Balen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:28 schreef Rnnz het volgende:
En als ik dit dan hoor (op het einde):
Dan wil ik zo graag dat nummer een keer volledig live horen.Maar dat zal nooit meer gebeuren.
![]()
Hetzelfde geldt voor Stranger In Moscow trouwens, en Earth Song. En Will You Be There. Oh ja, en .....
Ontopic! Niet half ontopic!quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:46 schreef DrDentz het volgende:
Dolly Parton heeft net als Michael haar eigen pretpark, Dollywood, maar ze pakt het wat slimmer aan. Het is open voor het publiek en met miljoenen gasten per jaar een goudmijntje. Neverland kostte alleen maar geld en jaagde Michael zo'n beetje het faillissement in.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:00 schreef Rnnz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hallelujah.
Hmm, nou dan is het dus nog even wachten op de officiele aankondiging...quote:Op woensdag 15 juli 2009 08:09 schreef Robijn1961 het volgende:
LAPD Treating Jackson Death as Homicide
Posted Jul 15th 2009 2:00AM by TMZ Staff
Multiple law enforcement sources tell TMZ the LAPD is already treating Michael Jackson's death as a homicide, and they are focusing on Dr. Conrad Murray.
Law enforcement sources tell us the evidence points to the anesthesia Propofol as the primary cause of Jackson's death. As we first reported, vials of Propofol were found in Jackson's home after he died.
Law enforcement sources say there is already "plenty of powerful evidence" linking Dr. Murray as the person who administered the drug to Jackson. The evidence includes various items found in Jackson's house, including the Propofol, an IV stand and oxygen tank.
Dr. Murray's lawyer would neither confirm nor deny if his client administered the Propofol.
And we've learned the LAPD has had "multiple conversations" with the L.A. County District Attorney's office, although the case has not been formally presented to the D.A.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:00 schreef Rnnz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hallelujah.
www.kingdom-entertainment.webs.comquote:Op woensdag 15 juli 2009 11:55 schreef KarnSuk het volgende:
Weet iemand nog een site waar ik MJ dvd's concerten kan bestellen?
Op bol.com hebben ze alleen:
Michael Jackson - Live In Bucharest
Michael Jackson - One Night In Japan/Live at Korakuen Stadium Yokahama
Wachten duurt langquote:Op woensdag 15 juli 2009 08:17 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Hmm, nou dan is het dus nog even wachten op de officiele aankondiging...
Die van Taraborelli?quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:15 schreef mmetje41 het volgende:
[..]
www.kingdom-entertainment.webs.com![]()
Zeg wat ik me nou afvraag, ik had 4 kaarten gekocht en twee doorverkocht, maar diegene heeft ook al mijn gegevens en de mail van de boeking,als hij nou ook het Refund formulier invult zou hij ook mijn geld terug kunnen vragen....of zie ik dat verkeerd?
Niet dat ik er van uitga hoor want ik heb hem direct een mail gestuurd dat hij zijn geld echt terug krijgt als ik het krijg natuurlijk, maar het zal allemaal best een puinhoop worden denk ik zo want er zijn er die er goed aan verdient hebben...ik niet maar dat hoeft ook niet, als ik mijn kaartjes er maar uit heb
![]()
En als er nog zijn die het boek "de Biografie "willen hebben ..ik heb er nog een aantal!
Je hebt PMquote:Op woensdag 15 juli 2009 12:15 schreef mmetje41 het volgende:
En als er nog zijn die het boek "de Biografie "willen hebben ..ik heb er nog een aantal!
Gebalsemd, zal dus wel meevallen. James Brown heeft ook drie weken boven de grond gelegen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 08:38 schreef GoodGawd het volgende:
Wanneer wordt hij nou begraven? Is ie nu onderhand al niet weggerot?
Veel langer. Bijna 2 maanden.quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:47 schreef Andromache het volgende:
[..]
Gebalsemd, zal dus wel meevallen. James Brown heeft ook drie weken boven de grond gelegen.
Wisten jullie waarschijnlijk al maar ik denk ik meld het even.quote:Michael Jackson special
Het pop- en entertainmentmagazine Off the Record komt volgende week met een speciale uitgave over the King of Pop Michael Jackson. De op 25 juni overleden Michael Jackson (50) wordt uitgebreid in beeld gebracht met exclusieve foto's en reportages.
De collectors item van Off the Record ligt vrijdag 10 juli in de winkel en verschijnt in een oplage van 55.000 exemplaren.
Tja, maar hij wordt in die docu dan ook afgeschilderd als redelijk apartquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:34 schreef GoodGawd het volgende:
Living with Michael Jackson, nu ik die doc heb gezien is MJ toch wel een aparte
Ja Idd Rnnz dat had ik ook allemaal dolgraag zaterdag willen horenquote:Op woensdag 15 juli 2009 00:28 schreef Rnnz het volgende:
En als ik dit dan hoor (op het einde):
Dan wil ik zo graag dat nummer een keer volledig live horen.Maar dat zal nooit meer gebeuren.
![]()
Hetzelfde geldt voor Stranger In Moscow trouwens, en Earth Song. En Will You Be There. Oh ja, en .....
Je bent me net voor ik wilde het net ff melden!quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:14 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Vanavond komt die Timor trouwens bij RTL Boulevard ()
Ik denk niet dat Timor Michael even ging vasthouden en knuffelen hoorquote:Op woensdag 15 juli 2009 19:01 schreef mmetje41 het volgende:
Wow Ongelofelijk he van Timor net bij Rlt, en nu weten we inderdaad dat hij nog steengoed kon dansen.....
Ben jalours op Timor, wou dat ik hem had mee mogen maken, vasthouden, knulffelen,praten......
Nou ja knuffelen...in ieder geval wel even zijn armen om hen heen.......quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:06 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Timor Michael even ging vasthouden en knuffelen hoor![]()
Dat wil je niet wetenquote:
In extreme vormen jaquote:
Die moest in het andere topic.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:17 schreef Isegrim het volgende:
Hij lijkt eerst niet eens door te hebben dat zijn hoofd in de fik staat.Danst nog even door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |