quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:14 schreef Loveless85 het volgende:
Het kind van Liza is eigenlijk niet haar kind, maar het product van Jan's slippertje met Fleur,
Fleur kon dit echter Yo niet aandoen om continu met het het gevolg van Jan's zwemmertjes te worden geconfronteerd als ze bij haar BF op de koffie kwam, dus heeft Jan dit kind ondergebracht bij Liza. Hier ging veel overleg aan vooraf, om dit zo geheim mogelijk te doen gebeurde dit meestal op toiletten in duistere kroegjes, waarna Liza haar mondhoeken met wat kokosmelk bevochtigde om zo de aandacht op andere bezigheden te vestigen
Je kan te ver gaanquote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:18 schreef Greys het volgende:
En hier zo ongeveer alle mannelijke hoofdrolspelers.
Haakt in en zingt mee!![]()
van de telegraaf: http://www.telegraaf.nl/p(...)ijn_een_stel___.htmlquote:'Jan en Liza zijn een stel' VOLENDAM - Jan Smit heeft inderdaad een relatie met de Volendamse Liza, die een stuk ouder is dan de zanger, net getrouwd is geweest en een eenjarig kindje heeft. Dat heeft de moeder van Jan, Gerda Smit, bevestigd in een interview met Shownieuws, meldt Evert Santegoeds.
Dat Liza een stuk ouder is dan haar zoon en een kindje heeft, maakt Gerda niks uit. Het gaat om het geluk van haar zoon.
Yolanthe
Op Radio 538 vertelde Santegoeds dat Gerda Smit niet alleen spreekt over de relatie tussen Jan en Liza, maar dat ze ook volledig haar hart heeft gelucht over Yolanthe. "Het zit me dwars, ik moet het kwijt want ik slaap er niet meer van", zou ze gezegd hebben.
Zo zou Gerda flink wat aan te merken hebben op de handelswijze van Yolanthe rondom de verdeling van de spullen na de breuk. "Na acht maanden samenwonen, gedroeg Yo zich alsof ze 20 jaar in gemeenschap van goederen waren getrouwd", aldus Santegoeds.
Het interview wordt vanavond uitgezonden op SBS 6
ook van de telegraaf: http://www.telegraaf.nl/p(...)n_samenwonen___.htmlquote:'Yolanthe en Wesley gaan samenwonen' van onze redactie
AMSTERDAM - Yolanthe Cabau van Kasbergen en Wesley Sneijder zouden gaan samenwonen in Madrid. Wesley zou "erg gelukkig" zijn.
Dit meldt Evert Santegoeds dinsdagochtend in het radioprogramma Evers Staat Op. Wesley zou aan hem hebben laten weten heel erg gelukkig met Yolanthe te zijn.
Yolanthe en haar ex-vriend Jan Smit zouden ondertussen amper nog contact met elkaar hebben. Volgens Jans moeder Gerda zijn de twee uit elkaar gegaan omdat ze allebei een ander hadden. Zij zou ook hebben bevestigd dat Jan opnieuw geluk heeft gevonden bij Liza.
Jantje Smit laat zijn moeder zo'n interview geven?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:24 schreef Keekaboo het volgende:
[..]
van de telegraaf: http://www.telegraaf.nl/p(...)ijn_een_stel___.html
Jan is 23 en wat zal die Liza zijn? Ik schat haar een jaar of 26/27 ofzo, misschien nog wel jonger.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:30 schreef Loveless85 het volgende:
Maar dat 'stuk ouder' valt toch wel mee? Ze is toch tegen/rond de 30? En Jan begin 20
Nou daarom, Jan is dus mijn leeftijd, en ik zou een vrouw van 28/30 ofzo niet 'veel ouder' vinden...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Jan is 23 en wat zal die Liza zijn? Ik schat haar een jaar of 26/27 ofzo, misschien nog wel jonger.
Volgens mij is Liza ook niet zo oud, maar ik denk wel dat ze in een andere fase van haar leven zit...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:30 schreef Loveless85 het volgende:
Maar dat 'stuk ouder' valt toch wel mee? Ze is toch tegen/rond de 30? En Jan begin 20
Leuk nieuws!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:26 schreef Keekaboo het volgende:
En Yolanthe gaat samenwonen:
[..]
ook van de telegraaf: http://www.telegraaf.nl/p(...)n_samenwonen___.html
Alleen wel nog erg sneu voor Wim, de man/ex van Liza en vader van die baby.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:49 schreef Nizno het volgende:
En de cirkel is rond..... beiden een ander.. beiden schuld...... rust in de tent
Vind je ja? Misschien moet je dan even de MSN van Annelies vragen ofzo.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:44 schreef purmernoord het volgende:
tvp.. het wordt al leuker hier zeg, enne ik mis annelies.. dat is toch de komische noot...
nou ik moet haar nageven, ze heeft een zeer levendige fantasie!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Vind je ja? Misschien moet je dan even de MSN van Annelies vragen ofzo.
Ik vind haar eerder slaapverwekkend dan de komische noot, maar smaken verschillen
Voor Wim en het kindje vind ik wel erg dat die Liza een relatie heeft met Janquote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Alleen wel nog erg sneu voor Wim, de man/ex van Liza en vader van die baby.
Greys, jij hebt teveel gedronken. Nu al, daarom moet je erg gauw gaan snuiven om weer tot leven te komen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Vind je ja? Misschien moet je dan even de MSN van Annelies vragen ofzo.
Ik vind haar eerder slaapverwekkend dan de komische noot, maar smaken verschillen
Ik kan me niet voorstellen dat die moeder deze uitspraken doet zonder de toestemming van Jan. En Jan zit natuurlijk onder de plak bij die Jaap Buijs dus die zal het ook wel goedgekeurd hebben?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:10 schreef Greys het volgende:
Gerda gaat een flinke emmer pismodder gooien zo te lezen, richting Yolanthe.
Hoe zou Jan zich daar nou bij voelen, nu zijn moeder publiekelijk haar snavel open gaat trekken? Zou hij daar niet toch wat voor schamen? En hij en Yo hamerden er op dat ze nog steeds van elkaar houden als ex-geliefden, maar als dat zo is laat je je moeder toch niet van die uitlatingen doen?![]()
[ afbeelding ]
Is dat de onechte zus van Susan Boyle? Om maar es een nieuwe draai aan deze gate te gevenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:10 schreef Greys het volgende:
Gerda gaat een flinke emmer pismodder gooien zo te lezen, richting Yolanthe.
Hoe zou Jan zich daar nou bij voelen, nu zijn moeder publiekelijk haar snavel open gaat trekken? Zou hij daar niet toch wat voor schamen? En hij en Yo hamerden er op dat ze nog steeds van elkaar houden als ex-geliefden, maar als dat zo is laat je je moeder toch niet van die uitlatingen doen?![]()
[ afbeelding ]
Susan Boyle kan de moeder van Jantje zijn, iincognito. Ook dezelfde leeftijdquote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Is dat de onechte zus van Susan Boyle? Om maar es een nieuwe draai aan deze gate te geven,
Joh, kom eens met iets interessants, dit gejengel kennen we nou wel.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:32 schreef annelies30 het volgende:
[..]
Greys, jij hebt teveel gedronken. Nu al, daarom moet je erg gauw gaan snuiven om weer tot leven te komen.
En ik vind Jantje in die clip van het optreden in het stadion er erg verwend en arrogant bij staan. Maar dat wisten we al.
Op dit foto zou het zomaar kunnen ja!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Is dat de onechte zus van Susan Boyle? Om maar es een nieuwe draai aan deze gate te geven,
Great minds enzoquote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Bitchfightquote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Joh, kom eens met iets interessants, dit gejengel kennen we nou wel.![]()
[..]
Op dit foto zou het zomaar kunnen ja!
Precies, ze is Monique Smit. Ze kent ook de moeder van Jantje persoonlijk zei ze op palinggate 18. En ze wou met de hele familie Smit bij mij in therapie. (monique smit alias anniebab).quote:
ANNIEBAB heeft dus echt verteld dat ze de moeder van Jantje PERSOONLIJK KENT. Met andere woorden, Anniebab, alias Monique Smit weet alles, maar probeert steeds de boel hier onder controle te houden. Dat er dus niet teveel wordt kwaad gesproken over haar grote broer Jan Smit. En al het kwaad wat wordt verteld over Jan, breit zij weer recht. Hebben jullie het nu eindelijk eens een keer door. We worden weer een oor aangenaaid.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:42 schreef annelies30 het volgende:
[..]
Precies, ze is Monique Smit. Ze kent ook de moeder van Jantje persoonlijk zei ze op palinggate 18. En ze wou met de hele familie Smit bij mij in therapie. (monique smit alias anniebab).
Ik ben niet voor niets psychiater.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:52 schreef annelies30 het volgende:
[..]
ANNIEBAB heeft dus echt verteld dat ze de moeder van Jantje PERSOONLIJK KENT. Met andere woorden, Anniebab, alias Monique Smit weet alles, maar probeert steeds de boel hier onder controle te houden. Dat er dus niet teveel wordt kwaad gesproken over haar grote broer Jan Smit. En al het kwaad wat wordt verteld over Jan, breit zij weer recht. Hebben jullie het nu eindelijk eens een keer door. We worden weer een oor aangenaaid.
Jij bent echt knettergek, weet je dat?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:52 schreef annelies30 het volgende:
[..]
ANNIEBAB heeft dus echt verteld dat ze de moeder van Jantje PERSOONLIJK KENT. Met andere woorden, Anniebab, alias Monique Smit weet alles, maar probeert steeds de boel hier onder controle te houden. Dat er dus niet teveel wordt kwaad gesproken over haar grote broer Jan Smit. En al het kwaad wat wordt verteld over Jan, breit zij weer recht. Hebben jullie het nu eindelijk eens een keer door. We worden weer een oor aangenaaid.
Hoe onnozel kan iemand zijn. Jij bent zeker haar grote zus Jenny. Kom ik gauw genoeg achter. Ga nog maar even dioor met berichtgeving. Ik moet zo therapie geven, dus ik ben niet continu on line.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij bent echt knettergek, weet je dat?
Teveel coke gesnoven van een harde paling af zeker?
Het gaat er nu echt op lijken dat de familie Smit deze site met meer indringers onder controle wil houden.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:56 schreef annelies30 het volgende:
[..]
Hoe onnozel kan iemand zijn. Jij bent zeker haar grote zus Jenny. Kom ik gauw genoeg achter. Ga nog maar even dioor met berichtgeving. Ik moet zo therapie geven, dus ik ben niet continu on line.
En het lijkt er op dat jij je medicijnen regelmatig vergeetquote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:58 schreef annelies30 het volgende:
[..]
Het gaat er nu echt op lijken dat de familie Smit deze site met meer indringers onder controle wil houden.
Ja toen ik me in 2006 op FOK registreerde zag ik dit topic nl al aankomen dus nam ik de identiteit van Loveless85 aan om als de dag daar was de boel te kunnen downplayenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:56 schreef annelies30 het volgende:
[..]
Hoe onnozel kan iemand zijn. Jij bent zeker haar grote zus Jenny. Kom ik gauw genoeg achter. Ga nog maar even dioor met berichtgeving. Ik moet zo therapie geven, dus ik ben niet continu on line.
Jij spoort niet helemaal he.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:58 schreef annelies30 het volgende:
[..]
Het gaat er nu echt op lijken dat de familie Smit deze site met meer indringers onder controle wil houden.
Voordat je commentaar geeft, ga eerst eens paliggate 18 nalezen over dat anniebab zegt dat ze de moeder van Jan Smit persoonlijk kent en dat ze met de hele familie Smit bij mij in therapie wil. Maar jij bent natuurlijk ook familie, dan zal jij de moeder of de vader of Jan Smit zelf zijn.want jij praat ok alles recht wat vreselijke krom is.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
En het lijkt er op dat jij je medicijnen regelmatig vergeet
Vergis je je niet dat je zelf therapie moet krijgen?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:56 schreef annelies30 het volgende:
[..]
Zeg annelies heb jij wellicht connecties met deze meneer ?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:16 schreef annelies30 het volgende:
[..]
Voordat je commentaar geeft, ga eerst eens paliggate 18 nalezen over dat anniebab zegt dat ze de moeder van Jan Smit persoonlijk kent en dat ze met de hele familie Smit bij mij in therapie wil. Maar jij bent natuurlijk ook familie, dan zal jij de moeder of de vader of Jan Smit zelf zijn.want jij praat ok alles recht wat vreselijke krom is.
Jij bent Gerda Zwarthoed, de moeder van Jan Smit. Alle waarheid die ik hierboven heb verteld wegwuiven door te gaan schelden. Dat hoort bij mensen die er meer vanaf weten en geen uitweg meer weten.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:14 schreef shomila het volgende:
[..]
Jij spoort niet helemaal he.
Ben jij soms familie van Yolanthe.
Er blijven weinig mensen over die geen familie zijn. Roel_Jewel waar blijuf jij met je heldere kijk op zaken!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:17 schreef berney het volgende:
[..]
Vergis je je niet dat je zelf therapie moet krijgen?![]()
Eindelijk, de aap is uit de mouw.De moeder van Jan, Gerda, heeft zich kenbaar gemaakt. Zeg dan maar meteen wie je nog meer hebt ingeschakeld op deze site. Dan kunnen we to the point blijven.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:21 schreef shomila het volgende:
Ja ik ben Gerda en wat is daarmee.
Mag ik ook me zegje hier doen?
Nou ja, de lol is er inmiddels sowieso wel bijna af al. Mensen blijven gewoon weg uit Palinggate omdat ze zich aan dat wicht ergeren. En dit is nou al het zoveelste topic dat ze verziekt.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:24 schreef karoltje het volgende:
Jezus jullie zitten annelies ook wel te voeden zeg. Als jullie er niet zo op ingaan wordt het vanzelf minder.
En zo sprak de juf.
Zo hehe je weet het je had gelijk, kun je er nu over ophouden.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:25 schreef annelies30 het volgende:
[..]
Eindelijk, de aap is uit de mouw.De moeder van Jan, Gerda, heeft zich kenbaar gemaakt. Zeg dan maar meteen wie je nog meer hebt ingeschakeld op deze site. Dan kunnen we to the point blijven.
Ik heb nog nooit zo'n stelletje leeghoofden meegemaakt als jullie hierboven. Of julie zijn allemaal familie, of jullie zijn allemaal olie-, olie- oliedom. De waarheid ontkennen hoort erbij als je familie bent. Deze site gaat ook alleen maar over lege nieuwtjes. Precies zoals de familie ook zou doen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ja, de lol is er inmiddels sowieso wel bijna af al. Mensen blijven gewoon weg uit Palinggate omdat ze zich aan dat wicht ergeren. En dit is nou al het zoveelste topic dat ze verziekt.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:27 schreef berney het volgende:
Als dat zo is dat ze steeds een topic verziekt waar zijn de moderators dan? Waarom is ze nog niet gebanned?
Ik vind het anders wel grappig hoor, al dat gebluf.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ja, de lol is er inmiddels sowieso wel bijna af al. Mensen blijven gewoon weg uit Palinggate omdat ze zich aan dat wicht ergeren. En dit is nou al het zoveelste topic dat ze verziekt.
dat mag ze hier nu vast niet verklappen, heeft ze natuurlijk exclusief aan Evert S verteldquote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:32 schreef annelies30 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo'n stelletje leeghoofden meegemaakt als jullie hierboven. Of julie zijn allemaal familie, of jullie zijn allemaal olie-, olie- oliedom. De waarheid ontkennen hoort erbij als je familie bent. Deze site gaat ook alleen maar over lege nieuwtjes. Precies zoals de familie ook zou doen.
Gerda, alias Shomila, vertel eens het fijne over het geld dat Yoloanthe gestolen heeft en hoe lang Jan al met Liza gaat?
Als ´wij´ toch zo dom zijn en de site je ook niet bevalt, wat doe je hier dan nog?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:32 schreef annelies30 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo'n stelletje leeghoofden meegemaakt als jullie hierboven. Of julie zijn allemaal familie, of jullie zijn allemaal olie-, olie- oliedom. De waarheid ontkennen hoort erbij als je familie bent. Deze site gaat ook alleen maar over lege nieuwtjes. Precies zoals de familie ook zou doen.
Gerda, alias Shomila, vertel eens het fijne over het geld dat Yoloanthe gestolen heeft en hoe lang Jan al met Liza gaat?
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:39 schreef berney het volgende:
Ik snap alleen niet over dat geld gedoe nu pas naar buiten komt en niet direct na de verhuizing. Heel vaag om Yo nu een trap na te geven.
Kan, kijk maar even. Ze is nu weg. Als je toch een nieuwe opent, dan zal ik deze dichtdoenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:43 schreef Greys het volgende:
Zal ik dit topic anders opnieuw openen?
En dat de mods deze op slot gooien?![]()
Ik las net dat Annelies heel lang garnalen kan gaan pellen namelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |