quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:57 schreef rulerofdeath het volgende:
maar 6 valt toch wel mee?
de eerste FOK!-meet zat ik in m'n eentje

idd..quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:04 schreef Robinhoo het volgende:
Van TOF heb ik alleen Remco nog maar een keer in het echt gesproken.
Het mooiste zou wel zijn dat we met minimaal 8 pesonen zijn, 4 tegen 4.

quote:

quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:57 schreef rulerofdeath het volgende:
de eerste FOK!-meet zat ik in m'n eentje

echt dondersquote:

klopt, tijdens een potje FCTquote:Op donderdag 16 juli 2009 20:04 schreef Robinhoo het volgende:
Van TOF heb ik alleen Remco nog maar een keer in het echt gesproken.
Het mooiste zou wel zijn dat we met minimaal 8 pesonen zijn, 4 tegen 4.

ojah, renate ook natuurlijkquote:Op donderdag 16 juli 2009 20:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
klopt, tijdens een potje FCT
Wouter en Renate heb ik bij in de klas gezeten op de middelbare school, dus beide ook bekend

quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:13 schreef Robinhoo het volgende:
Morgen laatste werkdag met bbq enzoMaar ik moet volgende week ook nog 3 dagen

Failquote:

quote:

Die vloer zal en moet er volgende week inliggen.quote:

Ja bouwvak begint hier morgen (Voor veel bedrijven vanmiddag al), en hij moet door omdat hij student isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Tja, wat wil je als alleen mannen welkom zijnquote:Op donderdag 16 juli 2009 19:29 schreef Rumille het volgende:
Nog niet echt veel animo voor die voetbalmeeting he.
Misschien idee om anders wat vrienden mee te nemen, niet te veel natuurlijk. Ik ken nog wel iemand die vast wel mee wil (18, zit op voetbal).

quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:59 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja bouwvak begint hier morgen (Voor veel bedrijven vanmiddag al), en hij moet door omdat hij student is. Maarja heb geen medelijden ik mag de hele vakantie
.
Eigenlijk wel,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik heb vanaf vrijdag elke avond bier gedronken , en maar werken enzeau.
Dus vandaag even vroeg naar bed, dan kan ik weer tegen het weekend aan.![]()
Ken je die gasten van cmf? Ga wel redelijk veel met ze om, sommigen dan.Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.

jij mag wel mee hoorquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tja, wat wil je als alleen mannen welkom zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |