Neuh, flink gegetenquote:Op woensdag 15 juli 2009 19:11 schreef Chr1st1aan het volgende:
Ook een lekkere kouwe op?
Hooiquote:Op woensdag 15 juli 2009 18:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat ik altijd een idioot gezicht trek als ik zelf een foto moet maken. En gisteren was de zon al weg, dus is de juiste kleur van m'n haar moeilijk te zien. Nu met de zon is dat veel mooier
Hoi, allemaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door Samzz op 15-07-2009 20:48:27 ]“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Welquote:Op woensdag 15 juli 2009 22:31 schreef Samzz het volgende:
Ik zei toch dat ik geen foto's van mezelf kan maken
En doar geet 't um.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:27 schreef Samzz het volgende:
Nee, het is lichtblond eigenlijk. Maar ik ben er wel blij mee
quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:24 schreef Samzz het volgende:
Ik heb wel een camera op de telefoon, maar geen aansluiting met de laptop. Ik heb ook geen webcam.
Eigenlijk heb ik wel een digicam, maar ben ik gewoon te lui om foto's te maken. Ik sta er gewoon altijd lelijk opRAWR!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
eerst je gat mee afvegen, dan hej dat iig een keer gedaanquote:Op woensdag 15 juli 2009 22:48 schreef Samzz het volgende:
Nu alleen nog naar de kapper... Haar dat je in je broek kan stoppen is te lang eigenlijk.
Zo ver komt het nog niet... Gelukkig.quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:05 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
eerst je gat mee afvegen, dan hej dat iig een keer gedaan
Mijn haar is gewoon mooi, dat heeft niks met zomertijd te makenquote:Op woensdag 15 juli 2009 23:07 schreef poiuytr het volgende:
Wat een geilbakken hier toch allemaalach ja zomertijd he!
Samzz is gewoon lief, dat zou je ook best mogen zeggen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:07 schreef poiuytr het volgende:
Wat een geilbakken hier toch allemaalach ja zomertijd he!
slaap lekkerquote:Op woensdag 15 juli 2009 23:55 schreef Samzz het volgende:
Ja, maar dat is wel eng he... Straks bijt ik wat af, zeg maar.
Ik ga slapen. Of een poging doen tot, mijn knie doet zó verrekte pijn heNou ja, trusten vriendjes
quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:48 schreef jjstyle333 het volgende:
Een terrasje pakken in Enschede is duurder geworden.
Dat blijkt uit het jaarlijkse terrasonderzoek van een horeca-adviesbureau in de 21 grootste steden van ons land. Enschede staat op de vijfde plaats in de top tien en is de grootste stijger. Vorig jaar was Enschede niet in de top tien te vinden. De duurste terrasstad van Nederland is Amsterdam.
Blijkbaar vinden ze het niet erg dat ze een deel van de inwoners min of meer uitsluiten.quote:Op basis van het gemiddeld besteedbaar inkomen wordt bepaald hoeveel ‘rondjes’ iemand per week
zou kunnen geven. De lijst wordt dit jaar wederom aangevoerd door Leiden waar men gemiddeld 28
rondjes kan geven. Enschede scoort het laagste met gemiddeld 20 rondjes per week. Landelijk kwam
het aantal rondjes uit op 24. Een daling van 3% ten opzichte van 2008, toen er nog 25 rondjes per
week gegeven konden worden.
Hoiquote:Op donderdag 16 juli 2009 16:24 schreef Robinhoo het volgende:
Dat was Marko !
Ik ga naar Renesse en Frankrijk
quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:59 schreef Robinhoo het volgende:
of die dochter van de eigenares is focking lelijk
quote:
dus.quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:59 schreef Robinhoo het volgende:
of die dochter van de eigenares is focking lelijk
Yup.quote:
naja, beter dan nietsquote:
Ze was iig gewillig (of daar leek het toch op in mijn toestandquote:
quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:57 schreef rulerofdeath het volgende:
maar 6 valt toch wel mee?
de eerste FOK!-meet zat ik in m'n eentje
idd..quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:04 schreef Robinhoo het volgende:
Van TOF heb ik alleen Remco nog maar een keer in het echt gesproken.
Het mooiste zou wel zijn dat we met minimaal 8 pesonen zijn, 4 tegen 4.
quote:
quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:57 schreef rulerofdeath het volgende:
de eerste FOK!-meet zat ik in m'n eentje
echt dondersquote:
klopt, tijdens een potje FCTquote:Op donderdag 16 juli 2009 20:04 schreef Robinhoo het volgende:
Van TOF heb ik alleen Remco nog maar een keer in het echt gesproken.
Het mooiste zou wel zijn dat we met minimaal 8 pesonen zijn, 4 tegen 4.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |