Nou, MJJC is een website met een forum waarin sommige mensen nogal de weg kwijt zijn als het om MJ gaat. Zo beweren ze dat ze de geest van Michael zien in hun badkamer en zo, dat soort dingen.quote:
Hmmm....ik kan het nog begrijpen ookquote:Op woensdag 15 juli 2009 19:18 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
In extreme vormen ja![]()
Nee, sommige lui op MJJC kunnen nogal erg te ver doordraven in hun fanatisme zeg maar
quote:
Oooh, zulke vormen! Nee, die ken ik gelukkig niet. Maar wel dat ik me nog steeds in de rouw voel.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:18 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Nou, MJJC is een website met een forum waarin sommige mensen nogal de weg kwijt zijn als het om MJ gaat. Zo beweren ze dat ze de geest van Michael zien in hun badkamer en zo, dat soort dingen.
Ach, dat stopt straks ook wel. Zitten alleen maar van die sensatiezoekers.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:20 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
![]()
In SHO gaan ze ons trouwens inhalen wat het aantal topics betreft. In 3 weken tijd hebben ze bijna evenveel topics aangemaakt als dat wij in een paar jaar hebben gedaan
Ik weet het. Het mooie eraan is, dat er eerst zonder respect en alleen met puur sensatiezucht over hem gesproken werd, en nu niet meer. (buiten uitzonderingen)quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:20 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
![]()
In SHO gaan ze ons trouwens inhalen wat het aantal topics betreft. In 3 weken tijd hebben ze bijna evenveel topics aangemaakt als dat wij in een paar jaar hebben gedaan
Nee, niet allemaal meer. Er zitten ook mensen die oprecht voor hem zijn gaan interesseren.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:21 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Ach, dat stopt straks ook wel. Zitten alleen maar van die sensatiezoekers.
Dat kwam met vlagen hequote:Op woensdag 15 juli 2009 19:25 schreef Robijn1961 het volgende:
Maar hee, als dit topic ook beter moet lopen, dan moeten jullie wat meer posten
Tuurlijk wel, gewoon doorposten, filmpjes, alle serieuze wetenswaardigheden, noem maar op. En straks komt er meer van This is it uitquote:Op woensdag 15 juli 2009 19:26 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat kwam met vlagen he, ben alleen bang dat zoiets niet meer veel gaat voorkomen
Ja precies, gewoon doorlullen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:27 schreef Rnnz het volgende:
Ach, boeiend. Dit topic zal altijd blijven bestaan.
Eind vorig jaar, toen er helemaal niets speelde in z'n leven, hebben DrDentz, Bobbie en ik ook topics vol geluld. Nu is het zelfs nog drukker.
haha dat is ook weer zoquote:Op woensdag 15 juli 2009 19:27 schreef Rnnz het volgende:
Ach, boeiend. Dit topic zal altijd blijven bestaan.
Eind vorig jaar, toen er helemaal niets speelde in z'n leven, hebben DrDentz, Bobbie en ik ook topics vol geluld. Nu is het zelfs nog drukker.
Vandaar dat ik dacht, laat ik een reactie op dat andere topic gewoon hier posten.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:25 schreef Robijn1961 het volgende:
Maar hee, als dit topic ook beter moet lopen, dan moeten jullie wat meer posten
quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:28 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Vandaar dat ik dacht, laat ik een reactie op dat andere topic gewoon hier posten.
Nederlandse sites geloof ik weinig. FRS biedt vanaf maandag shirts aan van MJ. Misschien zijn er daarnaast enkele NL sites die een enkele MJshirt verkopen, gewoon even googelenquote:Op woensdag 15 juli 2009 19:48 schreef AgeEll het volgende:
vandaag speciale editie van off the record magazine gekocht bij bruna over MJ. Niet echt vernieuwend wel wat leuke foto's. Ze hadden nog een paar bladen met specials over Michael.
Weet niet of ik 'nieuws' breng in dit topic. volgens mij hebben de mensen hier al veel verzameld.
waar bestelt men hier zijn shirts eigenlijk, de enige met echt vette shirts die ik kan vinden staat op je MJlive.com, maar zijn er nog andere misschien nederlandse sites, waar wat vette shirts staan?
Dat kon je natuurlijk verwachtenquote:
Ik dacht al dat je het niet door had.quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:18 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ja heb ik inmiddels begrepen, ze zitten ook overal aan.
Eerst nietquote:
Hint: if it's too good to be true, it probably isquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:24 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Eerst nieten toen hebben ze me wakker gemaakt. Ik had em namelijk anders niet gepost.
Ben nog niet zo bekend met die dingen.
Nou...ehh ik moet dan ook nog even wat vermelden, op de avond dat onze Mike overleed wer mijn zoontje ineens wakker wat echt helemaal nooit gebeurd...als of hij het wist,hij stond ineens in de kamer en ik zat voor de tv en aan de telefoon en hij zag blijkbaar aan mijngezicht dat er wat was..hij zei heel zachtjes Michael?..en ik knikte...ja ....drama natuurlijk, tot half 5 voor de tv gezeten.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:18 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Nou, MJJC is een website met een forum waarin sommige mensen nogal de weg kwijt zijn als het om MJ gaat. Zo beweren ze dat ze de geest van Michael zien in hun badkamer en zo, dat soort dingen.
Hahaha, ik zit hier hardop te lachen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:27 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Hint: if it's too good to be true, it probably is![]()
Hint: kinderen hebben een rijke fantasie.quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:29 schreef mmetje41 het volgende:
[..]
Nou...ehh ik moet dan ook nog even wat vermelden, op de avond dat onze Mike overleed wer mijn zoontje ineens wakker wat echt helemaal nooit gebeurd...als of hij het wist,hij stond ineens in de kamer en ik zat voor de tv en aan de telefoon en hij zag blijkbaar aan mijngezicht dat er wat was..hij zei heel zachtjes Michael?..en ik knikte...ja ....drama natuurlijk, tot half 5 voor de tv gezeten.
Maar nou komt het..ik was bezig de lichten uit te doen en hij maakte nog even een "move"van Michael en even daarna toen ik de allerlaatste lamp uit wilde doen kijkt hij mij heel verbaast aan en zegt: mam ik zie zojuist toen ik in de hal keek iemand staan en die maakte een dansbeweging en hij zag er net zo uit als Michael....eh ja, wat moet je daar nou mee, en daarna zegt hij ik zag ook een lichtflits....tja en dat is daarna nog meerder keren gebeurd in die week, dus ik heb maar gezegd dat hij niet bang hoefde te zijn en dat hij gewoon Michael zag...nou ja gewoon...ik heb in ieder geval niks gezien
John Wayne?? Whahaaaquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:28 schreef Isegrim het volgende:
Ik denk dat het een ouwe foto van John Wayne is met het hoofd van MJ erop.
Emotie doet een hoop met eens mens, zeker met kinderen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:29 schreef mmetje41 het volgende:
[..]
Nou...ehh ik moet dan ook nog even wat vermelden, op de avond dat onze Mike overleed wer mijn zoontje ineens wakker wat echt helemaal nooit gebeurd...als of hij het wist,hij stond ineens in de kamer en ik zat voor de tv en aan de telefoon en hij zag blijkbaar aan mijngezicht dat er wat was..hij zei heel zachtjes Michael?..en ik knikte...ja ....drama natuurlijk, tot half 5 voor de tv gezeten.
Maar nou komt het..ik was bezig de lichten uit te doen en hij maakte nog even een "move"van Michael en even daarna toen ik de allerlaatste lamp uit wilde doen kijkt hij mij heel verbaast aan en zegt: mam ik zie zojuist toen ik in de hal keek iemand staan en die maakte een dansbeweging en hij zag er net zo uit als Michael....eh ja, wat moet je daar nou mee, en daarna zegt hij ik zag ook een lichtflits....tja en dat is daarna nog meerder keren gebeurd in die week, dus ik heb maar gezegd dat hij niet bang hoefde te zijn en dat hij gewoon Michael zag...nou ja gewoon...ik heb in ieder geval niks gezien
Maar stel nou dat het zo is dat onze mike echt in de hal stond....quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:30 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hint: kinderen hebben een rijke fantasie.
Maar die zaten er vroeger echt hoorquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:33 schreef Isegrim het volgende:
Kinderen zien ook krokodillen onder het bed en spoken in de kast.
Hahha maar die van mij heeft nog nooit eerder "dingen"gezien...staat wel met zijn beide beentjes op de grondquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:33 schreef Isegrim het volgende:
Kinderen zien ook krokodillen onder het bed en spoken in de kast.
hahahaaaaquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:33 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Maar die zaten er vroeger echt hoor
Nee, maar dit heeft natuurlijk, als hij zo'n fan was, enorme indruk op hem gemaakt.quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:34 schreef mmetje41 het volgende:
[..]
Hahha maar die van mij heeft nog nooit eerder "dingen"gezien...staat wel met zijn beide beentjes op de grond
Das waar maar stel nou.......dat hij er echt was......wel bijzonderquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:36 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Nee, maar dit heeft natuurlijk, als hij zo'n fan was, enorme indruk op hem gemaakt.
Tja...wat moet je daar nou op zeggen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:37 schreef mmetje41 het volgende:
[..]
Das waar maar stel nou.......dat hij er echt was......wel bijzonder
lol, Michael gaat dood en komt even op bezoek in jouw huisquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:37 schreef mmetje41 het volgende:
[..]
Das waar maar stel nou.......dat hij er echt was......wel bijzonder
Eh ja..zoiets ja.quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:39 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
lol, Michael gaat dood en komt even op bezoek in jouw huis
Nou ik geloof wel en hoop ook dat er meer is tussen hemel en aardequote:Op woensdag 15 juli 2009 20:41 schreef Isegrim het volgende:
Hij is dood. Mensen die dood zijn, zijn weg. Maar goed, als mensen het leuk vinden om te denken dat hij postuum nog ff bij alle fans langswipt...
das waarquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:47 schreef Isegrim het volgende:
Er is geen enkel bewijs voor het bestaan van een leven na de dood, is simpelweg wishful thinking. Maar goed, da's een beetje offtopic.
Ik zie ze af en toe nog steeds.quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:33 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Maar die zaten er vroeger echt hoor
Het is nog steeds onwerkelijk...alsof het allemaal een droom isquote:Op woensdag 15 juli 2009 21:04 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Ik zie ze af en toe nog steeds.
Over een week zou ik nu staan mee te blerren op... even kijken, ik denk de Jackson 5 Medley.![]()
Same herequote:Op woensdag 15 juli 2009 21:04 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Ik zie ze af en toe nog steeds.
Over een week zou ik nu staan mee te blerren op... even kijken, ik denk de Jackson 5 Medley.![]()
Hoppa, naar TRUquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:39 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Tja...wat moet je daar nou op zeggen.
Nee, die heb ik er bewust niet bij gezet. Anders zou ik ook The Jacksons en Goin' Places er ook bij moeten zetten, maar die zijn niet van het niveau Destiny/Triumph. Victory vind ik persoonlijk ook niet echt bij die twee albums passen, jij wel?quote:
Victory vind ik helemaal niet zo verkeerd. Heeft wel lekkere nummers (Be not Alwaysquote:Op woensdag 15 juli 2009 21:36 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Nee, die heb ik er bewust niet bij gezet. Anders zou ik ook The Jacksons en Goin' Places er ook bij moeten zetten, maar die zijn niet van het niveau Destiny/Triumph. Victory vind ik persoonlijk ook niet echt bij die twee albums passen, jij wel?
Echt wel balen ja, dat het nu allemaal niet meer doorgaat enzo.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:24 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Same hereIk had echter wel het hardst geschreeuwd van iedereen
Games interesseren me niet ik wacht vol smart op de Dvd van de repetitiesquote:Op woensdag 15 juli 2009 21:41 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Echt wel balen ja, dat het nu allemaal niet meer doorgaat enzo.
Er kwam trouwens ook nog een nieuwe MJ game uit, met allerlei video's en stuff.
Lijkt me wel gaaf.
Ja ik, dat zie je toch.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:42 schreef GoodGawd het volgende:
Zijn er btw al mensen die zichzelf voor de trein oid hebben gegooid door de dood van MJ?
thnxquote:Op woensdag 15 juli 2009 22:40 schreef matthijst het volgende:
adres line 1 - straat + nummer
adres line 2 - stad
adres line 3 - niks
postcode
Net na z'n dood stond de teller al op 12.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:42 schreef GoodGawd het volgende:
Zijn er btw al mensen die zichzelf voor de trein oid hebben gegooid door de dood van MJ?
Kan je even uitleggen wat er precies bedoeld wordt met de master recordings?quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:12 schreef Rnnz het volgende:
Even een interessant weetje: wisten jullie dat de master recordings van Michael Jackson worden opgeslagen in een zwaar-bewaakte ondergrondse opbergplaats in Boyers, Pennsylvania, wat onderdeel is van Iron Mountain, een data-opslag bedrijf? Haa, vast niet.![]()
Las het vijf minuten geleden in de nieuwe Quest, en was aangenaam verrast.
Ik dacht: dat moet ik delen met de Fokkers.
Dus.![]()
Een master recording is de originele opname. Van die opname wordt alles gekopieerd, CD's enzo.quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:14 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Kan je even uitleggen wat er precies bedoeld wordt met de master recordings?
Ja okee. Maar het heeft dus niks met de rehearsals van This is it te maken?quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:20 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Een master recording is de originele opname. Van die opname wordt alles gekopieerd, CD's enzo.
Nee, helaas, daar kan ik je niet mee blij mee maken.quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:22 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ja okee. Maar het heeft dus niks met de rehearsals van This is it te maken?
Ja, laat geen onverlaat daar met zijn tengels aankomen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:26 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Nee, helaas, daar kan ik je niet mee blij mee maken.
Die zullen wel in de kluis van AEG liggen.
Er is geen enkel bewijs voor het niet bestaan van een leven na de doodquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:47 schreef Isegrim het volgende:
Er is geen enkel bewijs voor het bestaan van een leven na de dood
quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:12 schreef Rnnz het volgende:
Even een interessant weetje: wisten jullie dat de master recordings van Michael Jackson worden opgeslagen in een zwaar-bewaakte ondergrondse opbergplaats in Boyers, Pennsylvania, wat onderdeel is van Iron Mountain, een data-opslag bedrijf? Haa, vast niet.![]()
Las het vijf minuten geleden in de nieuwe Quest, en was aangenaam verrast.
Ik dacht: dat moet ik delen met de Fokkers.
Dus.![]()
Wowquote:Op woensdag 15 juli 2009 23:25 schreef Rnnz het volgende:
GROOT NIEUWS
Nou ja, het valt wel mee.. maar toch: het filmpje waarin Michael's hoofd in brand staat in 1984 is vrijgekomen. Zoals de kenners onder ons wel weten heeft dit stiekem een grote invloed gehad op zijn gezondheid: zijn huid (het versnellen van vitiligo en lupus), z'n haren (het feit dat hij jaren pruiken droeg).. misschien ook wel de pijnstillers op lange termijn.
http://www.rollingstone.c(...)hed-from-1984-shoot/
Kan schokkend zijn.
Zal wel met z'n vitiligo te maken hebben gehad.quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:34 schreef Cavalier1 het volgende:
Op de brancard was hij al weer helder genoeg om te zeggen tegen de broeders dat z'n handschoen aan moest blijven en die hield ie ook bewust boven de deken.
Uit het andere topicquote:Op donderdag 16 juli 2009 20:10 schreef Felixa het volgende:
Nu te beluisteren op tmz.com, unreleased nummer van MJ.
http://www.tmz.com/2009/0(...)-unreleased-america/
Daar moest ik idd ook gelijk aan denkenquote:Op donderdag 16 juli 2009 20:53 schreef DrDentz het volgende:
Doet me op de een of andere manier denken aan A Horse with No Name van America.
Nog niet bekend, maar ik vind het een beetje Invincible era achtig lijken, of in ieder geval kort ernaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |