volgende:
Ik heb wel een camera op de telefoon, maar geen aansluiting met de laptop. Ik heb ook geen webcam.
Eigenlijk heb ik wel een digicam, maar ben ik gewoon te lui om foto's te maken. Ik sta er gewoon altijd lelijk opRAWR!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
eerst je gat mee afvegen, dan hej dat iig een keer gedaanquote:Op woensdag 15 juli 2009 22:48 schreef Samzz het volgende:
Nu alleen nog naar de kapper... Haar dat je in je broek kan stoppen is te lang eigenlijk.
Zo ver komt het nog niet... Gelukkig.quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:05 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
eerst je gat mee afvegen, dan hej dat iig een keer gedaan
Mijn haar is gewoon mooi, dat heeft niks met zomertijd te makenquote:Op woensdag 15 juli 2009 23:07 schreef poiuytr het volgende:
Wat een geilbakken hier toch allemaalach ja zomertijd he!
Samzz is gewoon lief, dat zou je ook best mogen zeggen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:07 schreef poiuytr het volgende:
Wat een geilbakken hier toch allemaalach ja zomertijd he!
slaap lekkerquote:Op woensdag 15 juli 2009 23:55 schreef Samzz het volgende:
Ja, maar dat is wel eng he... Straks bijt ik wat af, zeg maar.
Ik ga slapen. Of een poging doen tot, mijn knie doet zó verrekte pijn heNou ja, trusten vriendjes
quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:48 schreef jjstyle333 het volgende:
Een terrasje pakken in Enschede is duurder geworden.
Dat blijkt uit het jaarlijkse terrasonderzoek van een horeca-adviesbureau in de 21 grootste steden van ons land. Enschede staat op de vijfde plaats in de top tien en is de grootste stijger. Vorig jaar was Enschede niet in de top tien te vinden. De duurste terrasstad van Nederland is Amsterdam.
Blijkbaar vinden ze het niet erg dat ze een deel van de inwoners min of meer uitsluiten.quote:Op basis van het gemiddeld besteedbaar inkomen wordt bepaald hoeveel ‘rondjes’ iemand per week
zou kunnen geven. De lijst wordt dit jaar wederom aangevoerd door Leiden waar men gemiddeld 28
rondjes kan geven. Enschede scoort het laagste met gemiddeld 20 rondjes per week. Landelijk kwam
het aantal rondjes uit op 24. Een daling van 3% ten opzichte van 2008, toen er nog 25 rondjes per
week gegeven konden worden.
Hoiquote:Op donderdag 16 juli 2009 16:24 schreef Robinhoo het volgende:
Dat was Marko !
Ik ga naar Renesse en Frankrijk
quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:59 schreef Robinhoo het volgende:
of die dochter van de eigenares is focking lelijk
quote:
dus.quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:59 schreef Robinhoo het volgende:
of die dochter van de eigenares is focking lelijk
Yup.quote:
naja, beter dan nietsquote:
Ze was iig gewillig (of daar leek het toch op in mijn toestandquote:
quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:57 schreef rulerofdeath het volgende:
maar 6 valt toch wel mee?
de eerste FOK!-meet zat ik in m'n eentje
idd..quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:04 schreef Robinhoo het volgende:
Van TOF heb ik alleen Remco nog maar een keer in het echt gesproken.
Het mooiste zou wel zijn dat we met minimaal 8 pesonen zijn, 4 tegen 4.
quote:
quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:57 schreef rulerofdeath het volgende:
de eerste FOK!-meet zat ik in m'n eentje
echt dondersquote:
klopt, tijdens een potje FCTquote:Op donderdag 16 juli 2009 20:04 schreef Robinhoo het volgende:
Van TOF heb ik alleen Remco nog maar een keer in het echt gesproken.
Het mooiste zou wel zijn dat we met minimaal 8 pesonen zijn, 4 tegen 4.
ojah, renate ook natuurlijkquote:Op donderdag 16 juli 2009 20:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
klopt, tijdens een potje FCT
Wouter en Renate heb ik bij in de klas gezeten op de middelbare school, dus beide ook bekend
quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:13 schreef Robinhoo het volgende:
Morgen laatste werkdag met bbq enzoMaar ik moet volgende week ook nog 3 dagen
Failquote:
quote:
Die vloer zal en moet er volgende week inliggen.quote:
Ja bouwvak begint hier morgen (Voor veel bedrijven vanmiddag al), en hij moet door omdat hij student isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja, wat wil je als alleen mannen welkom zijnquote:Op donderdag 16 juli 2009 19:29 schreef Rumille het volgende:
Nog niet echt veel animo voor die voetbalmeeting he.
Misschien idee om anders wat vrienden mee te nemen, niet te veel natuurlijk. Ik ken nog wel iemand die vast wel mee wil (18, zit op voetbal).
quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:59 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja bouwvak begint hier morgen (Voor veel bedrijven vanmiddag al), en hij moet door omdat hij student is. Maarja heb geen medelijden ik mag de hele vakantie
.
Eigenlijk wel,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik heb vanaf vrijdag elke avond bier gedronken , en maar werken enzeau.
Dus vandaag even vroeg naar bed, dan kan ik weer tegen het weekend aan.![]()
Ken je die gasten van cmf? Ga wel redelijk veel met ze om, sommigen dan.Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
jij mag wel mee hoorquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tja, wat wil je als alleen mannen welkom zijn
quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:18 schreef Samzz het volgende:
Zondag m'n debuut op het veld, gaat een slachting worden denk ik
vies jongetjequote:
1930 - 2000 uur ofzo toch?quote:
ik doe alleen m'n best om justin van de troon af te gooienquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:32 schreef Samzz het volgende:
Het woord komen heeft hier maar een betekenis
En ik weet niet wanneer die zogenaamde meeting is, want ik krijg geen PB
NEO is een voetbalclub in bornequote:
maakt niet uitquote:Op donderdag 16 juli 2009 23:01 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ik doe niet aan voetbal...
niet van mijquote:Op donderdag 16 juli 2009 23:04 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ik heb hier posts gezien die anders doen vermoeden
bier drinken dan?quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:13 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
true![]()
Maar voetbal kijken klinkt eigenlijk ook niet heel aanlokkelijk
Nee ken ze niet, maar heb altijd het idee dat heel fleringen uitloopt voor de PCF, en bijna de hele jeugd voor de CMFquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:05 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Eigenlijk wel,Maar ik heb vanaf vrijdag elke avond bier gedronken , en maar werken enzeau.
Dus vandaag even vroeg naar bed, dan kan ik weer tegen het weekend aan.![]()
Ken je die gasten van cmf? Ga wel redelijk veel met ze om, sommigen dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |