Nou, MJJC is een website met een forum waarin sommige mensen nogal de weg kwijt zijn als het om MJ gaat. Zo beweren ze dat ze de geest van Michael zien in hun badkamer en zo, dat soort dingen.quote:
Hmmm....ik kan het nog begrijpen ookquote:Op woensdag 15 juli 2009 19:18 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
In extreme vormen ja![]()
Nee, sommige lui op MJJC kunnen nogal erg te ver doordraven in hun fanatisme zeg maar
quote:
Oooh, zulke vormen! Nee, die ken ik gelukkig niet. Maar wel dat ik me nog steeds in de rouw voel.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:18 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Nou, MJJC is een website met een forum waarin sommige mensen nogal de weg kwijt zijn als het om MJ gaat. Zo beweren ze dat ze de geest van Michael zien in hun badkamer en zo, dat soort dingen.
Ach, dat stopt straks ook wel. Zitten alleen maar van die sensatiezoekers.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:20 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
![]()
In SHO gaan ze ons trouwens inhalen wat het aantal topics betreft. In 3 weken tijd hebben ze bijna evenveel topics aangemaakt als dat wij in een paar jaar hebben gedaan
Ik weet het. Het mooie eraan is, dat er eerst zonder respect en alleen met puur sensatiezucht over hem gesproken werd, en nu niet meer. (buiten uitzonderingen)quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:20 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
![]()
In SHO gaan ze ons trouwens inhalen wat het aantal topics betreft. In 3 weken tijd hebben ze bijna evenveel topics aangemaakt als dat wij in een paar jaar hebben gedaan
Nee, niet allemaal meer. Er zitten ook mensen die oprecht voor hem zijn gaan interesseren.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:21 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Ach, dat stopt straks ook wel. Zitten alleen maar van die sensatiezoekers.
Dat kwam met vlagen hequote:Op woensdag 15 juli 2009 19:25 schreef Robijn1961 het volgende:
Maar hee, als dit topic ook beter moet lopen, dan moeten jullie wat meer posten
Tuurlijk wel, gewoon doorposten, filmpjes, alle serieuze wetenswaardigheden, noem maar op. En straks komt er meer van This is it uitquote:Op woensdag 15 juli 2009 19:26 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat kwam met vlagen he, ben alleen bang dat zoiets niet meer veel gaat voorkomen
Ja precies, gewoon doorlullen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:27 schreef Rnnz het volgende:
Ach, boeiend. Dit topic zal altijd blijven bestaan.
Eind vorig jaar, toen er helemaal niets speelde in z'n leven, hebben DrDentz, Bobbie en ik ook topics vol geluld. Nu is het zelfs nog drukker.
haha dat is ook weer zoquote:Op woensdag 15 juli 2009 19:27 schreef Rnnz het volgende:
Ach, boeiend. Dit topic zal altijd blijven bestaan.
Eind vorig jaar, toen er helemaal niets speelde in z'n leven, hebben DrDentz, Bobbie en ik ook topics vol geluld. Nu is het zelfs nog drukker.
Vandaar dat ik dacht, laat ik een reactie op dat andere topic gewoon hier posten.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:25 schreef Robijn1961 het volgende:
Maar hee, als dit topic ook beter moet lopen, dan moeten jullie wat meer posten
quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:28 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Vandaar dat ik dacht, laat ik een reactie op dat andere topic gewoon hier posten.
Nederlandse sites geloof ik weinig. FRS biedt vanaf maandag shirts aan van MJ. Misschien zijn er daarnaast enkele NL sites die een enkele MJshirt verkopen, gewoon even googelenquote:Op woensdag 15 juli 2009 19:48 schreef AgeEll het volgende:
vandaag speciale editie van off the record magazine gekocht bij bruna over MJ. Niet echt vernieuwend wel wat leuke foto's. Ze hadden nog een paar bladen met specials over Michael.
Weet niet of ik 'nieuws' breng in dit topic. volgens mij hebben de mensen hier al veel verzameld.
waar bestelt men hier zijn shirts eigenlijk, de enige met echt vette shirts die ik kan vinden staat op je MJlive.com, maar zijn er nog andere misschien nederlandse sites, waar wat vette shirts staan?
Dat kon je natuurlijk verwachtenquote:
Ik dacht al dat je het niet door had.quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:18 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ja heb ik inmiddels begrepen, ze zitten ook overal aan.
Eerst nietquote:
Hint: if it's too good to be true, it probably isquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:24 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Eerst nieten toen hebben ze me wakker gemaakt. Ik had em namelijk anders niet gepost.
Ben nog niet zo bekend met die dingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |