Dan is ze toch met de zon ook kaal of...?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ze schaamt zich zeker kapot voor de faalactie van de kapster?
San, ben je kaal?
helemaalquote:
trustequote:
Bah, ik krijg er al een naar gevoel van zonder haar te kennen. Sterkte!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:40 schreef ReMcOrE het volgende:
ze was niet op komen dagen op haar werk, nam de telefoon ook niet op... haar moeder is toen gebeld, die is bij haar langsgegaan en vond haar in bed
ow, zoiets had m'n ma 't ook van.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:10 schreef Blawh het volgende:
[..]
Bah, ik krijg er al een naar gevoel van zonder haar te kennen. Sterkte!
vanaf ZC weekend tot 3 augustus heb ik vakantie. daarna weer werken tot eind augustus ofzo.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:16 schreef Blawh het volgende:
Tot september? Of ga je d'r nog even tussenuit?
Nog niet, volgende maand maar even definitief een knoop doorhakken wat ik ga doen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
vanaf ZC weekend tot 3 augustus heb ik vakantie. daarna weer werken tot eind augustus ofzo.
doe jij nog vakantiewerk oid?
ojah, jij was klaar met schoolquote:Op woensdag 15 juli 2009 00:30 schreef Blawh het volgende:
[..]
Nog niet, volgende maand maar even definitief een knoop doorhakken wat ik ga doen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:43 schreef Damzkieee het volgende:
FijnGratis deelname hoorde ik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:45 schreef Blawh het volgende:
[..]
Gratis deelname hoorde ik?CorrectSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
als het goed is gegaan, dan hej d'r nu eenquote:Op woensdag 15 juli 2009 10:20 schreef ReMcOrE het volgende:
waar blijft mijn PM over de voetbalmeet nou?
quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
... een klotemug heeft me gister op mn linker ooglid gestoken, en nu is die helemaal rood en opgezwollen. Zo erg zelfs dat mn oog dicht zit, ik zie nu dus alleen maar met rechts
true, ook al geantwoord...quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:05 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
als het goed is gegaan, dan hej d'r nu een
Justin met zoet bloedquote:Op woensdag 15 juli 2009 12:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En ook op mn linker ringvinger, die kan ik niet helemaal meer buigen
Idd, Vroomshoopquote:
overleden achter in de auto terwijl z'n kameraden nog ff doorgingenquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:14 schreef poiuytr het volgende:
Van 't weekend ook jongen dood gegaan bij Zak.
Jongen was slecht te pas geworden hij ging achter in de auto liggen want zijn kameraden wouden nog even door feesten, op de terugweg waren ze bij zijn huis gekomen wouden ze hem wakker maken, zat er niks geen leven meer in
Ja, zo heb ik het verhaal gehoord. Jongen kwam uit Nijverdal of Hellendoorn.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
overleden achter in de auto terwijl z'n kameraden nog ff doorgingen
drank + drugs + uitputting (Zak gaat lang door) = niet goed voor je...quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:21 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Ja, zo heb ik het verhaal gehoord. Jongen kwam uit Nijverdal of Hellendoorn.
Zal denk ik wel meer dan alleen drank hebben gespeeld.
Inderdaad, vind het ook niet zo gek dat daar vaak wel wat mis gaat moet je zien wat voor figuren er rond lopen!quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
drank + drugs + uitputting (Zak gaat lang door) = niet goed voor je...
Je kunt ook op die leeftijd een hartstilstand krijgen zonder drank, drugs en lang stappen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:34 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Inderdaad, vind het ook niet zo gek dat daar vaak wel wat mis gaat moet je zien wat voor figuren er rond lopen!
Denk gewoon veel te veel GHB iets anders kan ik niet bedenken.
dat is waar, zoals ik gisteren al postte, mede-(bestuurs)lid van badmintonvereniging wordt vanmiddag begraven; 25 jaar en van donderdag op vrijdag overleden in haar slaap, doodsoorzaak (nog) onbekend...quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:45 schreef Blawh het volgende:
[..]
Je kunt ook op die leeftijd een hartstilstand krijgen zonder drank, drugs en lang stappen.
I know, maar het is allemaal wel zeer toevallig..quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:45 schreef Blawh het volgende:
[..]
Je kunt ook op die leeftijd een hartstilstand krijgen zonder drank, drugs en lang stappen.
Hier ook hete kip vanavondquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nog een uurtje en dan kan ik weer naar huis...
Vanavond eet ik rijst met kip, sperzieboontjes en een romige chicken tonight tomatenzooisaus
Wat voor vakantiebaantje doe je dan?quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:36 schreef Robinhoo het volgende:
Door dat gedeelte wat ik zwart krijg betaald verdien ik echt kneiterveel voor iemand van 17
stukadoren of vloeren leggen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:43 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Hier ook hete kip vanavond
[..]
Wat voor vakantiebaantje doe je dan?
Niet het lichtste werk om te doen, mag je ook wel aardig wat voor betaald krijgen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:45 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
stukadoren of vloeren leggen.
mijn vader is bedrijfsleider bij een afbouwbedrijf vandaar.
Omdat ik altijd een idioot gezicht trek als ik zelf een foto moet maken. En gisteren was de zon al weg, dus is de juiste kleur van m'n haar moeilijk te zien. Nu met de zon is dat veel mooierquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:03 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oke leg mij even uit waarom jij geen foto van jezelf kunt maken en dat dit te maken heeft met de zon?
Neuh, flink gegetenquote:Op woensdag 15 juli 2009 19:11 schreef Chr1st1aan het volgende:
Ook een lekkere kouwe op?
Hooiquote:Op woensdag 15 juli 2009 18:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat ik altijd een idioot gezicht trek als ik zelf een foto moet maken. En gisteren was de zon al weg, dus is de juiste kleur van m'n haar moeilijk te zien. Nu met de zon is dat veel mooier
Hoi, allemaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door Samzz op 15-07-2009 20:48:27 ]“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Welquote:Op woensdag 15 juli 2009 22:31 schreef Samzz het volgende:
Ik zei toch dat ik geen foto's van mezelf kan maken
En doar geet 't um.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:27 schreef Samzz het volgende:
Nee, het is lichtblond eigenlijk. Maar ik ben er wel blij mee
quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:24 schreef Samzz het volgende:
Ik heb wel een camera op de telefoon, maar geen aansluiting met de laptop. Ik heb ook geen webcam.
Eigenlijk heb ik wel een digicam, maar ben ik gewoon te lui om foto's te maken. Ik sta er gewoon altijd lelijk opRAWR!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
eerst je gat mee afvegen, dan hej dat iig een keer gedaanquote:Op woensdag 15 juli 2009 22:48 schreef Samzz het volgende:
Nu alleen nog naar de kapper... Haar dat je in je broek kan stoppen is te lang eigenlijk.
Zo ver komt het nog niet... Gelukkig.quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:05 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
eerst je gat mee afvegen, dan hej dat iig een keer gedaan
Mijn haar is gewoon mooi, dat heeft niks met zomertijd te makenquote:Op woensdag 15 juli 2009 23:07 schreef poiuytr het volgende:
Wat een geilbakken hier toch allemaalach ja zomertijd he!
Samzz is gewoon lief, dat zou je ook best mogen zeggen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:07 schreef poiuytr het volgende:
Wat een geilbakken hier toch allemaalach ja zomertijd he!
slaap lekkerquote:Op woensdag 15 juli 2009 23:55 schreef Samzz het volgende:
Ja, maar dat is wel eng he... Straks bijt ik wat af, zeg maar.
Ik ga slapen. Of een poging doen tot, mijn knie doet zķ verrekte pijn heNou ja, trusten vriendjes
quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:48 schreef jjstyle333 het volgende:
Een terrasje pakken in Enschede is duurder geworden.
Dat blijkt uit het jaarlijkse terrasonderzoek van een horeca-adviesbureau in de 21 grootste steden van ons land. Enschede staat op de vijfde plaats in de top tien en is de grootste stijger. Vorig jaar was Enschede niet in de top tien te vinden. De duurste terrasstad van Nederland is Amsterdam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |