SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:43 schreef Damzkieee het volgende:
FijnGratis deelname hoorde ik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:45 schreef Blawh het volgende:
[..]
Gratis deelname hoorde ik?CorrectSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
als het goed is gegaan, dan hej d'r nu eenquote:Op woensdag 15 juli 2009 10:20 schreef ReMcOrE het volgende:
waar blijft mijn PM over de voetbalmeet nou?
quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
... een klotemug heeft me gister op mn linker ooglid gestoken, en nu is die helemaal rood en opgezwollen. Zo erg zelfs dat mn oog dicht zit, ik zie nu dus alleen maar met rechts
true, ook al geantwoord...quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:05 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
als het goed is gegaan, dan hej d'r nu een
Justin met zoet bloedquote:Op woensdag 15 juli 2009 12:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En ook op mn linker ringvinger, die kan ik niet helemaal meer buigen
Idd, Vroomshoopquote:
overleden achter in de auto terwijl z'n kameraden nog ff doorgingenquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:14 schreef poiuytr het volgende:
Van 't weekend ook jongen dood gegaan bij Zak.
Jongen was slecht te pas geworden hij ging achter in de auto liggen want zijn kameraden wouden nog even door feesten, op de terugweg waren ze bij zijn huis gekomen wouden ze hem wakker maken, zat er niks geen leven meer in
Ja, zo heb ik het verhaal gehoord. Jongen kwam uit Nijverdal of Hellendoorn.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
overleden achter in de auto terwijl z'n kameraden nog ff doorgingen
drank + drugs + uitputting (Zak gaat lang door) = niet goed voor je...quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:21 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Ja, zo heb ik het verhaal gehoord. Jongen kwam uit Nijverdal of Hellendoorn.
Zal denk ik wel meer dan alleen drank hebben gespeeld.
Inderdaad, vind het ook niet zo gek dat daar vaak wel wat mis gaat moet je zien wat voor figuren er rond lopen!quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
drank + drugs + uitputting (Zak gaat lang door) = niet goed voor je...
Je kunt ook op die leeftijd een hartstilstand krijgen zonder drank, drugs en lang stappen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:34 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Inderdaad, vind het ook niet zo gek dat daar vaak wel wat mis gaat moet je zien wat voor figuren er rond lopen!
Denk gewoon veel te veel GHB iets anders kan ik niet bedenken.
dat is waar, zoals ik gisteren al postte, mede-(bestuurs)lid van badmintonvereniging wordt vanmiddag begraven; 25 jaar en van donderdag op vrijdag overleden in haar slaap, doodsoorzaak (nog) onbekend...quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:45 schreef Blawh het volgende:
[..]
Je kunt ook op die leeftijd een hartstilstand krijgen zonder drank, drugs en lang stappen.
I know, maar het is allemaal wel zeer toevallig..quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:45 schreef Blawh het volgende:
[..]
Je kunt ook op die leeftijd een hartstilstand krijgen zonder drank, drugs en lang stappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |