Ben ik blij dat ik een bril hebquote:
Spannendquote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:38 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mja.. Ik hoop voor 'm dat'ie nu ervoor gaat zorgen dat hij zijn scriptie wel in september kan gaan verdedigen.. Het is ook voor mijn ouders weer een geruststelling dat er weer een zoon klaar is met zijn opleiding, en dat ze weer wat zorgen minder hebben.
Heb in totaal 3 broertjes, de jongste heeft het 1ste jaar op het HBO verkloot door weinig te studeren, en veel met zijn vrienden om te gaan, waardoor hij te weinig studiepunten had.. Gaat nu (zover ik weet) een grafische MBO opleiding in amsterdam doen. Broertje daarna heeft op 7 juli zijn MBO diploma in ontvangst genomen, en gaat in september 'commercieel ingenieur' studeren aan de Haagsche Hoogeschool. Broertje wat na mij komt, heeft dus zijn scriptie af te maken en daarna is'tie ook klaar.
ik heb een bril én lenzenquote:
Ik heb een brilquote:
Jaquote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:17 schreef Klonk het volgende:
Dat giraffe verhaal![]()
Dat zijn van die momenten dat je vast heel hard aan jezelf gaat twijfelen
Heuj! U hier? Was het gelukt met de studie voor dit schooljaar?quote:
Ik weet het nog steeds nietquote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:21 schreef Nijns het volgende:
[..]
Heuj! U hier? Was het gelukt met de studie voor dit schooljaar?
Balen is dat zeg.. Wat zijn de mogelijkheden cq. consequenties?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:23 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik weet het nog steeds nietOnze examen commissie vind het niet heel nuttig om een beetje op te schieten met antwoord geven
Dat ik een half jaar vertraging op loop. En daar heb ik geen zin in.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:29 schreef Nijns het volgende:
[..]
Balen is dat zeg.. Wat zijn de mogelijkheden cq. consequenties?
Nou, dat is in ieder geval een opluchting dan, afwachten dus maar.. Succes!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:31 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat ik een half jaar vertraging op loop. En daar heb ik geen zin in.
We kwamen er wel achter dat ze ons niet van school kunnen trappenDie regeling werd pas dit jaar ingevoerd en dus vallen wij er buiten omdat we vorig jaar zijn begonnen
![]()
Daagquote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:37 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nou, dat is in ieder geval een opluchting dan, afwachten dus maar.. Succes!
Ik ga naar huis!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |