Wut?quote:
Jah sorriequote:
ik wordt verlegenquote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jah sorrie
kan niet meer na half 1 bellen, dan moet ik weer hier zijn
HOAXquote:
He, Klonk, doen ze dit allemaal daar in Limboland en omstreken?quote:
NEJquote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
He, Klonk, doen ze dit allemaal daar in Limboland en omstreken?
duidelijkquote:
zie ik dagelijksquote:
dadelijk gaan ze nog slim wordenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Toch lees ik de laatste tijd zelden meer domme-belgenberichten
Hij zei meer, dus worden ze dommerquote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dadelijk gaan ze nog slim worden
Laat me raden, je houdt van kontjes?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:54 schreef JortK het volgende:
Ohhhh: http://members.lycos.nl/musos18/ava/
Nee, het is gewoon niet meer nieuws-waardig: iedereen weet het alquote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dadelijk gaan ze nog slim worden
zelden meerquote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij zei meer, dus worden ze dommer
Het viel me trouwens op, toen ik in Hasselt woonde, dat er sowieso al meer verkeersdoden per dag in Belgie zijn
Iedere dag was er wel weer een of andere gek die bewezen had dat het mopje over blinden achter het stuur waar was
Yupquote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Laat me raden, je houdt van kontjes?
oh ja.. sorriequote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:04 schreef JortK het volgende:
[..]
Yup
Vroeger had ik een UI die iedere keer als iemand een pagina opriep een ander kontje liet zien
Pics!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:06 schreef Ladylike het volgende:
het enige lichaamsdeel waar ik blij mee ben
jij niet alleenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
het enige lichaamsdeel waar ik blij mee ben
kreeg nieteens een reactie op de vorigequote:
Er zijn mensen BLIJ met mijn kont?quote:
Handigquote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:11 schreef Muck het volgende:
Kom ik net op mijn werk, roept mijn chef: Marjo! Wat leuk dat je er bent! Wat kom je doen?
Foutje van het uitzendbureau
Ze hebben tegen mij gezegd: dinsdag werken, woensdag vrij
Tegen OHRA: dinsdag vrij, woensdag werken
Sorry ?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
kreeg nieteens een reactie op de vorige
quote:
wat ik niet heb gezien kan ik ook geen reactie opgevenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
Er zijn mensen BLIJ met mijn kont?![]()
![]()
was ook niet tegen jouquote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wat ik niet heb gezien kan ik ook geen reactie opgeven![]()
om naar te kijken
Niets gezienquote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
Nee, ik kan morgen nietquote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
Er zijn mensen BLIJ met mijn kont?![]()
![]()
[..]
Handig
Maar nou moet je dus morgen wel werken?
kloptquote:
Net nog voordat Photobucket weer preuts werdquote:
Oh ook al zo handig..quote:
dan moet ik toch aan mn baas vragen of ie de pics wil makenquote:
Neequote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
He, Klonk, doen ze dit allemaal daar in Limboland en omstreken?
naar wie?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:36 schreef Pheno het volgende:
En ik stuur verdomme hele mp3s op. En iedereen verwijdert maar foto's.
welkom thuisquote:
heeft die daar een cameraquote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dan moet ik toch aan mn baas vragen of ie de pics wil maken
Hup, scriptie. Iemand moet een schop onder je aars geven!quote:
Inderdaad. Wat nou vakantie. Werken aan je scriptie!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hup, scriptie. Iemand moet een schop onder je aars geven!
Klote voor hem, dat is net in het nieuwe schooljaar..quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:42 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Inderdaad. Wat nou vakantie. Werken aan je scriptie!![]()
Dat zou ik trouwens ook bij mijn broertje moeten doen, die lieve jongen is nog steeds aan zijn scriptie bezig, en had eigenlijk op 5 juli willen afstuderen, maargoed, nu wordt het september
het staat ook gewoon op mijn planning, dus ik mag hopen dat ze volgende week duidelijke afspraken makenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
klopt![]()
[..]
Net nog voordat Photobucket weer preuts werd
[..]
Oh ook al zo handig..
dus vanaf volgende week maar iets duidelijks afgesproken?
jaquote:
weet je hoe blij ik daarmee ben?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:36 schreef Pheno het volgende:
En ik stuur verdomme hele mp3s op. En iedereen verwijdert maar foto's.
quote:Man stuit op giraffe in achtertuin
AMSTERDAM - Een man in het Zuid-Hollandse Zwartewaal keek dinsdagmiddag wel heel vreemd op toen hij een giraffe in zijn achtertuin aantrof.
Het beest koekeloerde door het raam van de eerste verdieping van het huis, meldt de politie.
Het dier is vermoedelijk ontsnapt uit een circus in de buurt, laat een woordvoerder van de politie weten. Agenten zijn ter plekke.
Het is nog onbekend hoe het tijdelijke bivak van de giraffe wordt opgebroken.
Gluurder zegquote:
Ik snap niet dat mensen zo lang daar bezig mee willen zijn.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:42 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Inderdaad. Wat nou vakantie. Werken aan je scriptie!![]()
Dat zou ik trouwens ook bij mijn broertje moeten doen, die lieve jongen is nog steeds aan zijn scriptie bezig, en had eigenlijk op 5 juli willen afstuderen, maargoed, nu wordt het september
whehehequote:
quote:
pics!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:57 schreef Ladylike het volgende:
Ow ik mag mn baas niet meer lastig vallen, maar het enige werk dat ik nog heb zijn de aanmaningen (waar ik dus niets mee kan maar mn baas voor moet hebben).
Oftewel: lekker rustig aandoen dus
van mn baas of van de aanmaningen?quote:
scherp +1quote:
mn collega.. okay ze is vrouw, maar daar is dan ook alles mee gezegdquote:
Laterquote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
ibw
ga wat spullen ophalen en doorbrengen
Maar niet doen danquote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mn collega.. okay ze is vrouw, maar daar is dan ook alles mee gezegd
ik bel je als we er bijna zijnquote:
Te laat dus, want je bent nog niet wegquote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik bel je als we er bijna zijn
heeft 2 pluspunten en die zitten allebei in haar blouse, maar voor de rest..quote:
Hij kan niet te laat komen, we hebben geen tijd afgesproken..quote:
Echt nietquote:
Ga fietsenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Ga fietsen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Mja.. Ik hoop voor 'm dat'ie nu ervoor gaat zorgen dat hij zijn scriptie wel in september kan gaan verdedigen.. Het is ook voor mijn ouders weer een geruststelling dat er weer een zoon klaar is met zijn opleiding, en dat ze weer wat zorgen minder hebben.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:43 schreef Nijns het volgende:
[..]
Klote voor hem, dat is net in het nieuwe schooljaar..
Ben ik blij dat ik een bril hebquote:
Spannendquote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:38 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mja.. Ik hoop voor 'm dat'ie nu ervoor gaat zorgen dat hij zijn scriptie wel in september kan gaan verdedigen.. Het is ook voor mijn ouders weer een geruststelling dat er weer een zoon klaar is met zijn opleiding, en dat ze weer wat zorgen minder hebben.
Heb in totaal 3 broertjes, de jongste heeft het 1ste jaar op het HBO verkloot door weinig te studeren, en veel met zijn vrienden om te gaan, waardoor hij te weinig studiepunten had.. Gaat nu (zover ik weet) een grafische MBO opleiding in amsterdam doen. Broertje daarna heeft op 7 juli zijn MBO diploma in ontvangst genomen, en gaat in september 'commercieel ingenieur' studeren aan de Haagsche Hoogeschool. Broertje wat na mij komt, heeft dus zijn scriptie af te maken en daarna is'tie ook klaar.
ik heb een bril én lenzenquote:
Ik heb een brilquote:
Jaquote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:17 schreef Klonk het volgende:
Dat giraffe verhaal![]()
Dat zijn van die momenten dat je vast heel hard aan jezelf gaat twijfelen
Heuj! U hier? Was het gelukt met de studie voor dit schooljaar?quote:
Ik weet het nog steeds nietquote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:21 schreef Nijns het volgende:
[..]
Heuj! U hier? Was het gelukt met de studie voor dit schooljaar?
Balen is dat zeg.. Wat zijn de mogelijkheden cq. consequenties?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:23 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik weet het nog steeds nietOnze examen commissie vind het niet heel nuttig om een beetje op te schieten met antwoord geven
Dat ik een half jaar vertraging op loop. En daar heb ik geen zin in.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:29 schreef Nijns het volgende:
[..]
Balen is dat zeg.. Wat zijn de mogelijkheden cq. consequenties?
Nou, dat is in ieder geval een opluchting dan, afwachten dus maar.. Succes!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:31 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat ik een half jaar vertraging op loop. En daar heb ik geen zin in.
We kwamen er wel achter dat ze ons niet van school kunnen trappenDie regeling werd pas dit jaar ingevoerd en dus vallen wij er buiten omdat we vorig jaar zijn begonnen
![]()
Daagquote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:37 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nou, dat is in ieder geval een opluchting dan, afwachten dus maar.. Succes!
Ik ga naar huis!
Liefortquote:
De mijne ook, de rest ken ik nietquote:
Stond er weer 1 voor het groene stoplicht?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Stond er weer 1 voor het groene stoplicht?
Beter dan haar okselhaar weg te harsenquote:
Okay...quote:
Met of zonder knuffelbeer?quote:
Ik was zo verrast door mijn dutje dat het deze keer zonder knuffelbeer wasquote:
Ik heb denk ik alles wel een keer gezien...En dan mag mobiel bellen niet, maar al die andere meuk welquote:
Overnieuw doen danquote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:10 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik was zo verrast door mijn dutje dat het deze keer zonder knuffelbeer was
Maar dit keer mét knuffelbeerquote:
quote:
Dus nu ga je weer naar je schoonouders?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:07 schreef Ladylike het volgende:
Flessie
Muck
Zo, Goldfinger en zn vrouw zijn naar huis en ik ben een bed rijker
Bijna wel jaquote:
quote:Zoektocht naar vermiste pinguïn in Blankenberge
Na sluitingstijd, rond 18 uur, zal het personeel van het Sea Life Center in Blankenberge op het terrein een nieuwe zoekactie ondernemen naar een vermiste pinguïn. Vandaag, kort na de middag, werd bij het voederen van de veertien pinguïns vastgesteld dat er een jong dier was verdwenen. "Het dier is mogelijk ontsnapt en bevindt zich in de struiken aan de rand van ons domein", zegt parkverantwoordelijke Wim Wauters. "We sluiten een kwajongensstreek niet uit."
De pinguïn kan volgens de verzorgers in het attractiepark enkele dagen overleven buiten het territorium. "Onze pinguïns hebben water om zich te verfrissen en om te zwemmen, maar dat water is niet levensnoodzakelijk. Het dier moet uiteraard worden gevonden voor het ondervoed of uitgedroogd raakt."
Het domein van Sea Life in Blankenberge is 93 are groot. Omdat het om een jong dier gaat, wordt aangenomen dat de pinguïn niet over de hoge omheining kan zijn gevlucht. "We houden alle pistes open", zegt Wauters. "Er kan een gat in onze draad zitten of in het slechtste geval is het dier door een bezoeker meegenomen. Daarom hebben we de politie ook ingeschakeld."
Nuttige besteding van smerig vleesquote:
Ik vind spek zo verschrikkelijk smerigquote:
dat heb ik met kippensoepquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:21 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik vind spek zo verschrikkelijk smerigIk ga al kokhalzen van de geur
Kippensoepquote:
Andijvie krijg ik ook mn strot niet doorquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:23 schreef Sjowhan het volgende:
Speklappen behoren enkel bij stamppotten.Zoals andijvie-stamppot, met speklappen en spekjes
Dat ben ik wel met je eens jaquote:
Niet meer nodigquote:
of rode bietjesquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:23 schreef Sjowhan het volgende:
Speklappen behoren enkel bij stamppotten.Zoals andijvie-stamppot, met speklappen en spekjes
ik lust ook bijna alles, behalve tomaten en kippensoep dusquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:24 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Kippensoep
Ik ben wat dat betreft 'echt een alleseter, ik lus bijna alles. Kan af en toe wel lastig zijn, maar ook handig (bij schoonouders bijvoorbeeld)
alleen in stamppotquote:
Lukt mij op geen enkele manierquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:30 schreef Muck het volgende:
alleen in stamppot
zo vind ik er niet zoveel aan
hutspot is ook pure evilquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:34 schreef Fha het volgende:
[..]
Lukt mij op geen enkele manierWat ik ook ontzettend smerig vind.. Hutspot. Aaarrg the horror!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |