De mijne ook, de rest ken ik nietquote:
Stond er weer 1 voor het groene stoplicht?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Stond er weer 1 voor het groene stoplicht?
Beter dan haar okselhaar weg te harsenquote:
Okay...quote:
Met of zonder knuffelbeer?quote:
Ik was zo verrast door mijn dutje dat het deze keer zonder knuffelbeer wasquote:
Ik heb denk ik alles wel een keer gezien...En dan mag mobiel bellen niet, maar al die andere meuk welquote:
Overnieuw doen danquote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:10 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik was zo verrast door mijn dutje dat het deze keer zonder knuffelbeer was
Maar dit keer mét knuffelbeerquote:
quote:
Dus nu ga je weer naar je schoonouders?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:07 schreef Ladylike het volgende:
Flessie
Muck
Zo, Goldfinger en zn vrouw zijn naar huis en ik ben een bed rijker
Bijna wel jaquote:
quote:Zoektocht naar vermiste pinguïn in Blankenberge
Na sluitingstijd, rond 18 uur, zal het personeel van het Sea Life Center in Blankenberge op het terrein een nieuwe zoekactie ondernemen naar een vermiste pinguïn. Vandaag, kort na de middag, werd bij het voederen van de veertien pinguïns vastgesteld dat er een jong dier was verdwenen. "Het dier is mogelijk ontsnapt en bevindt zich in de struiken aan de rand van ons domein", zegt parkverantwoordelijke Wim Wauters. "We sluiten een kwajongensstreek niet uit."
De pinguïn kan volgens de verzorgers in het attractiepark enkele dagen overleven buiten het territorium. "Onze pinguïns hebben water om zich te verfrissen en om te zwemmen, maar dat water is niet levensnoodzakelijk. Het dier moet uiteraard worden gevonden voor het ondervoed of uitgedroogd raakt."
Het domein van Sea Life in Blankenberge is 93 are groot. Omdat het om een jong dier gaat, wordt aangenomen dat de pinguïn niet over de hoge omheining kan zijn gevlucht. "We houden alle pistes open", zegt Wauters. "Er kan een gat in onze draad zitten of in het slechtste geval is het dier door een bezoeker meegenomen. Daarom hebben we de politie ook ingeschakeld."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |