Hoppa, naar TRUquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:39 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Tja...wat moet je daar nou op zeggen.
Nee, die heb ik er bewust niet bij gezet. Anders zou ik ook The Jacksons en Goin' Places er ook bij moeten zetten, maar die zijn niet van het niveau Destiny/Triumph. Victory vind ik persoonlijk ook niet echt bij die twee albums passen, jij wel?quote:
Victory vind ik helemaal niet zo verkeerd. Heeft wel lekkere nummers (Be not Alwaysquote:Op woensdag 15 juli 2009 21:36 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Nee, die heb ik er bewust niet bij gezet. Anders zou ik ook The Jacksons en Goin' Places er ook bij moeten zetten, maar die zijn niet van het niveau Destiny/Triumph. Victory vind ik persoonlijk ook niet echt bij die twee albums passen, jij wel?
Echt wel balen ja, dat het nu allemaal niet meer doorgaat enzo.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:24 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Same hereIk had echter wel het hardst geschreeuwd van iedereen
Games interesseren me niet ik wacht vol smart op de Dvd van de repetitiesquote:Op woensdag 15 juli 2009 21:41 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Echt wel balen ja, dat het nu allemaal niet meer doorgaat enzo.
Er kwam trouwens ook nog een nieuwe MJ game uit, met allerlei video's en stuff.
Lijkt me wel gaaf.
Ja ik, dat zie je toch.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:42 schreef GoodGawd het volgende:
Zijn er btw al mensen die zichzelf voor de trein oid hebben gegooid door de dood van MJ?
thnxquote:Op woensdag 15 juli 2009 22:40 schreef matthijst het volgende:
adres line 1 - straat + nummer
adres line 2 - stad
adres line 3 - niks
postcode
Net na z'n dood stond de teller al op 12.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:42 schreef GoodGawd het volgende:
Zijn er btw al mensen die zichzelf voor de trein oid hebben gegooid door de dood van MJ?
Kan je even uitleggen wat er precies bedoeld wordt met de master recordings?quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:12 schreef Rnnz het volgende:
Even een interessant weetje: wisten jullie dat de master recordings van Michael Jackson worden opgeslagen in een zwaar-bewaakte ondergrondse opbergplaats in Boyers, Pennsylvania, wat onderdeel is van Iron Mountain, een data-opslag bedrijf? Haa, vast niet.![]()
Las het vijf minuten geleden in de nieuwe Quest, en was aangenaam verrast.
Ik dacht: dat moet ik delen met de Fokkers.
Dus.![]()
Een master recording is de originele opname. Van die opname wordt alles gekopieerd, CD's enzo.quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:14 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Kan je even uitleggen wat er precies bedoeld wordt met de master recordings?
Ja okee. Maar het heeft dus niks met de rehearsals van This is it te maken?quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:20 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Een master recording is de originele opname. Van die opname wordt alles gekopieerd, CD's enzo.
Nee, helaas, daar kan ik je niet mee blij mee maken.quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:22 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ja okee. Maar het heeft dus niks met de rehearsals van This is it te maken?
Ja, laat geen onverlaat daar met zijn tengels aankomen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:26 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Nee, helaas, daar kan ik je niet mee blij mee maken.
Die zullen wel in de kluis van AEG liggen.
Er is geen enkel bewijs voor het niet bestaan van een leven na de doodquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:47 schreef Isegrim het volgende:
Er is geen enkel bewijs voor het bestaan van een leven na de dood
quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:12 schreef Rnnz het volgende:
Even een interessant weetje: wisten jullie dat de master recordings van Michael Jackson worden opgeslagen in een zwaar-bewaakte ondergrondse opbergplaats in Boyers, Pennsylvania, wat onderdeel is van Iron Mountain, een data-opslag bedrijf? Haa, vast niet.![]()
Las het vijf minuten geleden in de nieuwe Quest, en was aangenaam verrast.
Ik dacht: dat moet ik delen met de Fokkers.
Dus.![]()
Wowquote:Op woensdag 15 juli 2009 23:25 schreef Rnnz het volgende:
GROOT NIEUWS
Nou ja, het valt wel mee.. maar toch: het filmpje waarin Michael's hoofd in brand staat in 1984 is vrijgekomen. Zoals de kenners onder ons wel weten heeft dit stiekem een grote invloed gehad op zijn gezondheid: zijn huid (het versnellen van vitiligo en lupus), z'n haren (het feit dat hij jaren pruiken droeg).. misschien ook wel de pijnstillers op lange termijn.
http://www.rollingstone.c(...)hed-from-1984-shoot/
Kan schokkend zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |