Oke leg mij even uit waarom jij geen foto van jezelf kunt maken en dat dit te maken heeft met de zon?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:35 schreef Samzz het volgende:
Nee joh, ik kan geen foto's maken van mezelf. Misschien morgen. als de zon nog normaal schijnt.
Dan is ze toch met de zon ook kaal of...?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ze schaamt zich zeker kapot voor de faalactie van de kapster?
San, ben je kaal?
helemaalquote:
trustequote:
Bah, ik krijg er al een naar gevoel van zonder haar te kennen. Sterkte!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:40 schreef ReMcOrE het volgende:
ze was niet op komen dagen op haar werk, nam de telefoon ook niet op... haar moeder is toen gebeld, die is bij haar langsgegaan en vond haar in bed
ow, zoiets had m'n ma 't ook van.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:10 schreef Blawh het volgende:
[..]
Bah, ik krijg er al een naar gevoel van zonder haar te kennen. Sterkte!
vanaf ZC weekend tot 3 augustus heb ik vakantie. daarna weer werken tot eind augustus ofzo.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:16 schreef Blawh het volgende:
Tot september? Of ga je d'r nog even tussenuit?
Nog niet, volgende maand maar even definitief een knoop doorhakken wat ik ga doen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
vanaf ZC weekend tot 3 augustus heb ik vakantie. daarna weer werken tot eind augustus ofzo.
doe jij nog vakantiewerk oid?
ojah, jij was klaar met schoolquote:Op woensdag 15 juli 2009 00:30 schreef Blawh het volgende:
[..]
Nog niet, volgende maand maar even definitief een knoop doorhakken wat ik ga doen.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |